You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog even de foto's erbij gezochtBij de souveniershop zit ook een gewoon stop contact (althans, in 2012). Toen ik daar was waren de laadpalen nog in aanleg en mocht ik mijn Opel Ampera gewoon op de stoep parkeren en via het gewone stopcontact opladen. Vanuit de souveniersshop keek je dan zo tegen mijn auto aan
2 van deze laadpalen zijn eind vorig jaar geplaatst.Artikel van september 2018
80 laadpunten (geen idee of die er al staan)
Ze-Watt et Disneyland partenaires de la mobilité électrique - Ze-Watt
Mij rest slechts 1 knagende vraag: why? Met de Ampera kon je überhaupt max 60 tot 70 kilometer op de accu, daarna kan je verder op de plof.
Omdat het kon en gratis wasMij rest slechts 1 knagende vraag: why? Met de Ampera kon je überhaupt max 60 tot 70 kilometer op de accu, daarna kan je verder op de plof.
Voor woon-werkverkeer (onder de 20 km) hing ik hem netjes aan de stekker. Voor lange trips was de batterij een druppel op een gloeide plaat en ging ik echt niet door hoepels springen.
die google foto is oud, ze staan er echt (ik bedoel dus een heleboel)
Wat wil je nu bewijzen? Verschillende mensen hier zeggen dat het niet zo is. Daarbij kom ik met mijn "annual pass" al bijna 15 jaar meerdere keren per jaar in DLP. EN ik kan je garanderen er staan 2 zuilen.die google foto is oud, ze staan er echt (ik bedoel dus een heleboel)
Ik vind het vooral vervelend als mensen de verkeerde verwachtingen krijgen. Twee maanden terug heb ik nog een klacht ingediend bij Disney over het schamele laad aanbod. Daarop kwam terug dat er nog geen concrete plannen zijn in de nabije toekomst om de laadvoorzieningen te verbeteren. Daarbij ben ik maandelijks in Disneyland waarvan de laatste keer drie weken terug. Toen was er nog niets dat deed blijken dat er tientallen/honderden laadmogelijkheden bij zouden komen op de (zeer) korte termijn. Met die wetenschap durf ik stellig te beweren dat er niets veranderd is.
Palen zijn in Mei 2019 reeds vervangen. Oude hadden het verplichte franse sluitmechanisme. Ze zijn op dit moment achter de bus kassas bezig met 20 tot 30 EV parkeerplaatsen. De kleur en markeringen zijn al aanwezig zag ik vorige week. De elektra sleuven en funderingen van de palen al voorbereid. Hopelijk volgend jaar een flinke uitbreiding want nu had ik meer aan de DeC’s bij het hotel dan aan de palen bij disney.Was gisteren ter plaatse. De oude palen zijn vervangen. Nu kan je kiezen uit een gewone stekker, en een type 2 aansluiting. 2 palen met elk 2 aansluitingen. Laden is nog steeds gratis
Ze leveren 4 toegangscodes voor EV’s met routebeschrijving. Zijn die op mag je gewoon naar de normale parkeerplaats. Je moet extreem vroeg of na 18:00 komen om er te staan. Ik zorg tegenwoordig gewoon voor een DeC bij een hotel in de buurt aangezien je hier totaal niet van op aan kan. Ook de 30 plekken die ze al gemarkeerd hebben als EV plek zijn na 1,5 jaar nog steeds niet opgeleverd. Het blijven natuurlijk ook Fransen.Binnenkort ook een tripje naar Disneyland op het programma. Ik lees dat er nog steeds maar 4 palen beschikbaar zijn. Als de palen allemaal bezet zijn, moet je dan terug naar het begin van de parkeerplaats, of kun je hem parkeren op het gedeelte bij de laadplekken? Ik begrijp dat je deze via een code kan betreden?
Ze leveren 4 toegangscodes voor EV’s met routebeschrijving. Zijn die op mag je gewoon naar de normale parkeerplaats. Je moet extreem vroeg of na 18:00 komen om er te staan. Ik zorg tegenwoordig gewoon voor een DeC bij een hotel in de buurt aangezien je hier totaal niet van op aan kan. Ook de 30 plekken die ze al gemarkeerd hebben als EV plek zijn na 1,5 jaar nog steeds niet opgeleverd. Het blijven natuurlijk ook Fransen.