Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Beste organisatoren, wanneer is de laatst mogelijke inschrijfdatum?
Volgens mijn MyTesla wordt de Tesla "eind mei" geleverd. Echter, exacte leverdatum weet ik pas zo'n twee weken voordien. Zou er graag bij zijn, maar kan nu nog niet inschatten of ik wel een auto heb om mee te rijden.
 
Bij de tweede referral-actie, die waar alleen de koper een credit kreeg en de aanbrenger geen €.1.000,00 meer, maar kans op een Full options P90DL, is een initiatief gestart waarbij mijn link beschikbaar is gesteld. Dit in de hoop dat ik die auto zou winnen en hem dan, met tranen in de ogen weliswaar, aan de organisatie van de E-Rally zou overdragen. De auto zou op de veiling op 28 mei worden verkocht aan de hoogste bieder en de opbrengst zou, net als de opbrengst van de andere kavels, naar JustDiggit gaan

Helaas, dat heeft niet zo mogen zijn. De winnaar is bekend, en dat ben ik niet. Het enige dat er rest is een toegangskaartje voor de onthulling van Model 3 op 31 maart, let wel, alleen een toegangskaartje, geen reis of verblijf en in de toekomst een uitnodiging (op dezelfde basis) voor de opening van de Gigafactory. Formeel zijn deze niet overdraagbaar.

Kort voor het weekend heb ik daarvan per mail van Tesla de definitieve bevestiging ontvangen.

Het is allemaal kort dag en de veiling is pas 28 mei, te laat dus , maar het zou zonde zijn als er niets mee gedaan wordt.

Om toch een opbrengst te kunnen genereren voor JustDiggit, willen we (na overleg met de voorzitter van het bestuur van de stichting e-rally) deze toegangskaart (onder voorbehoud van overdraagbaarheid) alsnog middels een “spoedveiling” proberen ten Gelde te brengen.

Zelf zou ik (gezien het werk van mijn vrouw) zeer waarschijnlijk niet kunnen, maar nu blijkt dat ik toch zou kunnen zou ik (omdat het een uitnodiging voor 2 personen is) samen met John (AnalysiZ) kunnen gaan.

Natuurlijk kan dat niet zonder tegenprestatie, dus bij deze doe ik het startbod van 500 Euro. Daarmee blijven we in ieder geval ook binnen het kader van Tesla wat "overdraagbaarheid" betreft.

Mocht er iemand zijn die een substantieel hoger bod doet, dan kunnen we proberen om bij Tesla te vragen de kaart toch te mogen overdragen.

Aangezien de datum van vertrek dichter bij komt en de vliegtickets (voor eigen rekening, dus NIET inbegrepen) snel duurder zullen worden moeten we de gelegenheid om een hoger bod te doen beperken tot maandag 7 maart 24.00 uur.

Er moet immers veel geregeld worden.

De reacties mogen wat mij betreft via dit draadje lopen.
 
Mijn e-rally polo is binnen. Maatje S, past perfect.
(Nu nog een auto regelen...)
image.jpg
image.jpg
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Maarten and ebullio