Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Vage communicatie hoor... Gisteren SMS gekregen dat ik 17-sep m'n auto mag halen. Met JA beantwoord. 2 uur later krijg ik dezelfde SMS. Weer met JA beantwoord.

Vandaag zie ik 2 gemiste oproepen, 5 minuten na elkaar. Ik bel terug: blijkt Sales van Tesla te zijn. Na het doorlopen van het keuzemenu krijg ik de melding dat de verbinding verbroken gaat worden, maar dat ik op een SMS kan reageren. Dus ik beantwoor nogmaals op de SMS, deze keer met een uitgebreide tekst. Krijg ik een uur later twee smsen (2x dezelfde) met een persoonlijke tekst: Geachte heer .... afspraak bla bla, graag bevestigen anders gaat de afspraak naar iemand anders.... Daarop maar weer geantwoord dat dit nu al de derde keer is dat ik bevestigend heb beantwoord!

Pfff.... kunnen ze niet een knop maken in je account, waarmee je kunt bevestigen?!
Het zou Tesla niet zijn als ze er geen zootje van maken bij het afleveren.
Troost je, we hebben het allemaal meegemaakt:)
 
Eindelijk, na 1237 dagen wachten sinds mijn reservatie staat hij in mijn garage:)

13:45u aangekomen, tien minuutjes wachten en dan een uitgebreide uitleg gekregen.
Het was helemaal niet druk en de medewerker nam uitgebreid de tijd om op al mijn vragen te beantwoorden.
Liet ons dan alleen om de auto goed te inspecteren maar we vonden echt niets, geen krasje, putje of bultje neen niks nada.
Enkel een klein vlekje op het witte leder die ze direct weggepoetst hebben.
Morgen de auto zelf nog eens wassen voor alle zekerheid.
Eerste impressie;
Echt wel onder de indruk van de rijkwaliteiten en de afwerking (heb nog een BMW in mijn huishouden en de M3 vervangt mijn Audi dus dat kan tellen als vergelijking)
Ik moet toegeven de afleveringshel is al vergeten en kwam echt wel buiten met een smile van oor tot oor:D
Ik plaats morgen wel nog wat foto's maar nu moet ik eerst nog een beetje werken.

Gefeliciteerd!! Jup, dit is hoe Tesla ermee wegkomt, gewoon een topproduct afleveren! Je vergeet het al snel inderdaad, zo ging het bij mij ook!
 
  • Like
Reactions: Hayden
Vage communicatie hoor... Gisteren SMS gekregen dat ik 17-sep m'n auto mag halen. Met JA beantwoord. 2 uur later krijg ik dezelfde SMS. Weer met JA beantwoord.

Vandaag zie ik 2 gemiste oproepen, 5 minuten na elkaar. Ik bel terug: blijkt Sales van Tesla te zijn. Na het doorlopen van het keuzemenu krijg ik de melding dat de verbinding verbroken gaat worden, maar dat ik op een SMS kan reageren. Dus ik beantwoor nogmaals op de SMS, deze keer met een uitgebreide tekst. Krijg ik een uur later twee smsen (2x dezelfde) met een persoonlijke tekst: Geachte heer .... afspraak bla bla, graag bevestigen anders gaat de afspraak naar iemand anders.... Daarop maar weer geantwoord dat dit nu al de derde keer is dat ik bevestigend heb beantwoord!

Pfff.... kunnen ze niet een knop maken in je account, waarmee je kunt bevestigen?!

Wellicht ten overvloede: Kijk eens goed na of je telefoon wel een SMS stuurt en niet een MMS. Dat schijnt erg belangrijk te zijn.
 
Hi iedereen. Ik rijd nu ongeveer een halfjaar een Model 3 LR AWD, voor onze buitendienst ben ik aan het bekijken of de SR+ wellicht een optie is gezien ik merk dat ik maar weinig momenten de volledige accu nodig heb van mijn auto. Zijn er hier buitendienst medewerkers die ervaring hebben met de SR+ en is er wellicht iemand met een SR+ in Amsterdam die hem een dagje zou willen ruilen zodat ik echt uitvoerig kan testen wat de mogelijkheden van de SR+ zijn?
 
Zo ... het kan dus snel gaan!
28/8 SR+ bestelling bij LM geplaatst via werkgever
3/9 bevestiging LM
6/9 account Tesla
16/9 leverdatum bekend: zaterdag 21-9-2019 om 12:00 uur
Blijkbaar een courant model die dus op een van de boten van deze week zit.
SR+, Midnight Silver, AP, Aero, trekhaak