Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Je kunt ook dit eens bekijken:
Verder goede analist, ik kijk hem graag, maar heeft een stevige bias tegen Musk en in dit verhaal haalt hij opinies en feiten door elkaar.

Budanov (baas Oekraïense geheime dienst) schijnt het narratief van Musk i.i.g. niet te ontkennen. (Kan het bericht even niet terugvinden.)
Vandaag op Twitter of X moet ik nu zeggen.

Ging erom dat ze vooraf wisten dat er geen dekking zou zijn bij die aanval.
Dat lijkt i.i.g. het verhaal dat het gewoon niet aan stond te bevestigen.
 
Wederom een artikel wat volledig voorbij gaat aan de reden waarom SpaceX/Starlink zo’n beetje het monopolie hebben op ruimtevaart en satelliet internet.

De roep om een eigen Europees systeem is ridicuul als je geen mogelijkheid hebt om voor dezelfde prijs en met dezelfde frequentie payload to orbit te brengen.

Dan kan je als ESA jarenlang lacherig doen over de neerstortende raketten van de heer Musk maar nu sta je als Europese ruimtevaartorganisatie gewoon keihard voor paal.

 
  • Like
Reactions: RobsEV
Ik ga nog eens een poging doen om een boek te lezen. Binnen 3 dagen ben ik op pensioen. Dus deze keer gaat het misschien lukken.
20230928_165418.jpg
 
Bedoel je dat je binnenkort oneindig veel tijd hebt voor het boek…of dat je het over drie dagen uit hebt😊
(ps ik ben op page 100, van de US versie)
Ik hoop tijd genoeg te vinden om hem ooit uit te lezen. Het vorige boek heeft jaren in mijn auto gelegen en heeft uiteindelijk mijn echtgenote gelezen omdat ze op bepaald moment zonder boeken zat op vakantie. Ze heeft het dan grotendeels aan mij verteld tijdens het rijden;)
 

Sinds wanneer is dat, dat je geen mening mag hebben over politieke onderwerpen die in een ander land spelen? Toen ene oranje man president was aan de overzijde van de plas gebeurde er niets anders.

Maar goed, dat zullen dan wel deugende meningen zijn geweest.

(Voor de goede orde, ik ben ook niet voor het laten verdrinken, al blijft het natuurlijk wel buitengewoon naïef hoe Europa (en de VS) omgaan met illegale immigranten)
 
  • Funny
Reactions: job-lek

Omdat hij met vele anderen denkt dat het beter is om energie te steken in het beëindigen van het zinloze opofferen van jonge mannen, in plaats van een wapenwedloop aan te gaan?

Of dat nou waar is of niet, een andere mening dien je inhoudelijk aan te vallen als je het er niet mee eens bent, in plaats van de persoon daarachter.
 
Zinloos? Deze mensen vechten voor hun leven en het voortbestaan van hun land, waarvan de erkende grenzen (VN) duidelijk zijn vastgelegd. Doen ze dit niet dan worden ze onderworpen aan genocide, zoals we al zien in de reeds bezette gebieden.

Misschien moeten we de provincie waarin jij woont maar schenken aan Rusland, of denk je er dan toch anders over?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek
Zinloos? Deze mensen vechten voor hun leven en het voortbestaan van hun land, waarvan de erkende grenzen (VN) duidelijk zijn vastgelegd. Doen ze dit niet dan worden ze onderworpen aan genocide, zoals we al zien in de reeds bezette gebieden.

Misschien moeten we de provincie waarin jij woont maar schenken aan Rusland, of denk je er dan toch anders over?

Je leest niet goed wat er staat. Oorlog is voor mij per definitie het zinloos afslachten van jonge mannen. Conflicten los je het beste op zonder wapengekletter.

Maar goed, ook nu weer maak je het heel persoonlijk. Een probleem van deze tijd. Niet meer naar de ander willen luisteren en ideeën uitwisselen is geen vooruitgang vind ik. En dat was de kern van mijn opmerking.
 
  • Like
Reactions: Bart44