Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Chat met Tesla

BlackArrow

Member
Sep 10, 2019
141
44
Enkhuizen
Hmmm. zie dat Telsa sinds Vrijdag is gestopt met de chat functie op de site (deze blijft uit staan). Zouden ze dan echt alles en iedereen per telefoon af willen handelen?

Snap dat ze het druk hebben maar toch....
 

RefleCs

Member
Sep 10, 2019
143
71
Amersfoort
Hmmm. zie dat Telsa sinds Vrijdag is gestopt met de chat functie op de site (deze blijft uit staan). Zouden ze dan echt alles en iedereen per telefoon af willen handelen?

Snap dat ze het druk hebben maar toch....

Eerder vorige week al helaas. En als je belt wordt je bij heel veel menu keuzes ook afgewimpeld.
 

pati07

Member
Sep 4, 2019
284
133
the Netherlands
Kreeg na bestelling bij Tesla nl helemaal geen emails (account aanmaken en welkom bij Tesla etc) maar werd zaterdag supersnel geholpen met antwoord. Helaas nog niet met een toewijzing van een auto dus wachten en hopen dat ik daar wel iets van hoor.......
 

RefleCs

Member
Sep 10, 2019
143
71
Amersfoort
Kreeg na bestelling bij Tesla nl helemaal geen emails (account aanmaken en welkom bij Tesla etc) maar werd zaterdag supersnel geholpen met antwoord. Helaas nog niet met een toewijzing van een auto dus wachten en hopen dat ik daar wel iets van hoor.......

Zelfde hier en ik wil even nagaan of er geen beperking op de bestelling zit. Volgens de LM zou dat niet het geval mogen zijn. Mijn huidige auto is al uit contract maar mag ik zolang doorrijden.
 

Faiz71

Active Member
Jul 16, 2017
1,408
893
Amersfoort NL
Chatfunctie uitgeschakeld? En hoe komen we dan in contact met Tesla? Vertrouwen ze nu alleen op de Tesla App, dwz eenrichtingsverkeercommunicatie? Apart zeg.

Komt dat even goed uit dat er nu een Tesla Owners Club is opgericht, ben benieuwd wat zij ervan vinden.
 

Tesselated

Member
Mar 13, 2014
96
21
Netherlands
stuurde zaterdag een email naar delivery en kreeg bijna direct een antwoord!
Reactie via email lijkt pure willekeur.
Ze zeggen dat ze in volgorde worden afgehandeld. Echter nog nooit een antwoord gekregen op mijn emails.
Stuurde vrijdag beleefde email met simpele vraag over ontbrekende vloermatten op de performance en nog steeds geen antwoord.
De vorige 2 emails meer dan 2 weken geleden ook nog steeds geen antwoord.
 

BlackArrow

Member
Sep 10, 2019
141
44
Enkhuizen
Reactie via email lijkt pure willekeur.
Ze zeggen dat ze in volgorde worden afgehandeld. Echter nog nooit een antwoord gekregen op mijn emails.
Stuurde vrijdag beleefde email met simpele vraag over ontbrekende vloermatten op de performance en nog steeds geen antwoord.
De vorige 2 emails meer dan 2 weken geleden ook nog steeds geen antwoord.

Eens ik heb ook al meerdere beleefde mailtjes gestuurd maar nog nooit een reactie gehad. Toch wel jammer dat je een auto koopt van 70k en geen optie om de "dealer" te bereiken....

Dus roze Tesla bril weer op en denken "het zullen wel groei pijntjes zijn" ;-)
 

pati07

Member
Sep 4, 2019
284
133
the Netherlands
Eens ik heb ook al meerdere beleefde mailtjes gestuurd maar nog nooit een reactie gehad. Toch wel jammer dat je een auto koopt van 70k en geen optie om de "dealer" te bereiken....

Dus roze Tesla bril weer op en denken "het zullen wel groei pijntjes zijn" ;-)
Van mijn kant uit geen problemen gehad bij meerdere contacten; ik schrijf wel al mijn maitjes in het Engels mss dat dat een snellere afhandeling geeft want begreep dat er veel engelstalige medewerkers ingeschakeld zijn.
 
  • Informative
Reactions: JanG007

Exiteer

Closed
Dec 2, 2017
3,900
1,368
Limburg
Sinds een week een probleem met de app. Krijg geen push notifications meer. Als ik in de app op de instelling klik krijg ik melding dat het niet geopend kan worden en dat ik het later nog maar eens moet proberen. De chat functie ligt er idd uit. Als je belt krijg je niemand aan de lijn. Inmiddels 3 mails gestuurd in het Engels maar uiteraard niks gehoord.
Wat een waardeloze organisatie. Ik zeg altijd tegen geïnteresseerden "de S is de beste auto die ik ooit gehad heb en ooit zal krijgen, Tesla biedt de meest waardeloze service die bestaat." Ik kan daar geen begrip voor hebben.
 
  • Like
Reactions: JCK and SMU

ramonneke

Active Member
Apr 26, 2018
3,819
2,340
Rotterdam
uden ze dan echt alles en iedereen per telefoon af willen handelen?

Snap dat ze het druk hebben maar toch....

Ze willen juist niks per telefoon afhandelen. Chat was de enige optie maar kennelijk hebben teveel mensen de route naar chat nu ook ontdekt en dus stoppen ze daar ook maar mee. Enige andere optie is dus richting het SeC te gaan. Super klantvriendelijk want je kunt wel een bakje koffie pakken :-D
 
  • Funny
Reactions: Faiz71 and Exiteer

Faiz71

Active Member
Jul 16, 2017
1,408
893
Amersfoort NL
Ze willen juist niks per telefoon afhandelen. Chat was de enige optie maar kennelijk hebben teveel mensen de route naar chat nu ook ontdekt en dus stoppen ze daar ook maar mee. Enige andere optie is dus richting het SeC te gaan. Super klantvriendelijk want je kunt wel een bakje koffie pakken :-D
Mogen ze wel wat extra koffiemachines gaan aanschaffen als we met z’n allen naar de SeC’s gaan. Misschien ook een broodjes kar, en een karaoke-machine om de wachttijd wat aangenamer te maken:)
 

BjörnTM

Member
May 13, 2016
596
535
The Netherlands
Ik loop nu toch wel heel erg tegen een muur op bij Tesla.
Er staat een afspraak in de app voor mobile service, maar Tesla zegt dat ik moet betalen voor deze reparatie, en ik vind van niet. Dit werd mij medegedeeld via SMS. Op mijn antwoord hierop wordt simpelweg niet meer gereageerd (sinds vrijdagmorgen).

Sinds gisteren doet mijn ruitenwisser-sproeier-pomp 't niet meer. Met de app kan ik niets, want daar staat al een afspraak (en wijzigingen in de omschrijving van de afspraak lijken ze niet te zien bij Tesla). Op de SMS conversatie wordt simpelweg niet meer gereageerd, en er is geen chat mogelijkheid meer (ook via de alternatieve link krijg ik geen chat). Mail heb ik lang geleden al opgegeven want daarop wordt sowieso niet meer gereageerd door Tesla lijkt het.

Er is voor mij dus nu effectief geen enkele manier om contact te krijgen met Tesla behalve langsrijden bij een SeC. Mijn roze tesla bril doet het best goed, maar begint nu toch echt barstjes te vertonen hoor. Dit begint absurde vormen aan te nemen. Ik kan ook echt niet zeggen dat ik anderen nu nog met een gerust geweten een Tesla kan aanbevelen. De auto's zijn fantastisch, maar wat er met de service is gebeurd de laatste paar jaar is gewoon grof schandalig.
 

Tesselated

Member
Mar 13, 2014
96
21
Netherlands
Ik loop nu toch wel heel erg tegen een muur op bij Tesla.
Er staat een afspraak in de app voor mobile service, maar Tesla zegt dat ik moet betalen voor deze reparatie, en ik vind van niet. Dit werd mij medegedeeld via SMS. Op mijn antwoord hierop wordt simpelweg niet meer gereageerd (sinds vrijdagmorgen).

Sinds gisteren doet mijn ruitenwisser-sproeier-pomp 't niet meer. Met de app kan ik niets, want daar staat al een afspraak (en wijzigingen in de omschrijving van de afspraak lijken ze niet te zien bij Tesla). Op de SMS conversatie wordt simpelweg niet meer gereageerd, en er is geen chat mogelijkheid meer (ook via de alternatieve link krijg ik geen chat). Mail heb ik lang geleden al opgegeven want daarop wordt sowieso niet meer gereageerd door Tesla lijkt het.

Er is voor mij dus nu effectief geen enkele manier om contact te krijgen met Tesla behalve langsrijden bij een SeC. Mijn roze tesla bril doet het best goed, maar begint nu toch echt barstjes te vertonen hoor. Dit begint absurde vormen aan te nemen. Ik kan ook echt niet zeggen dat ik anderen nu nog met een gerust geweten een Tesla kan aanbevelen. De auto's zijn fantastisch, maar wat er met de service is gebeurd de laatste paar jaar is gewoon grof schandalig.
Je kan weer bellen! Althans voor garantie/levering. Voor service weet ik niet zeker.
SMS reageren ze idd niet op.
T.o.v. vorige week een verandering: bellen werkt nu weer, ik had binnen 2-3 minuten iemand aan de telefoon gisteren.
Ze hebben nu ook sales ingezet om telefoontjes af te handelen (had ik 10 dagen geleden al aan Tesla gezegd dat ze dat moesten doen omdat sales nog niet vol (over)belast was)
 

Faiz71

Active Member
Jul 16, 2017
1,408
893
Amersfoort NL
Dat is inderdaad een groot nadeel/probleem van de hedendaagse eenrichtingsverkeercommunicatievorm @BjörnTM

Valt jouw auto nog in de garantie? Hebben ze dan de garantievoorwaarden aangepast? Of heb je een diagnosekostenopgaaf ontvangen?
 

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.


SUPPORT TMC
Top