Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Dutchdevil,
Dank voor het vullen van het document.
Ik heb mijn informatie er ook in verwerkt.
De verwachte leverdatum komt volgens de LM van Tesla Tilburg, ik vind het zelf nogal snel maar we zullen zien.
Dank voor het toevoegen! Heb je al een VIN? Ik had 6-9 een RN nummer vanuit Tesla en vanaf vandaag een VIN zichtbaar in de broncode. Nog geen officiele mail van Tesla met leveringsindicatie
 
Dutchdevil,
Dank voor het vullen van het document.
Ik heb mijn informatie er ook in verwerkt.
De verwachte leverdatum komt volgens de LM van Tesla Tilburg, ik vind het zelf nogal snel maar we zullen zien.
Helaas nog niet.
Dank voor het toevoegen! Heb je al een VIN? Ik had 6-9 een RN nummer vanuit Tesla en vanaf vandaag een VIN zichtbaar in de broncode. Nog geen officiele mail van Tesla met leveringsindicatie
Helaas nog geen VIN.
 
Vandaag herinneringsmail gekregen dat aanstaande vrijdag om 14u mijn afleveringsafspraak is.
Het ziet er nog steeds naar uit dat het door zal gaan:)
Papierwerk is in orde en heb de eindfactuur gisteren betaald (heb ze bewust een beetje laten wachten op hun centen:p).
 
Papieren ontvangen vandaag. Aanvraag tot inschrijving is al verstuurd naar mijn verzekeraar. Verzekering en inschrijving gaan goed komen tegen vrijdag. Hopelijk staat de auto al in Gent nu. Fingers crossed.

Hoe zijn die papieren bij u toegekomen? Voorlopig heeft m'n verzekeraar nog niets ontvangen...
Deze morgen eveneens herinneringsmailtje binnengekomen dat afspraak op vrijdag staat.
 
Goedendag. Even een vraagje:

Op 4 september 2019 heb ik mijn bestelling doorgegeven aan de LM (Pon, operational) en op 6 september 2019 een bericht ontvangen van de LM dat de auto besteld is. Hoe gaat het traject bij een LM verder? Krijgt de LM alle gegevens van het TeslaAccount/status bestelling etc of wordt dit rechtstreeks met de berijder gecommuniceerd? Misschien dat jullie hier ervaring mee hebben.
 
Vandaag was het dan eindelijk zover, om 13:00 stonden wij ingepland om de M3 op te halen. Onderweg naar Tilburg werden we gebeld gebeld dat er vertraging zou zijn en dat de levering uitgesteld zou worden naar 15:00 uur...
Bij binnenkomst werd medegedeeld dat de ze druk bezig waren en zo gauw de auto klaar was wij geroepen zouden worden. Uiteindelijk kwam de M3 om 13:30 voorrijden in de lounge. Vertraging viel dus erg mee. Nog even kort gesproken met één van de mensen van Tesla en die gaf aan dat er vandaag 256 auto's afgeleverd zouden worden.
Toen werden we naar de auto begeleid. Al snel kreeg ik de indruk dat ze ons snel weg wouden hebben, kreeg er een wat opgejaagd gevoel van. Vrij gedetailleerd de auto bekeken en geen rare dingen kunnen ontdekken. Bij thuiskomst alleen wat lichte krassen (waarschijnlijk van het op en af de trailer rijden) aan de voorzijde onderkant kunnen ontdekken.

Auto rijdt verder fantastisch, acceleratie is boven verwachting. Meteen bij Van der Valk Breukelen het Superchargen getest en dit ging foutloos.

Ohja, een SR+ is nu echt een SR+ in de zin van dat er geen mistlampen aan de voorzijde meer inzitten en de achterbank geen verwarming meer heeft helaas...
 

Attachments

  • 96C395A2-396B-4FBB-9B9E-61FF167EEFE3.jpeg
    96C395A2-396B-4FBB-9B9E-61FF167EEFE3.jpeg
    528.7 KB · Views: 51
  • E78E1720-9039-49AB-BFD7-BEC406C13C5C.jpeg
    E78E1720-9039-49AB-BFD7-BEC406C13C5C.jpeg
    256 KB · Views: 41
  • 8F950DFA-1E7A-465F-B41F-62C3EB2F4986.jpeg
    8F950DFA-1E7A-465F-B41F-62C3EB2F4986.jpeg
    525.7 KB · Views: 45
  • 1C71875D-6436-45E8-BA83-35C2B8484A66.png
    1C71875D-6436-45E8-BA83-35C2B8484A66.png
    804.1 KB · Views: 44
  • Like
Reactions: gelden
Vandaag was het dan eindelijk zover, om 13:00 stonden wij ingepland om de M3 op te halen. Onderweg naar Tilburg werden we gebeld gebeld dat er vertraging zou zijn en dat de levering uitgesteld zou worden naar 15:00 uur...
Bij binnenkomst werd medegedeeld dat de ze druk bezig waren en zo gauw de auto klaar was wij geroepen zouden worden. Uiteindelijk kwam de M3 om 13:30 voorrijden in de lounge. Vertraging viel dus erg mee. Nog even kort gesproken met één van de mensen van Tesla en die gaf aan dat er vandaag 256 auto's afgeleverd zouden worden.
Toen werden we naar de auto begeleid. Al snel kreeg ik de indruk dat ze ons snel weg wouden hebben, kreeg er een wat opgejaagd gevoel van. Vrij gedetailleerd de auto bekeken en geen rare dingen kunnen ontdekken. Bij thuiskomst alleen wat lichte krassen (waarschijnlijk van het op en af de trailer rijden) aan de voorzijde onderkant kunnen ontdekken.

Auto rijdt verder fantastisch, acceleratie is boven verwachting. Meteen bij Van der Valk Breukelen het Superchargen getest en dit ging foutloos.

Ohja, een SR+ is nu echt een SR+ in de zin van dat er geen mistlampen aan de voorzijde meer inzitten en de achterbank geen verwarming meer heeft helaas...
Proficiat!
Is dat gewoon een stuk zwart plastic dat ze ipv de mistlichten gestoken hebben?
Pfff, dat vind ik maar niks.
Toen ik mijn bestelling plaatste waren de mistlichten nog inclusief.