Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
In ander, positief, nieuws op de beurs:

upload_2020-9-8_19-31-15.jpeg
 
Ben vrolijk aan het bijkopen inderdaad. Laatste top 490-laatste dal 274=216* (fibonacci)61,8%=133 correctie. Dus die hebben we ruim gehad. de shorts doen nog een keer goede zaken. (en dat zal ze van tijd tot tijd weer lukken).steun op 320 zal misschien nog uitgenomen worden, maar over 25 dollar neem ik geen risico en laten we wel wezen. Als je een maand teruggaat... heb je ook op 345 nog steeds winst!([edit] en op 320 ook)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Klaas
;-) alsof je die dagelijks van me krijgt sparky
[edit, ik ben het met niemand eens die verkoopt , maar net voorbij de top de helft vruchteloos tegen 499,99 aangeboden hebbend ben ik het schijnbaar ook niet met mezelf eens, al was dat (hindsight) een fantastische move geweest (biedprijs lag op 498, slot vorige week maandag) Stel je voor om die helft nu met 35% korting weer teruggekocht te hebben (lees ruim 20% meer aandelen gehad te hebben, gratis..)]
 
Last edited:
Ter info: ARK Invest heeft vandaag weer aandelen Tesla bijgekocht.
Dit wordt veroorzaakt door hun beleid in de betreffende ETF’s. Er wordt gestreefd naar een vast percentage van Tesla in die financiële producten. Bij het ARKK fonds is dat 10%, naar ik meen.
Helaas wordt dit handelen door sommigen als indicator voor hun vertrouwen in Tesla of $TSLA gezien. Ten onrechte, dus.
 
  • Informative
Reactions: JanG007
ik koop over een jaar wel wat aandelen tesla. Dit is pas het begin van de daling. Dit is zo'n ontzettende copy paste situatie van de dot.com periode (veel geld aan verdient in die tijd). En dan zijn er nu nog vele malen meer indicators die nu op rood staan tov 2000. Daling nu in de nasdaq en sp zouden best wel eens de blow off top kunnen zijn. De stijgingen afgelopen jaar en zeker afgelopen 6 maanden is pure FOMO. Als je mensen in de supermarkt en je buurman over het aandeel tesla hoort praten is het tijd om uit te stappen. Koop je tesla voor 10 jaar plus, dan kan je overwegen in te stappen en dan gewoon niet meer kijken.
Ik zelf blijf nu heel ver weg van dit soort assets. Ik hedge op een andere manier.
 
ik koop over een jaar wel wat aandelen tesla. Als je mensen in de supermarkt en je buurman over het aandeel tesla hoort praten is het tijd om uit te stappen. Koop je tesla voor 10 jaar plus, dan kan je overwegen in te stappen en dan gewoon niet meer kijken.
Ik zelf blijf nu heel ver weg van dit soort assets. Ik hedge op een andere manier.
over een paar jaar, maar dan moet je echt wel wat meer meebrengen dan nu. Wel fijn dat er niet zoveel zijn die het wél zien. Dan kan ik mijn geld nog meer laten renderen en ondertussen voordelig blijven bijkopen.
En als ik het iedereen hoor zeggen: dat ben ik met je eens dat er dan (tijdelijk) teveel hype is. Maar ik hoor er niks over in de supermarkt.
 
  • Funny
  • Helpful
Reactions: fivari and Klaas