Onno
Member
Mijn 2 centen: Indien je van een ICE overstapt in een I-pace vindt je het (bijna) allemaal geweldig. Range is even wennen, lange stukken in den beginne spannend, het lijken wel de Tesla Classic berijders van weleer. Maar wat rijdt het smooth, vooruitstrevend; nooit meer een ICE. En: het wordt alleen maar beter! De auto is nog niet uitontwikkeld en het laadnetwerk wordt steeds beter... (en weer is de vergelijking met de Classic-rijders te maken)
Voor de Tesla overstappers is het anders. Die hebben een remmende voorsprong en vergelijkingsmateriaal. Die gaan niet snel wennen. De - voor de ICE overstappers - kleine gebreken en wen-dingetjes gaat ze radeloos maken. Kortom, die gaan niet blij worden. In tegenstelling tot de eerder genoemde groep, die vinden het over het algemeen geweldig! (Dat geldt overigens voorlopig nog voor elke EV nieuwkomer).
Mijn vader en ik hebben een proefrit gemaakt in een Kona. Vader wild-enthousiast, en ik vond hem heel slim maar geen vergelijk met de Tes..
Alle nieuwe EV's gaan de transitie naar elektrisch rijden in meer of mindere mate helpen. Niet als Tesla killers maar als Tesla aanvullers...
Voor de Tesla overstappers is het anders. Die hebben een remmende voorsprong en vergelijkingsmateriaal. Die gaan niet snel wennen. De - voor de ICE overstappers - kleine gebreken en wen-dingetjes gaat ze radeloos maken. Kortom, die gaan niet blij worden. In tegenstelling tot de eerder genoemde groep, die vinden het over het algemeen geweldig! (Dat geldt overigens voorlopig nog voor elke EV nieuwkomer).
Mijn vader en ik hebben een proefrit gemaakt in een Kona. Vader wild-enthousiast, en ik vond hem heel slim maar geen vergelijk met de Tes..
Alle nieuwe EV's gaan de transitie naar elektrisch rijden in meer of mindere mate helpen. Niet als Tesla killers maar als Tesla aanvullers...