Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Latest Tesla news out of ChinaGigaShanghai will cut production by 30%Really affecting many suppliers in the area since Tesla is their largest customerAside from that, Tesla China also cutting personnel in many dept by 30-40%

Fake news.

Het is de supplier die 30% moet snijden vanwege veranderingen in het produktieproces bij Tesla.

Je valt nu bij mij wel definitief door de mand als TSLAQ Short door dit soort FUD zonder bron hier neer te plempen.

Definitief op ignore.



 
Last edited:
Fake news.

Het is de supplier die 30% moet snijden vanwege veranderingen in het produktieproces bij Tesla.

Je valt nu bij mij wel definitief door de mand als TSLAQ Short door dit soort FUD zonder bron hier neer te plempen.

Definitief op ignore.



Hoi Dikkie Dik,

Doe niet zo emo... heb al lang gezegd wat mijn positie is of was..

Ps denk 120 volgende week
Cheers!
 



“But optimism around FSD and Musk’s belief that this new approach could bring about robotaxis is clouding the future of Tesla’s $25,000 car project. People with knowledge of Tesla’s plans disputed the notion that the program has been canceled altogether. All along, the company has been pursuing a low-cost vehicle architecture that will underpin several different types of models, one of which would have no steering wheel or pedals.

While these people confirmed the robotaxi is being prioritized, one described the next-generation vehicle project as an effort to wring cost reductions out of components and production methods, then apply those innovations to cheaper iterations of the Model Y and Model 3, the company’s two most popular EVs. Teams are placing particular emphasis on bringing these cost savings to bear with the Model Y, the best-selling vehicle in the world last year.”


In deze post met aanvullende informatie van één van de auteurs staat onderaan een link naar het artikel zonder paywall.

 
Last edited:
Vandaag van deGiro teruggekoppeld gekregen dat je als aandeelhouder kan stemmen via [email protected] met de steminstructies erbij, kosten 10 euro.
Dat is mooi denk ik dan, maar moet ik de steminstructies dan gaan raden? Welke vraag is precies gesteld en wat zijn de mogelijke antwoorden?

Afijn leuker kunnen we het niet maken.
Tesla heeft net de "Notice of 2024 Annual Meeting of Stockholders" voor 13 juni gepubliceerd


Ik heb hem nog niet doorgenomen.
 
  • Helpful
Reactions: Maurice1
IMG_7067.jpeg


Is het de rente?
 
Ik had eigenlijk verwacht dat de koers vandaag in aanloop naar de earnings call nog wel verder zou dalen, maar hij is nu aan het stijgen. Ben heel benieuwd wat Elon vanavond gaat zeggen, hij heeft zijn trip naar India er zelfs voor afgezegd.
Op een mooi tijdstip gepost! 4:20...

Maar ik heb bijgekocht vandaag op 142 dollar 👍
Na alle drama geef ik EM het voordeel van de twijfel en op blind vertrouwen bijgekocht. Hopelijk morgen geen spijt. ;)
 
Gisteren na lang wikken en wegen 1/3 verkocht. Momenteel lijkt het niet de allerbeste zet. ;)
Maar had ik er eigenlijk heeeeel veel ( sinds 2013)
Ook een beetje voor de gemoedrust van mijn echtgenote.
Ik geloof zeker nog meer dan 100% in Tesla en Elon (in TSLA momenteel iets minder)
In de kwartaalcijfers maak me geen zorgen, wel een beetje over de uitkomst van de aandeelhoudersvergadering...

Als ze van hieruit blijven stijgen beleg ik een deel in de S&P via een ETF
Mochten ze fel dalen, stap ik waarschijnlijk met een deel terug in.
 
Gisteren na lang wikken en wegen 1/3 verkocht. Momenteel lijkt het niet de allerbeste zet. ;)
Maar had ik er eigenlijk heeeeel veel ( sinds 2013)
Ook een beetje voor de gemoedrust van mijn echtgenote.
Ik geloof zeker nog meer dan 100% in Tesla en Elon (in TSLA momenteel iets minder)
In de kwartaalcijfers maak me geen zorgen, wel een beetje over de uitkomst van de aandeelhoudersvergadering...

Als ze van hieruit blijven stijgen beleg ik een deel in de S&P via een ETF
Mochten ze fel dalen, stap ik waarschijnlijk met een deel terug in.
Op korte termijn is het gokken. Op lange termijn is TSLA een goede investering.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Gisteren na lang wikken en wegen 1/3 verkocht. Momenteel lijkt het niet de allerbeste zet. ;)
Maar had ik er eigenlijk heeeeel veel ( sinds 2013)
Ook een beetje voor de gemoedrust van mijn echtgenote.
Ik geloof zeker nog meer dan 100% in Tesla en Elon (in TSLA momenteel iets minder)
In de kwartaalcijfers maak me geen zorgen, wel een beetje over de uitkomst van de aandeelhoudersvergadering...

Als ze van hieruit blijven stijgen beleg ik een deel in de S&P via een ETF
Mochten ze fel dalen, stap ik waarschijnlijk met een deel terug in.
Bij mij precies dezelfde gedachten. Heb de helft verkocht. Beetje risico spreiding. Als het flink daalt koop ik gewoon weer bij. Geloof zeker nog de lange termijn in Tesla. Over 5 jaar lachen we om de huidige koers 💪
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Gisteren na lang wikken en wegen 1/3 verkocht. Momenteel lijkt het niet de allerbeste zet. ;)
Maar had ik er eigenlijk heeeeel veel ( sinds 2013)
Ook een beetje voor de gemoedrust van mijn echtgenote.
Ik geloof zeker nog meer dan 100% in Tesla en Elon (in TSLA momenteel iets minder)
In de kwartaalcijfers maak me geen zorgen, wel een beetje over de uitkomst van de aandeelhoudersvergadering...

Als ze van hieruit blijven stijgen beleg ik een deel in de S&P via een ETF
Mochten ze fel dalen, stap ik waarschijnlijk met een deel terug in.
Oh nee, Frank verkoopt! Tijd voor een Elfstedentocht in de hel.