Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
00dea6479089b8be0ad7bebbe28f7ca9.jpg

Was een mooie dag. Toeval zelfde startnummer als 2014? Ik meld me maar vast voor 2016
☑️
 
je bent in ieder geval (iets) hoger geëindigd dan vorig jaar ;-)
Enne mogen we je weer verwelkomen voor de organisatie?
Hmmm..ik heb mijn doelen gehaald! Zie tijd pylonnenproef, als eerste bij de lunch, als eerste in Tilburg (jaja de gehele route netjes gereden, vol weg en leeg aankomst in Tilburg....:biggrin:
En ja, ik schuif weer aan :cool:

Oeps, toch niet geheel ongeschonden uit de E Strijd gekomen.....ging zojuist mijn auto afspuiten.......
IMG_1782.JPG
 
Last edited:
Die stickers mag je wel wat fraaier (lees: vlak) ophangen Hans.

By the way, het genot gehad een tijdje achter je aan te mogen rijden in de Rally. Letselschade toch? Maar waarom wordt er met die Tesla zo weinig richting aangegeven? Dat geeft toch kans op letselschade?:tongue:
Of kom je nu met het excuus dat je iemand anders liet rijden?
foto 50.JPG
foto.JPG
 
Dat was om jou op een dwaalspoor te zetten Fred ;)

Ik moet toegeven dat ik zelf soms teveel richting aan gaf, om anderen juist proberen op het verkeerde spoor te zetten. De Zoë ging 1 keer aan het twijfelen en later ging hij een verkeerde afslag in (waarbij ik achter hem ook overtuigend richting aan gaf die kant op te willen) en kon ik hem mooi voorbij steken rechtdoor :D
 
Beste deelnemers van de E-Rally 2015,

Hierbij een korte toelichting van mij, de uitzetter van de route van gister namens Rally en Meer.
Als eerste dank voor de positieve geluiden over de route. Ik denk dat we er in geslaagd zijn om een afwisselende en goed te rijden route uit te zetten, met als bonus de pylonenproef waar ik (staande in regen ) heel veel lachende gezichten gezien heb, als ook gillende vrouwen en kinderen. En ik denk dat het asfalt in Bocholt een paar millimeter rubber rijker is geworden na jullie doorkomsten.

Zoals hier te lezen zaten er helaas een paar kleine schoonheidsfoutjes in de route die ik hierbij graag wil toelichten.
Als eerste natuurlijk de bordjes aan de verkeerde kant. Zoals al eerder aangegeven is dit gister in de uitslag al meegenomen en beloof ik hierbij plechtig dat volgend jaar in het reglement staat dat de controles overal kunnen staan.
Verder is er een typefoutje in het routeboek geslopen over het aantal vierkante meters door JustDiggIt hersteld klimaat. Hier had meer of minder dan 24 miljoen moeten staan. Dit had ongeveer iedereen goed (en ik fout) dus het maakte niks uit voor de uitslag.
Tijdens het kaartlezen bij pijl 7 is de uitleg van beide routes omgedraaid, de ene helft moest aan het einde rechtdoor en de ander rechtsaf. Door een drukfout is dit verkeerd om komen te staan.
En als laatste is de tweede controle (de W) in het kaartlezen door onverlaten (of de wind) weggehaald. Gelukkig was dit voor iedereen hetzelfde en heeft niemand hier voordeel bij.

Tot zover de verbeterpunten voor volgend jaar.

Nog even kort over de fanatieke deelnemers hier op het forum; Groot Gelijk. Ik rijd zelf zeer regelmatig diverse rally en ritten en ben dan ook bloedfanatiek. Dus absoluut no hard feelings.

Nogmaals dank aan de organisatie en natuurlijk aan alle deelnemers voor een topdag en op naar volgende jaar!

Bedankt
Remco
www.rallyenmeer.nl
Volg ons ook op Facebook via https://www.facebook.com/rallyenmeer en blijf op de hoogte van de andere evenementen die wij heel binnenkort voor Tesla rijders gaan organiseren.
 
De "piloot" vond het bij de start een beetje riskant gezien de geringe ruimte en zo'n €10mln aan auto's op de parkeerplaats. We hadden gehoopt bij de lunch nog op te kunnen nemen, maar moesten bijna 40 minuutjes op de frieten wachten.... Dat ging hem ook niet worden dus. Zal de volledige versie ook nog wel posten als deze klaar is.
 
Ik vond het ook weer een prachtige dag! We hebben echt genoten. Volgend jaar neem ik een extra bijrijder mee want we hebben te veel bordjes gemist :):cool:

Dank aan de organisatie en sponsoren! Ben nu al benieuwd waar en hoe het volgend jaar zal zijn..
 
Ik vraag me af wat het geheim is van Zuid5.nl....Die hebben steeds hun zoon mee, en zijn daarmee zowel vorig jaar als dit jaar 2e geworden (petje af!). Ik weet dus wat me te doen staat volgend jaar want na een 20e plaats vorig jaar ben ik nu terug gezakt naar de 25e. Schandalig ;-)
 
Ik vraag me af wat het geheim is van Zuid5.nl....Die hebben steeds hun zoon mee, en zijn daarmee zowel vorig jaar als dit jaar 2e geworden (petje af!). Ik weet dus wat me te doen staat volgend jaar want na een 20e plaats vorig jaar ben ik nu terug gezakt naar de 25e. Schandalig ;-)

Je zit in de goede richting Jeffrey. We hebben een ieder ingezet op zijn sterkste punt en inderdaad onze zoon is heel scherp met de bordjes, Janneke rijdt als een scheermes en ik mag navigeren ook erg leuk. indien je was gebleven tot en met de veiling had je kunnen bieden op het rally evenement met vrienden :tongue:. Je kunt altijd langs komen om de tacktiek te bespreken voor volgend jaar. Reed je vorig jaar niet achter ons…..
 
Je zit in de goede richting Jeffrey. We hebben een ieder ingezet op zijn sterkste punt en inderdaad onze zoon is heel scherp met de bordjes, Janneke rijdt als een scheermes en ik mag navigeren ook erg leuk. indien je was gebleven tot en met de veiling had je kunnen bieden op het rally evenement met vrienden :tongue:. Je kunt altijd langs komen om de tacktiek te bespreken voor volgend jaar. Reed je vorig jaar niet achter ons…..
Wij konden helaas niet blijven, maar ik zit er serieus aan te denken om (met behulp van rally en meer?) zelf een rally te organiseren voor vrienden. Het moge duidelijk zijn dat jullie niet uitgenodigd worden. Ik vind jullie heel aardig, maar om iedereen nou op voorhand kansloos te laten zijn...
Ik denk dat er bij ons in het Noord-Hollandse landschap hele mooie tochten te maken zijn, langs de waterlandse dorpen of rond De Rijp.