Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De echt exclusieve club: SoC = 0km

This site may earn commission on affiliate links.
Hahaha je ben nog beter in je eigen spelregels aanpassen naar eigen inzicht als mijn 5 jarige!😂😂
Hoezo? Tom claimt dat hij al jaren lid is van de club. Dat kan niet want ik heb de club pas net opgericht.. Met zijn post heeft ook niet een lidmaatschapsaanvraag ingediend. dat mag hij overigens nog steeds doen.
Het is eigenlijk best wel consequent al zeg ik het zelf.
 
Hoezo? Tom claimt dat hij al jaren lid is van de club. Dat kan niet want ik heb de club pas net opgericht.. Met zijn post heeft ook niet een lidmaatschapsaanvraag ingediend. dat mag hij overigens nog steeds doen.
Het is eigenlijk best wel consequent al zeg ik het zelf.
Hij is al jaren lid van je concurrent, SoC < 5 gok ik. Maar voor de rest idd consequent beredeneerd!
 
Heb ik nu iets gewonnen? 😅

8D71CAC9-6458-44D7-BD7A-B388A2120D45.jpeg
 
  • Funny
Reactions: job-lek and Enzo63
Ter informatie. Hier de kleine lettertjes, voor wie de uitdaging aan gaat:
Als u de batterij laat leeglopen tot 0%, kunnen andere componenten beschadigd raken of moeten deze mogelijk worden vervangen (bijvoorbeeld de laagspanning-batterij). In deze gevallen zijn de reparatie- en/of transportkosten voor uw eigen rekening. Kosten vanwege een lege batterij worden niet gedekt door de garantie het beleid van Hulp onderweg.
Bron: Model 3 Owner's Manual | Tesla

Ik hoop dat ze anders reageren als je echt een reden hebt...
 
PS ik zie niet 1-2-3 wat je hebt, een MS? En je had geen hartkloppingen? Chapeau, ik ga je niet nadoen!
Een X100D, maar dit is geen pretje kan ik je vertellen. Op het werk alle laadpalen bezet. Tussen de middag leek er nog ruim genoeg (24km) om tot SuC (afstand 10km) te komen. In de avond toch leeggelopen blijkbaar (tot 11km). Amper snelheid kunnen maken, binnendoor gereden, geknepen billetjes 😬
 
  • Funny
Reactions: Enzo63
Ter informatie. Hier de kleine lettertjes, voor wie de uitdaging aan gaat:

Bron: Model 3 Owner's Manual | Tesla

Ik hoop dat ze anders reageren als je echt een reden hebt...

Logisch beleid toch? Als je pack op 0% zit en je 12V 16V batterij is ook leeg en moet daardoor worden vervangen is het voor mij logisch dat dit niet onder garantie valt. Net als dat dat je pack geheel ontladen en niet direct opladen voor snellere degradatie zorgt en Tesla hier natuurlijk ook niet voor verantwoordelijk kan worden gehouden.

Maar je auto tot 0% rijden en daarna meteen opladen... zeer klein risico dat je echt stil komt te staan tenzij je niet met een toasty pack tot 0% bent gereden.

Ik heb al vele malen geprobeerd met 0% of zelfs negatief aan te komen maar volgens mij is m'n beste poging 1 of 2% omdat er toch steeds verkeer in de weg zit waardoor je zuiniger rijdt.

Heb ik nu iets gewonnen? 😅

View attachment 906702

Wat mij betreft een mooie. Je SoC gaf waarschijnlijk gewoon 0% aan want zo ver ik weet doet deze geen negatieve waardes meer maar interessant dat de planner kennelijk nog wel negatief toont.
 
Dat clubje <5km heb toch altijd maar voor de watjes gevonden. De moeite niet om in te posten. ;)
594,4km - ca. 575km = +/-20km onder nul :cool:

Hier mijn bewijzen:
Op 562,7km de 5km aangetikt.
DSCN2840.JPG


En de aankomst op 594,4km op de parking van het hotel in Kroatië.

DSCN2851.JPG
 

Attachments

  • DSCN2845.JPG
    DSCN2845.JPG
    389.7 KB · Views: 42
Dat clubje <5km heb toch altijd maar voor de watjes gevonden. De moeite niet om in te posten. ;)
594,4km - ca. 575km = +/-20km onder nul :cool:

Hier mijn bewijzen:
Op 562,7km de 5km aangetikt.
View attachment 908963

En de aankomst op 594,4km op de parking van het hotel in Kroatië.

View attachment 908966
Hoppa, dat is lidnummer 9. Met een extra pluim voor de tekst: VERLAAT VEILIG DE WEG
 
Iedereen die nu nog een foto plaatst met 0 km aan bereik krijgt van mij lidnummer 101.
En hoe zit het dan met foto's van bijna 4 jaar geleden?
Lidnummer -4?

 
En hoe zit het dan met foto's van bijna 4 jaar geleden?
Lidnummer -4?

101