You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rondjes rijden op de ring rond Parijs is wel een uitdaging. Maar toch een goed resultaat. Toch geven ze aan dat de Model S zuiniger is.Dan hebben ze hun best moeten doen. Bjorn Nyland haalde onlangs 145 Wh/km bij 4 graden Celsius en hypermilen (constant ~40 km/u).
Belangrijkste conclusies: Björn Nyland heeft (a) geen zinnige onderwerpen meer om filmpjes over te maken en (b) heeft zodanig veel tijd over dat hij met 40 km/u rondjes kan gaan rijden...Bjorn Nyland heeft een hypermiling test gedaan met I-Pace, Model X P90D en Model X 60D:
I-Pace = 2300 kg = 145 Wh/km (4 graden zonder wind)
X P90D = 2600 kg = 157 Wh/km (4 graden zonder wind) en 151 Wh/km (8 graden)
X 60D = 2500 kg = 111 Wh/km (8 graden met wind)
Ik denk dat Bjørn (net als ik) benieuwd was of de I-Pace überhaupt onder de 150Wh/km te krijgen was en daarom voor die snelheid heeft gekozen. En vervolgens de andere Tesla's op dezelfde wijze heeft getest.Belangrijkste conclusies: Björn Nyland heeft (a) geen zinnige onderwerpen meer om filmpjes over te maken en (b) heeft zodanig veel tijd over dat hij met 40 km/u rondjes kan gaan rijden...
Belangrijkste conclusies: Björn Nyland heeft (a) geen zinnige onderwerpen meer om filmpjes over te maken en (b) heeft zodanig veel tijd over dat hij met 40 km/u rondjes kan gaan rijden...
40 km/u op de openbare weg rijden is natuurlijk volstrekt zinloos. Dan komt de lichtere i-Pace er vanzelfsprekend goed uit. Aerodynamica doet er bij die snelheden in het geheel niet toe.Ik ben ook geen fan van zijn keuze om 40 km/u te gaan rijden op een weg waar men 90 km/u mag...
40 km/u op de openbare weg rijden is natuurlijk volstrekt zinloos. Dan komt de lichtere i-Pace er vanzelfsprekend goed uit. Aerodynamica doet er bij die snelheden in het geheel niet toe.
Hear hear Dirk.ik heb mijn buik vol van al die YouTube filmpjes waarbij de maker vooral zijn eigen kop in beeld wil brengen.
Ik neem aan dat je een LHD gewoon in de UK kan laten afleveren bij de dealer. Heeft een vriend ook met een MB gedaan.Heb in de UK net even een zuinige maar redelijk complete iPace geconfigureerd en kwam aan 65000GBP of 73000EU. Als je voor die prijs een LHD kan bestellen dan is dat bijna een betaalbare auto....
Interessant bericht op het I-Pace forum. de 100kW update eis nu beschikbaar. Wat ook opvallend is dat je klaarblijkelijk naar de dealer moet voor dit soort updates.
"Might be of interest to people that have access to 100kw chargers, my car was in the dealers having the Apple CarPlay update this morning and they said they also applied a separate update to enable 100kw charging. They said the update was dated today."
ik heb mijn buik vol van al die YouTube filmpjes waarbij de maker vooral zijn eigen kop in beeld wil brengen.
Interessant bericht op het I-Pace forum. de 100kW update eis nu beschikbaar. Wat ook opvallend is dat je klaarblijkelijk naar de dealer moet voor dit soort updates.
"Might be of interest to people that have access to 100kw chargers, my car was in the dealers having the Apple CarPlay update this morning and they said they also applied a separate update to enable 100kw charging. They said the update was dated today."
Echt een vreselijk verhaal om te lezen! Zo de mist ingaan als fabrikant, nota bene in je thuisland...En ja, nu kun je de eerst verhalen lezen van mensen die zeer teleurgesteld zijn in de beperkte rang en het gebrek aan - werkende- CCS-laadpunten... precies zoals we dat voorzien hadden.. 11,5 uur over een rit die voorheen met een ICE 6 uur duurde... slechte zaak voor de EV-acceptatie.. Daarnaast valt het me dan op hoe slecht men zich heeft laten informeren, dan wel hoeveel geloof men heeft gehad vwb het verkoopverhaal van Jaguar.. benieuwd hoe zo'n dealer gaat reageren ..
A nightmare journey in my brand new I Pace
Wat me op het I-Pace forum ook opvalt zijn de klachten over wat wordt opgeleverd.. tot een auto met rode bekleding ipv de bestelde zwarte.. auto's die binnen 12miles na aflevering stil vallen en moeten worden weggesleept.. een hele range VIN nummers die niet kan worden uitgeleverd omdat er sprake is van een "half shaft issue at low speed"... tsja en dat voor een "premium" merk... met die fantastische afwerking...
En ja, nu kun je de eerste verhalen lezen van mensen die zeer teleurgesteld en gefrustreerd zijn in de beperkte range en het gebrek aan - werkende- CCS-laadpunten... precies zoals we dat voorzien hadden.. 11,5 uur over een rit die voorheen met een ICE 6 uur duurde... slechte zaak voor de EV-acceptatie.. Daarnaast valt het me dan op hoe slecht men zich heeft laten informeren, dan wel hoeveel geloof men heeft gehad vwb het verkoopverhaal van Jaguar.. benieuwd hoe zo'n dealer gaat reageren ..
A nightmare journey in my brand new I Pace
Wat me op het I-Pace forum ook opvalt zijn de klachten over wat wordt opgeleverd.. tot een auto met rode bekleding ipv de bestelde zwarte.. auto's die binnen 12miles na aflevering stil vallen en moeten worden weggesleept.. een hele range VIN nummers die niet kan worden uitgeleverd omdat er sprake is van een "half shaft issue at low speed"... tsja en dat voor een "premium" merk... met die fantastische afwerking...