You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bj 2013 is hetmijn model s p85 bj2014 had na 250dkm nog veel originele onderstel onderdelen,nu met de hand voelbaar ruimte op de draagarmrubbers. Ik ga alles links rechts boven en onder incl stabi stangetjes vernieuwen.
Gezien ik toch geen garantie meer heb op de auto gekozen voor sidem parts..2 jaar garantie en productie in Europa.
Na het vervangen zal de auto bij op een goede uitlijnbank uitgelijnd worden.
Met een beetje geluk gaat het net zoveel kilometers mee als origineel tesla parts..of langer want zo goed was dat spul van tesla in het begin ook niet las ik her en der.
fijn dat tesla op verzoek van mij al wel de onderste draagarm bouten omgedraait heeft tijdens de accu wissel,geen gepruts met slijptollen onder mijn auto
Helaas, Alleen bij Tesla Service in Duiven. Zelf ben ik helemaal naar Hoofddorp (T-service Hoofddorp, gespecialiseerd in Tesla Motors.) gereden voor APK keuring en vervangen van de draagarmen. Ik dacht alleen voor de APK te gaan. Een goede vriend van me woont in Hoofddorp waardoor ik kan combineren.@Maurice1 Heb jij een goed adres in de omgeving van Cuijk waar ik terecht kan voor eventuele reparatie en onderdelen voor vervanging draagarm/rubbers?
Inmiddels trekt de auto weer naar rechts (net als eerst). Ben er wel achter gekomen dat mijn rechter velg voor krom was waardoor de auto trilde bij 130. Lijkt mij aannemelijk dat de draagarm daardoor weer versleten is, wat jullie? @Gtech ?Bij mij hebben ze RH vorig jaar vervangen, nog gevraagd of de andere draagarm niet ook hoefde te worden vervangen maar dat was niet nodig zeiden ze. Het SB zegt dus van wel, had ik dat geweten dan heb ik ze dat nog eens onder de neus kunnen duwen
Vanochtend m'n S100D voor de APK en door de keuring heen. Echter, er werd aangegeven dat de draagarm links voor licht verbogen is en er lichte speling op de lagers zit aan de linker- en rechterkant. Ik meteen door naar Tesla Rotterdam en dit aangegeven. Issue is enkel dat m'n auto net 4 jaar is. M'n APK is dus een paar dagen te laat. Dom van me om dit te laat te doen zeker omdat Tesla Rotterdam aangeeft dat als er idd iets mis is met de draagarmen ik niet op enige coulance hoef te rekenen......
Volgens de medewerken zijn er zelden issues met de draagarmen maar dit topic geeft toch een ander beeld.
Waarschijnlijk net zo vaak als met andere auto's.
Draagarmen zijn nu eenmaal niet bomproof.
Stoeprandjes, drempels, varkensruggetjes, etc. zijn voor alle auto's de doodssteek voor de draagarmen als je dat niet rustig genoeg doet.
Paar maanden geleden voor het eerst in jaren een stoeprandje (rechts achter) geraakt omdat ik iets te scherp instuurde. De draagarm zal er niks van meegekregen hebben, maar de velg was helaas wel beschadigd. Met wat verf enigszins verborgen.Ik heb nog nooit een stoeprand geraakt, neem drempels altijd rustig en heb in 4 jaar tijd denk ik 20 keer hard opgetrokken vanwaar de eerste 15x in de eerste 3 maanden.
Ik heb nog nooit een stoeprand geraakt, neem drempels altijd rustig en heb in 4 jaar tijd denk ik 20 keer hard opgetrokken vanwaar de eerste 15x in de eerste 3 maanden.
Ik zit net op 50.000Paar maanden geleden voor het eerst in jaren een stoeprandje (rechts achter) geraakt omdat ik iets te scherp instuurde. De draagarm zal er niks van meegekregen hebben, maar de velg was helaas wel beschadigd. Met wat verf enigszins verborgen.
Hard optrekken wil nog wel doen als het uitkomt
Draagarmen voor hebben het 200.000 km uitgehouden. Omdat de rubbers wat speling hadden moesten ze vervangen worden.
Ik neem aan dat je T-service in Hoofddorp bedoelt. Er zit geen Tesla Service center in Hoofddorp.Volgens Tesla Hoofddorp waar ik een koplamp liet vervangen vlak voor APK met 160.000km stonden mijn draagarmen voor op Afbreken.
Model S 75D uit 2017.
Ik kreeg een offerte van ruim 2400 euro.
Dit heb ik laten checken bij Profile Geldermalsen waar ik de APK had laten doen(eerst afgekeurd op kapotte voorlamp). Nee hoor, draagstangen is niks mee. Nadien nog bij Tesla Duiven (niks aan de hand) en bij Frank Pluym in Nijmegen "draagstangen zijn prima". Ik heb die 2400 euro op zak gehouden
Nu 234.000 op de teller.
Dus: niet zomaar op het advies van Tesla Hoofddorp af te gaan maar hun advies toch even dubbelchecken!
Die hebben bij mij de draagarmen vervangen..Over Tesla Hoofddorp: ik was daar 60.000km geleden om vlak voor APK mijn koplamp te laten vervangen en vroeg ze om even naar mijn draagarmen voor te kijken: "Levensgevaarlijk, op rand van breuk" Offerte van 2418 euro incl BTW.
Nadien laten checken door Profile Geldermalsen, Tesla Duiven en Frank Pluym in Nijmegen: Eensluidend dat er niks aan de hand is en anderhalf jaar en 60k zonder probleem verder. Mijn ervaring met Hoofddorp is niet zo positief!
Mijn enige positieve ervaring met deze club is dat ik na veel gedoe mijn geld terug kreeg van een overduidelijk onkundige vervanging van een deurhendel. Volgens mij zijn ze gewoon verder gegaan met die praktijk, ook nadat ik uitgebreid de moeite had genomen om ze uit te leggen dat er niets klopte van wat ze beweerden....Mijn ervaring met Hoofddorp is niet zo positief!