Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

BlackVue dashcams.

This site may earn commission on affiliate links.
Ok, ik heb net de BLACKVUE DR650S-2CH CLOUD binnen, en wil deze later later inbouwen maar ga zondag op een trip voor een week en wil hem al gebruiken. Als ik hem op de aansteker aansluiting zet, gaat hij uit aangezien de Tesla blijkbaar geen stroom blijft geven als je je auto uit hebt staan. Ik heb even op het forum gezocht, zal er best staan, maar niet goed gezocht...
1. Kan de Tesla continue 12v geven? Niet alleen voor de camera maar bijvoorbeeld koel/vriesbox?
2. Loopt je 12v accu dan leeg, of doet de accu van het accupack de 12v bijladen?

Ik heb wel even klepje opengemaakt bij de spiegel, begrijp niet helemaal waar ik moet kijken... heb en S uit ik denk productie januari 2014, levering maart 2014.
 
Thx, ik heb hem nu los via aansteker aansluiting maar heb voor nu een Portable Power Station met 1200Kw capaciteit besteld, kan ik ook de koelbox/vriezer in de auto aansluiten op 230 als het moet om te vriezen. Als ik terug ben laat ik wel hem inbouwen bij Teslaland en neem ik er nog wel een extra bij.
1200kW Paul?
Heb je daar een aanhanger voor achter je S?
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN
De mijne blijft zich maar uitschakelen. Vanmorgen toen ik instapte zei ze dat ze begon op te nemen terwijl ze altijd moet opnemen. En de toegang via cloud werkt 99% van de tijd niet.

Als ik de kaart eens inlees op de computer zit deze vol "gaten" in de opnames, vooral tijdens stilstaan haakt hij snel af en stopt, na een kwartier nog eens twee minuten, weer stoppen voor een uur, en zo voort.

Je gaat zien, als ik ooit iets meemaak dat ik het niet op camera ga hebben.

Heb de installateur per Facebook enige tijd geleden bericht gestuurd, moest het op mail zetten, gedaan, geen reactie meer.
 
De mijne blijft zich maar uitschakelen. Vanmorgen toen ik instapte zei ze dat ze begon op te nemen terwijl ze altijd moet opnemen. En de toegang via cloud werkt 99% van de tijd niet.

Als ik de kaart eens inlees op de computer zit deze vol "gaten" in de opnames, vooral tijdens stilstaan haakt hij snel af en stopt, na een kwartier nog eens twee minuten, weer stoppen voor een uur, en zo voort.

Je gaat zien, als ik ooit iets meemaak dat ik het niet op camera ga hebben.

Heb de installateur per Facebook enige tijd geleden bericht gestuurd, moest het op mail zetten, gedaan, geen reactie meer.
Waar heb je de camera laten inbouwen Kristof?
 
New De mijne blijft zich maar uitschakelen. Vanmorgen toen ik instapte zei ze dat ze begon op te nemen terwijl ze altijd moet opnemen. En de toegang via cloud werkt 99% van de tijd niet.

Als ik de kaart eens inlees op de computer zit deze vol "gaten" in de opnames, vooral tijdens stilstaan haakt hij snel af en stopt, na een kwartier nog eens twee minuten, weer stoppen voor een uur, en zo voort.
Heb ik ook gehad, nieuw sd kaartje en alle problemen waren opgelost.
Vergeet niet dat het sd kaartje bloedheet wordt. Vandaar dat ze adviseren om geen goedkoop kaartje erin te stoppen. Die houdt het niet vol.
 
Heb ik ook gehad, nieuw sd kaartje en alle problemen waren opgelost.
Vergeet niet dat het sd kaartje bloedheet wordt. Vandaar dat ze adviseren om geen goedkoop kaartje erin te stoppen. Die houdt het niet vol.
Ook de originele meegeleverde kaartjes gingen bij kapot. Twee Transcend en één Kingston kaartje, toch geen troep, zijn binnen een jaar in de BlackBue overleden. Keurig door Herbert opgelost met de toezegging dat als het nieuwe kaartje binnen een zekere periode, ook buiten garantie, kapot gaat, hij de unit zal vervangen.
 
Ook een Blackvue DR650-2CH laten inbouwen bij Herbert, rap en netjes gedaan.
Werkt tot nu toe prima.

Wat ik wel doe, indien de Tesla in mijn garage staat, trek ik de voeding van de Blackvue eruit.
Ik denk dat ik daarmee het leven van de SD-kaart rek, en weet ik dat hij netjes 'vers' is opgestart als ik vertrek.
Op openbare parkings laat ik hem natuurlijk wel aanstaan.
Dit is misschien nu een beetje overbodig, maar mijn oude Blackvue DR500 had regelmatig een reboot en herformattering nodig, als je dat niet deed had je inderdaad soms geen opname tijdens het rijden.
 
  • Like
Reactions: herb_k