Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk #bitcoin

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan mij niet herinneren dat ik opgeroepen heb tot illegale acties. Ik heb alleen steeds meer moeite met het ‘leiderschap’ van Musk. Is dat een reden om een bericht te verwijderen?

Nee hoor, dat was iemand anders. Zijn posts zijn foetsie, maar als gevolg daarvan ook de posts waarin hij werd geciteerd (anders heeft het verwijderen geen zin) of op hem werd gereageerd (anders hangen die maar in het luchtledige). Gezien de aard van de posts is betrokkene een tijdje met vakantie gestuurd.
 
  • Informative
Reactions: Maurice1
Dat filmpje was inderdaad een van de redenen, samen met een oproep tot acties die strafbaar zijn.
Was dat niet het zelfde filmpje van Anonymous dat @JRP3 zaterdag in het draadje Tesla, TSLA & the Investment World: the Perpetual Investors' Roundtable heeft gepost ? Die post is daar op dit moment gewaardeerd met uitsluitend 11 funnys 🤔

Overigens wordt in voornoemd draadje vraagtekens gesteld of het wel van Anonymous is
#268,477
 
Last edited:
Was dat niet het zelfde filmpje van Anonymous dat @JRP3 zaterdag in het draadje Tesla, TSLA & the Investment World: the Perpetual Investors' Roundtable heeft gepost ? Die post is daar op dit moment gewaardeerd met uitsluitend 11 funnys 🤔

Overigens wordt in voornoemd draadje vraagtekens gesteld of het wel van Anonymous is
#268,477

Het filmpje was bijzaak (al speelde de intentie waarmee het werd gepost wel een rol). Het ging vooral om het oproepen tot en aankondigen van illegale acties tegen het bedrijf Tesla. Daar laat ik het verder bij.
 
Nadat Bitcoin gister een nieuw dieptepunt heeft bereikt, gaan vandaag een paar interessante mensen met elkaar over Bitcoin in gesprek:



 

Attachments

  • 1627547952772.png
    1627547952772.png
    126.8 KB · Views: 51
  • Like
Reactions: Klaas