Ik loop nu toch wel heel erg tegen een muur op bij Tesla.
Er staat een afspraak in de app voor mobile service, maar Tesla zegt dat ik moet betalen voor deze reparatie, en ik vind van niet. Dit werd mij medegedeeld via SMS. Op mijn antwoord hierop wordt simpelweg niet meer gereageerd (sinds vrijdagmorgen).
Sinds gisteren doet mijn ruitenwisser-sproeier-pomp 't niet meer. Met de app kan ik niets, want daar staat al een afspraak (en wijzigingen in de omschrijving van de afspraak lijken ze niet te zien bij Tesla). Op de SMS conversatie wordt simpelweg niet meer gereageerd, en er is geen chat mogelijkheid meer (ook via de alternatieve link krijg ik geen chat). Mail heb ik lang geleden al opgegeven want daarop wordt sowieso niet meer gereageerd door Tesla lijkt het.
Er is voor mij dus nu effectief geen enkele manier om contact te krijgen met Tesla behalve langsrijden bij een SeC. Mijn roze tesla bril doet het best goed, maar begint nu toch echt barstjes te vertonen hoor. Dit begint absurde vormen aan te nemen. Ik kan ook echt niet zeggen dat ik anderen nu nog met een gerust geweten een Tesla kan aanbevelen. De auto's zijn fantastisch, maar wat er met de service is gebeurd de laatste paar jaar is gewoon grof schandalig.