Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

BlackVue dashcams.

This site may earn commission on affiliate links.
Nu met bijlage:-(
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2017-11-26 om 10.23.37.png
    Schermafbeelding 2017-11-26 om 10.23.37.png
    648.1 KB · Views: 97
Nu met bijlage:-(

Deze heb ik ook. Pasvorm is goed. Net af fabriek. Installatie is ook zeer eenvoudig. 5 minuten werk.
de bijbehorende software is matig. Maar hij neemt op en je kan terug kijken en meer hoeft hij voor mij ook niet te doen. Kwaliteit is voldoende.
Het is geen BlackVue maar daar is de prijs ook naar en het is erg mooi weg gewerkt.
 
Wellicht een bekend probleem, maar ik heb het nog niet kunnen oplossen. Sinds enige tijd merk ik dat mijn Blackvue 650-2CH regelmatig opnieuw start, ook tijdens het rijden. Tijdens sommige ritten (van ongeveer 1 uur) wel meer dan 1 keer.

Ik heb geprobeerd om de nieuwste firmware te installeren, maar iedere keer als de upload zo rond de 30-35 procent komt, gaat de camera zichzelf opnieuw starten en dus faalt het proces. Updaten lukt dus ook niet. Huidige firmware is 1.007

Ik heb de camera al een keer volledig van de stroom gehaald, even gewacht en weer opnieuw gestart. Helaas zonder resultaat. Opnemen en ophalen van opgenomen materiaal werkt nog wel zonder problemen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor het meedenken :)
 
Heb je het SD kaartje al eens opnieuw geformatteerd? Of vervangen? Die krijgt namelijk aardig op zijn donder met continue grote bestanden schrijven.
Als niet it-er vind ik dit dus altijd moeilijk te bevatten. Hoe kan een sd-kaartje slijten van schrijven? De warmte dat aou ik nog begrijpen, maar schrijven?
 
klopt inderdaad wat Duke schrijft. Dit lijkt een probleem te zijn met de SD kaart. Hoe oud is de camera, en waar is hij gekocht? is het een originele BlackVue kaart?

Bij jou @herb_k ;-)

Maar inmiddels is het al opgelost en zonder het formatteren van de kaart. Vanavond heb ik nog een keer geprobeerd de firmware te updaten en dat lukte zonder problemen. Enige verschil is dat ik dit keer niet de iPad maar de iPhone heb gebruikt om de firmware te updaten.