Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe ...

Super, Frank. bedankt!

Dank je Frank, afgehandelde Eventbrite tickets kunnen zelfs door mij niet meer aangepast worden. De tickets hoeven trouwens niet geprint te worden, jullie staan op een lijst die we naar Van der Valk sturen. Het aantal één persoons kamers loopt snel vol. Eens kijken of er meer beschikbaar zijn.

Update: nog 15 één persoons kamers beschikbaar en veel meer twee persoons kamers ;-)
 
Worden de startnummers uitgedeeld op basis van de uitslagen van vorig jaar trouwens? Lijkt me wel leuk [emoji6]

Nee, dat heb ik de vorige keer op basis van een uitgebreide analyse gedaan, waarbij rekening wordt gehouden met talrijke variabelen (wordt overnacht? Wat voor accupakket? Hoeveel resterend profiel op de achterbanden? Beschikt de auto al over de nieuwste firmware?), waarna tenslotte nog een Monte Carlo simulatie op de startvolgorde wordt losgelaten.

Natuurlijk kun je ook zelf een startnummer kiezen in ruil voor een extra bijdrage aan just digg it!
 
Nee, dat heb ik de vorige keer op basis van een uitgebreide analyse gedaan, waarbij rekening wordt gehouden met talrijke variabelen (wordt overnacht? Wat voor accupakket? Hoeveel resterend profiel op de achterbanden? Beschikt de auto al over de nieuwste firmware?), waarna tenslotte nog een Monte Carlo simulatie op de startvolgorde wordt losgelaten.

Natuurlijk kun je ook zelf een startnummer kiezen in ruil voor een extra bijdrage aan just digg it!

:tongue:
 
ik raak nu een beetje de draad kwijt. Ik heb mij ingeschreven via de website. Kamers geboekt via booking.com. Voor mij en mijn navigator. Maar diner? waar en wanneer?


Arthur, je moet even terug naar de startpagina van EventBrite - daar is er nu een extra keuze bijgekomen, voor zowel kamers bij VDV, alsook een diner vooraf. Die kun je apart bestellen, maar is niet meer dan een reservering. Zelf later afrekenen. Bespaart ongeveer 50 euro op de de standaardprijs (zit o.a. ontbijt bij inbegrepen).

E-rally 2016 Tickets, zat, 28 mei 2016 om 10:00 | Eventbrite