TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Eigen Spotify account

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by bartheungens, Jun 25, 2017.

1. bartheungens

bartheungens Member

Ik heb sinds kort mijn Eigen Spotify account en wil deze in mijn X gebruiken zodat ik mijn Eigen afspeellijsten kan gebruiken. Ik vind echter nergens de optie waar mijn account kan ingegeven worden. Het zou onder Settings moeten zijn en dan Media apps maar vindt dit dus nergens. Zie ik er zo naast?

2. nico180

nico180 Serge

In Settings. Dan apps. Dan muziek icoon.

Zo uit m hoofd. Er is een groot Spotify draadje ergens.

3. STLL

STLL Member

Ik dacht in het hoofdmenu van Spotify naar onder scrollen (het inloggedeelte valt bij ons altijd net buiten het scherm) en daar staat zoiets als 'inloggen met je eigen account'.

4. Tazmanian

Tazmanian Member

Ik heb sinds paar weken ook een eigen Spotify account dat ik gebruik in de Tesla. Toch heb ik een probleem en vraag me af of ik de enigste ben of niet.

Wanneer ik naar Spotify luister in de wagen dan kan ik ook op mijn GSM (Android) zien welk nummer er speelt, liedjes opzoeken, volgende nr. .... etc.
    Maar wanneer ik een melding binnen krijg van een andere app en er wordt geluid afgespeeld dan stopt het liedje in mijn wagen te spelen. Ik moet dan telkens terug op play duwen, heel vervelend wanneer je verschillende meldingen krijgt.

Wanneer ik overigens Spotify op mijn Sonos heb spelen heb ik dit probleem niet, dus lijkt het me enkel Tesla related.

5. nico180

nico180 Serge

@Tazmanian op je telefoon de bluetooth instelling veranderen.

Phone audio aan.
    Media audio uit.

Door de media selectie aan of uit te zetten zal het normale geluid van meldingen of iets anders nog via de telefoon worden afgespeeld

• Informative x 1
    • Like x 1
  6. nico180

nico180 Serge

Hiervoor is geen bluetooth verbinding nodig. Het werkt via internet connectie, en is een service van Spotify (hij start bij mij telefoon vaak vanzelf op)

7. nico180

nico180 Serge

algemene tip;
    Een 'recently added' playlist, als ik nu in de tesla interface op het + (plus) teken gebruik wordt het nummer automatisch aan mijn 'Recently Added' playlist toegevoegd.
    ik gebruik nu IFTTT hiervoor (kan wellicht ook op andere manier), gaat mij vooral om soms leuke nummers even ergens te parkeren om ooit later weer eens sneller terug te vinden.

Share This Page