Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Alle vrijwilligers en organizers bedankt.. moest helaas rond 5 uur al weer richting huis ivm andere verplichtingen.. kon, mede doordat we bijna als laatste van start gingen het parcours niet afmaken... Zelfs m'n auto ging met tegenzin op huis aan.. hij deed zelfs nog een poging mijn vetrek zo onzinnig mogelijk te maken door aan te geven dat de 127 km naar huis mij ruim 9 uur zouden gaan kosten..

FullSizeRender 2 (1).jpg


+1 tav de opmerking van Widodh over die rommel in de Goodybag.. Als sponsor hebben we er bewust voor gekozen daar niet aan mee te doen. Laten we de volgende keer vragen/eisen er dan tenminste iets duurzaams in te doen.
 
Last edited:
Het was onze eerste Rally-ervaring en het was zo leuk dat we volgend jaar zeker weer van de partij zijn. Ik vond de overnachting in het hotel ook zo meevallen. Super nette kamer, rustig kunnen slapen en met uitzicht op de wagens en de stalls. De organisatie van de parking was ook super goed geregeld. En ik weet niet of dat bij iedereen zo was maar het laden voorafgaand verliep schijnbaar zonder enig probleem. Ondanks het grote aantal wagens capaciteit te over leek het wel.
 
Beste deelnemers van de E-Rally 2015,

Hierbij een korte toelichting van mij, de uitzetter van de route van gister namens Rally en Meer.
Als eerste dank voor de positieve geluiden over de route. Ik denk dat we er in geslaagd zijn om een afwisselende en goed te rijden route uit te zetten, met als bonus de pylonenproef waar ik (staande in regen ) heel veel lachende gezichten gezien heb, als ook gillende vrouwen en kinderen. En ik denk dat het asfalt in Bocholt een paar millimeter rubber rijker is geworden na jullie doorkomsten.

Zoals hier te lezen zaten er helaas een paar kleine schoonheidsfoutjes in de route die ik hierbij graag wil toelichten.
Als eerste natuurlijk de bordjes aan de verkeerde kant. Zoals al eerder aangegeven is dit gister in de uitslag al meegenomen en beloof ik hierbij plechtig dat volgend jaar in het reglement staat dat de controles overal kunnen staan.
Verder is er een typefoutje in het routeboek geslopen over het aantal vierkante meters door JustDiggIt hersteld klimaat. Hier had meer of minder dan 24 miljoen moeten staan. Dit had ongeveer iedereen goed (en ik fout) dus het maakte niks uit voor de uitslag.
Tijdens het kaartlezen bij pijl 7 is de uitleg van beide routes omgedraaid, de ene helft moest aan het einde rechtdoor en de ander rechtsaf. Door een drukfout is dit verkeerd om komen te staan.
En als laatste is de tweede controle (de W) in het kaartlezen door onverlaten (of de wind) weggehaald. Gelukkig was dit voor iedereen hetzelfde en heeft niemand hier voordeel bij.

Tot zover de verbeterpunten voor volgend jaar.

Nog even kort over de fanatieke deelnemers hier op het forum; Groot Gelijk. Ik rijd zelf zeer regelmatig diverse rally en ritten en ben dan ook bloedfanatiek. Dus absoluut no hard feelings.

Nogmaals dank aan de organisatie en natuurlijk aan alle deelnemers voor een topdag en op naar volgende jaar!

Bedankt
Remco
www.rallyenmeer.nl
Volg ons ook op Facebook via https://www.facebook.com/rallyenmeer en blijf op de hoogte van de andere evenementen die wij heel binnenkort voor Tesla rijders gaan organiseren.
 
Als ik geweten had dat de route hier vlakbij lag, was ik wel eens komen kijken naar de doortocht in Reusel. Ik ben zelf nog steeds in blijde verwachting van mijn nieuwe Tesla, dus dit jaar kwam iets te vroeg voor mij. Ik heb de datum voor volgend jaar al in mijn agenda gezet, dus mogelijk ben ik er dan ook bij.
 
De foto's van onze officiele fotograaf Dominique Buntinx zijn inmiddels geupload naar ons album op Google plus:
https://plus.google.com/u/2/b/10021...219681473360301116/albums/6155101091343973137

Ik zal dit album binnenkort aanvullen met de foto's van onze tweede huisfotograaf, Mick Kok.
Inmiddels staan er ook foto's van Maikel de Bakker bij.

- - - Updated - - -

Maurice, hier de foutmelding dat ik geen toegang heb, enig idee hoe dat komt?

Edit: via omweggetje toch gelukt :) Hele gave foto's!
Is het handig als ik die omweg ken? Was de genoemde link niet direct goed?