Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

BucketList Nieuwjaarsbijeenkomst

Kom je zaterdagmiddag naar De Weerelt van Sport voor de BucketList meeting?


  • Total voters
    27
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Was vergeten jullie te zeggen dat mijn foto’s (nog in RAW) pas morgen bewerkt en geplaatst worden plus een link naar een filmpje van Rob met mogelijkerwijs een iets platter snuitje door de G krachten. Maar in een preview zag ik al dat hij het (net als wij allemaal) prachtig vond. Nog ff iets vinden om de video van de ondersteboven gemonteerde GoPro 180 graden te draaien.o_O
 
Was vergeten jullie te zeggen dat mijn foto’s (nog in RAW) pas morgen bewerkt en geplaatst worden plus een link naar een filmpje van Rob met mogelijkerwijs een iets platter snuitje door de G krachten. Maar in een preview zag ik al dat hij het (net als wij allemaal) prachtig vond. Nog ff iets vinden om de video van de ondersteboven gemonteerde GoPro 180 graden te draaien.o_O
Leuk. Eerste keer dat ik mee mocht. Heb ook nog een filmpje maar weet niet hoe ik dat hier gepoost krijg
 
  • Like
Reactions: S-19910
Was vergeten jullie te zeggen dat mijn foto’s (nog in RAW) pas morgen bewerkt en geplaatst worden plus een link naar een filmpje van Rob met mogelijkerwijs een iets platter snuitje door de G krachten. Maar in een preview zag ik al dat hij het (net als wij allemaal) prachtig vond. Nog ff iets vinden om de video van de ondersteboven gemonteerde GoPro 180 graden te draaien.o_O
Succes....:p
 
Beste allemaal...

Mag ik jullie nogmaals allen bedanken die er vandaag waren om mijn vader een onvergetelijke dag te bezorgen.
Echt kippenvel en prachtig om te zien hoe jullie hem zo verrast hebben vandaag en ons erbij.
Geen woorden voor!
Hij heeft zelfs nog gereden en hij straalde.. de hele middag.. en wij erbij!
Zo bijzonder om te zien,de rit met alle Tesla's achter elkaar,nu weten wij ook hoe bijzonder deze auto's zijn.
Ik heb me speciaal even aangemeld voor dit forum,wordt er gewoon stil van als ik alles hier lees..mooie mensen met mooie auto's,stuk voor stuk!
Mochten er nog foto's zijn,willen jullie deze dan misschien naar mij mailen?
[email protected]
Een dag om nooit te vergeten.

Liefs Desirée
 
Was vergeten jullie te zeggen dat mijn foto’s (nog in RAW) pas morgen bewerkt en geplaatst worden plus een link naar een filmpje van Rob met mogelijkerwijs een iets platter snuitje door de G krachten. Maar in een preview zag ik al dat hij het (net als wij allemaal) prachtig vond. Nog ff iets vinden om de video van de ondersteboven gemonteerde GoPro 180 graden te draaien.o_O
geen probleem, ik draai mijn laptop wel.;)
 
Een uitgebreid dankwoordje zal ik later nog doen maar in de tussentijd, waar kan ik deze bestellen :D ?
 

Attachments

  • IMG_0028.JPG
    IMG_0028.JPG
    323 KB · Views: 39
  • Funny
Reactions: STLL and S-19910
Het was een genoegen namen de KNHB jullie allemaal in de Weerelt van Sport te ontvangen vanmiddag. Helaas kon ik er zelf maar af en toe bij zijn omdat ik nog druk was met onze product launch. Die is overigens uiteindelijk prima verlopen,
Ook complimenten dat jullie alles weer netjes hebben achtergelaten. Daarmee is maar weer eens aangetoond dat ondanks de verhitte debatten hier online, we in persoon uitermate geciviliseerd zijn.
 
Het was een genoegen namen de KNHB jullie allemaal in de Weerelt van Sport te ontvangen vanmiddag. Helaas kon ik er zelf maar af en toe bij zijn omdat ik nog druk was met onze product launch. Die is overigens uiteindelijk prima verlopen,
Ook complimenten dat jullie alles weer netjes hebben achtergelaten. Daarmee is maar weer eens aangetoond dat ondanks de verhitte debatten hier online, we in persoon uitermate geciviliseerd zijn.
Bedankt voor de gastvrijheid. Was een prima locatie
 
Weet alleen niet hoe ik het juiste formaat kan uploaden vanaf iPhone. Wanneer ik het bestand om te uploaden van de video selecteer in YouTube dan geeft hij aan dat het formaat niet wordt ondersteund.
Als je het filmpje in 'Foto's' hebt geïmporteerd kun je in YouTube aangeven dat je dat filmpje wil uploaden.
Eventueel zet je het filmpje even op je bureaublad.