Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eigen Spotify account

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb sinds kort mijn Eigen Spotify account en wil deze in mijn X gebruiken zodat ik mijn Eigen afspeellijsten kan gebruiken. Ik vind echter nergens de optie waar mijn account kan ingegeven worden. Het zou onder Settings moeten zijn en dan Media apps maar vindt dit dus nergens. Zie ik er zo naast?
 
Ik heb sinds paar weken ook een eigen Spotify account dat ik gebruik in de Tesla. Toch heb ik een probleem en vraag me af of ik de enigste ben of niet.

Wanneer ik naar Spotify luister in de wagen dan kan ik ook op mijn GSM (Android) zien welk nummer er speelt, liedjes opzoeken, volgende nr. .... etc.
Maar wanneer ik een melding binnen krijg van een andere app en er wordt geluid afgespeeld dan stopt het liedje in mijn wagen te spelen. Ik moet dan telkens terug op play duwen, heel vervelend wanneer je verschillende meldingen krijgt.

Wanneer ik overigens Spotify op mijn Sonos heb spelen heb ik dit probleem niet, dus lijkt het me enkel Tesla related.
 
algemene tip;
Een 'recently added' playlist, als ik nu in de tesla interface op het + (plus) teken gebruik wordt het nummer automatisch aan mijn 'Recently Added' playlist toegevoegd.
ik gebruik nu IFTTT hiervoor (kan wellicht ook op andere manier), gaat mij vooral om soms leuke nummers even ergens te parkeren om ooit later weer eens sneller terug te vinden.
 
Spotify - vraagje "Continuous Play"

Ik luister regelmatig zogenaamde mix albums , waarbij de nummers in elkaar overlopen.
Helaas speelt mijn, betaalde privé, Spotify account dit in de Tesla S af met een pauze tussen elk nummer.
Geen van mijn andere spelers (iphone / bluesound / spotify app) doet dit.
Aangezien ik nergens een instelling kan vinden en ook op internet geen oplossing kan vinden de vragen :

- Kan het uberhaupt om een zogenaamde continuous speellijst af te spelen zonder pauzes tussen de tracks ?
- Wie weet of en hoe ik dit kan instellen ?

Oplossing is om gewoon via de telefoon af te spelen ... maar vanwege gebruikersgemak wil ik liver de Spotify app in de Tesla gebruiken.