You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren voor een prikkie zo'n DR900S 4K huppeldepup (ik weet zelf niet eens wat ik gekocht heb...) op de kop getikt!Zolang ik de DR750 verkocht heb, is er nog geen één BlackVue kaartje teruggekomen. (bij de 650 wel regelmatig)
Prijzen voor de DR900S-2ch 16GB worden €509,- en voor de 64GB €589,-
Het eerste (luxe) probleem is dat de software maar één cameraset aankan. Dat wil zeggen: onbetaald. Wil je tot drie sets gaan, daar gaat het om ca 20 dollar per maand.
Euh, moet je de G krachten instelling niet hoger zetten dan om pas later een ongeluk te detecteren?... het ding detecteert ongelukken bij elke hobbel (ondanks lage G-sensor instellingen), etc, etc.
Ik heb onlangs in Almere twee DR900S-2C voor een 360 degrees laten installeren. Ziet er keurig uit, geen losse draad te zien. Daar ben ik dus zeer tevreden over. Over de camera's zelf een stuk minder.
Het eerste (luxe) probleem is dat de software maar één cameraset aankan. Dat wil zeggen: onbetaald. Wil je tot drie sets gaan, daar gaat het om ca 20 dollar per maand. Dat vind ik nogal een behoorlijk bedrag, een camera per twee jaar. Dus even mailtje gestuurd dat ik begrijp dat er aan fleetmanagement andere prijzen hangen maar dat dit voor het bewaken van één auto toch wel erg fors is. Vandaag na een week maar eens herinnering gestuurd, want niente reactie.
Verder staan de fragmenten niet met de juiste datum/tijd. Ik gebruik GPS time met zomertijd... Dat zal ik dus handmatig moeten ingeven.
Upload naar Cloud werkt vooralsnog ook niet. Terwijl er een accespoint in de auto ligt met Vodafone verbinding. Ik kan zien dat de Tesla en beide cams verbonden zijn.
Sowieso is de verbinding echt onbruikbaar traag.
Wat ik ook wat vreemd vind is het instellen van g-forces ed. Hoe moet ik nu weten of ik een 2 of een 4 moet ingeven... Beetje uitproberen komt wat onvolwassen uit. Manual is maar beperkt hulpvaardig...
Ik ga van de week maar eens kijken of resetten ed gaat helpen.
Euh, moet je de G krachten instelling niet hoger zetten dan om pas later een ongeluk te detecteren?
Ik heb geen mail van u gezien, dus ik denk dat u deze naar de fabrikant gestuurd heeft? Een andere optie is om de importeur lastig te vallen. Dat is: [email protected]
Ik baal ook dat je geen 2 camera's meer kunt opgeven in de cloud. Dat kon tot voor kort wel (tegen een eenmalige, redelijke, betaling van $10,-) Bij een van de laatste updates kan dat helaas niet meer.
Ik heb de fabrikant en de importeur ook al gemaild dat ik graag deze functie terug wil. Dus geef dat ook aan aub.
Cloud upload zou moeten lukken.
Zoals ik de camera bij u ingesteld hebt, zijn de sensoren redelijk ingesteld. Uiteraard is het naar wens, proefondervindelijk, in te stellen.
<ik sta nu firmware te updaten, hoop/denk naar 2018.21.9>
Dan zou ik die maar cancellen
Ik zou dolgraag terugwillen naar een oudere versie. Autopilot is onbruikbaar met die firmware. Met onbruikbaar doel ik er dan op dat je gewoon continue je handen aan het stuur moet hebben op de snelweg omdat je elke 15 seconden een "Hands on steering wheel" melding krijgt.. Als ik toch continue mijn handen op het stuur moet hebben kan ik ook wel zelf sturen.
En dan lezen we t.z.t. weer eens in de media dat een bestuurder van een Tesla ergens tegenaan gereden is ... met Autopilot.Ik had 'm gister al besteld
Je zit toch in de auto, wat is het nou voor moeite om het stuur vast te houden
Ligt eraan waar je hem gekocht hebt. In Almere schijnen ze goede service te verlenen en ze zijn er ook coulant.Blackvue 128GB kaartje geeft nu om de haverklap storing... “check SD card”. Is dat een garantiegeval? Net iets meer dan een jaar oud in in 650 model cam.
Edit: formatteren helpt slechts een paar uur.