Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Je begint ergens een keer en probeert wat. En aldoende leert men. Zodoende dat nu de keuze word gemaakt om 100% voor Tesla te gaan. Had ik dat maar eerder gedaan. Dan zagen de cijfers er nog groener uit. ✅ wie weet straks een mooie post in “wat gekocht met Tesla aandelen” 🚙
Als het pas in Q2 beter word dan zal er toch een levering uit gesteld moeten worden. Heb een risico genomen om 100% op Tesla te gaan destijds en tot op heden word dat nog niet echt beloont. Dus ik hoop dat toch echt deze week de pivot word bereikt en we weer kunnen stijgen. Want een 20% verlies nemen doe ik zeker niet.
 
Idem. De S die ik in bestelling heb zal in juli afgetikt moeten kunnen worden. Met $450+ per aandeel ga ik dat doen, anders niet. Het gaat dus niet lukken denk ik. Jammer.

Morgen bijkopen, maar ga daarvoor wel oa de vakantiebonus van december inzetten. Dat is eigenlijk net over het randje met hoe ik normaliter omga met aandelen kopen. Maar het zijn dan ook geen gewone tijden zeg ik dan maar....
 
Met 800 dollar pre-split dacht ik een paar keer een koopje te hebben gedaan. Nooit gedacht dat we ooit nog de huidige koers zouden bereiken. Ik ga wel even juichen als de 275 weer aangetikt wordt en ik met al mijn aandelen weer op winst sta. Het grootste deel is gelukkig voor 25 dollar gekocht.
 
  • Like
Reactions: Hbrink and Nick-m
Idem. De S die ik in bestelling heb zal in juli afgetikt moeten kunnen worden. Met $450+ per aandeel ga ik dat doen, anders niet. Het gaat dus niet lukken denk ik. Jammer.

Morgen bijkopen, maar ga daarvoor wel oa de vakantiebonus van december inzetten. Dat is eigenlijk net over het randje met hoe ik normaliter omga met aandelen kopen. Maar het zijn dan ook geen gewone tijden zeg ik dan maar....
Hier ook zo’n situatie. Kan de model 3 die ik nu rijd nog wel 7 jaar rijden als het moet, want nu ga ik er nu geen enkel aandeel voor verkopen. En er zijn er heel veel zoals wij, zulks heb ik ook getwitterd een paar weken geleden in de oproep aan tesla om de buyback maar eens te gaan aanslingeren.
 
Last edited:
Ik verkoop ook geen enkel aandeel. Gelukkig is het ook niet nodig voor de komende MS. Maar koop er nu ook geen meer bij
Eigenlijk ben ik tevreden met het aantal dat ik er heb. Ik ga pas kopen als ze onder de 80$ gaan ;) (mijn gemiddelde aankoop momenteel)
Hoeveel heb je er nu?

@SpeedyEddy Musk heeft al zoveel aandelen verkocht, heeft hij nog de meerderheid van de aandelen?
 
Morgen bijkopen, maar ga daarvoor wel oa de vakantiebonus van december inzetten. Dat is eigenlijk net over het randje met hoe ik normaliter omga met aandelen kopen. Maar het zijn dan ook geen gewone tijden zeg ik dan maar....
Als het over het randje is moet je het gewoon niet doen. De werkelijkheid heeft de fantasie ingehaald, en Tesla wordt steeds meer als een normale autofabrikant gewaardeerd. Gewoon wachten met investeren totdat alle seinen weer op groen staan. Laatste jaar is Tesla alleen maar aan het afglijden.
 
Laatste jaar is Tesla alleen maar aan het afglijden.

FD95BDE3-F8FA-449E-83C1-7C0DA683302C.jpeg



Ik probeer te zien waar Tesla aan het afglijden is maar ik zie het niet.