Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
ik wil mijn levering van de M3 SR+ vast even voorbereiden. Handig alvast matten te hebben. natuurlijk vind ik legio matten op google maar iemand een goede tip? Heb in de MS zacht rubber matten. Die zijn nou niet even makkelijk er in te leggen. Veel te zwaar en flixiblel. Enay tips?

Ik heb matten van JustCarpets in mijn Model 3 liggen nu en ik ben zeer tevreden! Ze hebben ze zowel voor interieur als voor frunk/trunk.

Automatten Tesla Model 3 kopen?
 
Maar zijn deze goed volgens jouw ervaring of tref je deze zelf op Google?

Trouwens vraag bij lease zeker even na wat de leasemaatschapij voor je kan betekenen. Zij willen uiteraard een hoge restwaarde van de auto en zijn wellicht bereid om de matten zelf te leveren of via hen met korting aan te schaffen.

Leaseplan levert bijvoorbeeld zelf zonder kosten voor de rijder.
Ik heb ze al wel in huis maar heb mijn model 3 nog niet dus kan daar nog geen eigen mening over geven.
Ik ben afgegaan op de mening van Tesla Model 3 kopen
 
Er is ook een gratis lijst door iemand op het forum samengesteld, veel is inderdaad zelf te bedenken, maar toch handig om even door te nemen (al is de maker wel heel erg los gegaan met zijn checklist).

Tja als ik een week lang erover had nagedacht had ik ook zo'n lijst kunnen samenstellen inderdaad. Dit spaarde me de moeite.

Dit is de lijst :
teslaprep

I built a resource for preparing for, buying, and taking delivery of a Model 3. It's as comprehensive as possible, consolidating every resource I could find into one page. I plan to use this as my checklist when I take delivery in (hopefully) less than a month.

It's organized a bit like an airplane pre-flight checklist, working outside-to-inside, minimizing the number of times you're jumping in and out of the car.

Is there something missing? Feel free to fork and add, or make a suggestion here and I'll be sure to add it.
 
Zo ... het kan dus snel gaan!
28/8 SR+ bestelling bij LM geplaatst via werkgever
3/9 bevestiging LM
6/9 account Tesla
16/9 leverdatum bekend: zaterdag 21-9-2019 om 12:00 uur
Blijkbaar een courant model die dus op een van de boten van deze week zit.
SR+, Midnight Silver, AP, Aero, trekhaak

ik kreeg vandaag een SMS, de aflevering is verschoven naar a.s. dinsdag in Amsterdam
 
14/08 besteld bij LM (LP)
27/08 bestelling ontvangen door Tesla / VIN gekoppeld uit de inventory via SeC
06/09 vernomen dat voorlopig geplande leverdatum 20/09 is
13/09 SMS met afhaal afspraak voor 23/09
17/09 afspraak via SeC verplaatst naar 25/09
18/09 Kenteken bekend
 
12:30 uur, ik ben benieuwd of het wijzigt.
Bij ons ook..... initiële lever datum op 1e factuur 3 sept.... factuur gecrediteerd.
Nw factuur met 19e, sms met afspraak voor 19e. Dus wij hadden afspraak staan voor morgen 15:30 in Tilburg
Vanmiddag sms, levering verschoven naar vrijdag of zaterdag. Paar uur later sms levering verplaatst naar di de 24ste 16:30

Beetje apart.... iemand een idee wat er aan de hand is?
 
Op mijn SR+ had ik sinds vanochtend geen LTE/4G verbinding meer in de auto. Opvallend genoeg precies een week na de levering. Is dat normaal? Kan ik er wellicht wat aan doen zodat ik weer LTE heb? Ook de climate control via de mobiele app werkt daarom niet meer. Iemand suggesties?
 
Op mijn SR+ had ik sinds vanochtend geen LTE/4G verbinding meer in de auto. Opvallend genoeg precies een week na de levering. Is dat normaal? Kan ik er wellicht wat aan doen zodat ik weer LTE heb? Ook de climate control via de mobiele app werkt daarom niet meer. Iemand suggesties?

LTE hoort enkel bij premium die op de LR modellen zit. Mss komt het later beschikbaar voor een meerprijs