Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik begrijp niet goed waarom wij hier meewerken aan al die negatieve berichten
Wat hier op het forum geplaatst wordt is toch 'onder ons', om ons geïnformeerd te houden van alles dat rondom Tesla/Musk gebeurt? Ik sta versteld van de hoeveelheid negatieve berichten over Musk sinds de Twitter-overname, en door dit in de gaten te houden en met jullie te delen kunnen we beter bepalen hoe Tesla er in de media voor staat.

Ik ben een groot voorstander van Gary Black: tell it as you see it. Wat goed is is goed, wat niet goed is mag ook benoemd worden.
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and Enzo63
Controverse verkoopt.
Als ik zou posten dat de gastarbeiders in Qatar mogen blij zijn dat ze werk hadden (pas op dat is niet mijn echte mening), dan zouden er zeker reacties zijn en zou mijn social media exposure stijgen.
Off topic: dat is wel waar. Wij moeten per se onze normen en waarden aan andere landen opleggen. Zijn wij heel goed in in Nederland. Maar wee je gebeente als anderen iets van ons vinden. En laat de bal maar rollen nu.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Die Trump poll is wel weer een meesterzet van hem.
Vele tongen los, dat is zeker.

Over controverse gesproken...
#jamaar
#bots
#trolls
#rigged
#controverse

We zullen zien.
En deze poll is ingezet als bot trap…
Als hij dat inderdaad zo met voorbedachte rade heeft gedaan is hij echt sluwer dan iedereen denkt.
Zeker de standaard media begrijpt hem helemaal verkeerd.
 
En deze poll is ingezet als bot trap…
Als hij dat inderdaad zo met voorbedachte rade heeft gedaan is hij echt sluwer dan iedereen denkt.
Zeker de standaard media begrijpt hem helemaal verkeerd.
Kan je dat even verduidelijken/staven? Is het bijvoorbeeld al moeilijker/onmogelijkheid om bots aan te maken?
Want goed, je kan er dan een hoop bots uithalen en blokkeren maar als ze dan achteraf makkelijk opnieuw kunnen worden aangemaakt….

indien niet het geval:

Is Vox populi, vox dei wel wat overdreven en dekt verre van de lading. Het gaat dus over een stem van Musk volgers (100 miljoen op een totaal van 300 miljoen gebruikers) waarvan dan slechts 15% heeft “gestemd”.

Dit is volgens mij gewoon platte commerce. Trump trekt volk naar het platform dat momenteel redelijk in de touwen hangt.

Probleem is dat het volk juist niks heeft beslist want op 8 miljard mensen (Twitter is het volksplein van de wereld) stelt die 8 miljoen (0,1%) niets voor.

Raar dat er nog geen hertelling is aangevraagd 😂

Trouwens, als je de bots er wil uithalen, stel dan ook een vraag over Putin of Xi.
 


BF0B07B0-6DCE-4C5E-99F2-1B3C040D6C7E.jpeg
 
Dit is echt groot nieuws. Comma AI is echt een FSD concurrent op termijn. Dat uitgerekend George voor Elon komt werken is echt bijzonder.
Dit lees ik over hem

 
Last edited:
Wat is Mastodon? Ik lees hier nu al een paar jaar mee en begrijp veel van het sarcasme/cynisme dat hier 'bon ton' is, het weerspiegelt de maatschappij perfect.
Maar ik wilde hier alleen zeggen dat Twitter nooit op mijn radar is gekomen maar nu constant op VRT NWS and Nieuwsblad is, de sites waar ik mijn info haal. En nu las ik over de Trump poll en aldus ben ik lid geworden, wilde ook stemmen ;)
 
  • Like
Reactions: Paco and nico180
Wat is Mastodon? Ik lees hier nu al een paar jaar mee en begrijp veel van het sarcasme/cynisme dat hier 'bon ton' is, het weerspiegelt de maatschappij perfect.
Maar ik wilde hier alleen zeggen dat Twitter nooit op mijn radar is gekomen maar nu constant op VRT NWS and Nieuwsblad is, de sites waar ik mijn info haal. En nu las ik over de Trump poll en aldus ben ik lid geworden, wilde ook stemmen ;)

 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk