Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
20190913_162741.jpg
Jij was de laatste van de lang wachtende toch? In ieder geval gefeliciteerd! En wat is ie goed he? :D
Hij is fantastisch :D
20190913_162741.jpg 20190913_162604.jpg 20190913_162500.jpg 20190913_162623.jpg
 

Attachments

  • 20190913_162728.jpg
    20190913_162728.jpg
    377.6 KB · Views: 45
  • 20190913_162510.jpg
    20190913_162510.jpg
    169.4 KB · Views: 45
Last edited:
Ook onze auto is inmiddels geleverd! Helemaal super! Inderdaad geen stoelverwarming achterin en geen mistlampen, maar verder alles erop en eraan.

Controleer alles wel helemaal 100%. Toen wij hem op gingen halen konden we in de rij staan om kleine zaken te laten repareren, en in ons geval moest er zelfs gelijk een service afspraak ingepland worden. Onze deur linksachter is scheef geplaatst, waardoor je bij het dichtgooien de ruit tegen de achterste pilaar gooit. Het is een wonder dat die ruit niet gesprongen is. Verder hier en daar echt wat grote naden. Maar nogmaals: echt een hele fijne wagen, en hij rijdt echt als een zonnetje!
 
4D40C133-A4C4-4BBA-B61C-D52E5BB0093D.jpeg
Net mijn draadloze oplaadmat voor tesla van merk Taptes binnengekregen. Besteld in de VS. Ziet er mooi uit. Straks aansluiten. Ben benieuwd.
Ik wilde graag deze omdat je telefoon ook in landscape kan opladen en er ook een geïntegreerd draadje in verwerkt is voor telefoons die draadloos niet ondersteunen.
 
View attachment 454532 Net mijn draadloze oplaadmat voor tesla van merk Taptes binnengekregen. Besteld in de VS. Ziet er mooi uit. Straks aansluiten. Ben benieuwd.
Ik wilde graag deze omdat je telefoon ook in landscape kan opladen en er ook een geïntegreerd draadje in verwerkt is voor telefoons die draadloos niet ondersteunen.

Ik zie dat er usb splitters bijzitten. Is het hiermee mogelijk 1 usb port te gebruiken voor opladen en hier ook nog een usb drive op aan te sluiten voor dashcam?
 
Vage communicatie hoor... Gisteren SMS gekregen dat ik 17-sep m'n auto mag halen. Met JA beantwoord. 2 uur later krijg ik dezelfde SMS. Weer met JA beantwoord.

Vandaag zie ik 2 gemiste oproepen, 5 minuten na elkaar. Ik bel terug: blijkt Sales van Tesla te zijn. Na het doorlopen van het keuzemenu krijg ik de melding dat de verbinding verbroken gaat worden, maar dat ik op een SMS kan reageren. Dus ik beantwoor nogmaals op de SMS, deze keer met een uitgebreide tekst. Krijg ik een uur later twee smsen (2x dezelfde) met een persoonlijke tekst: Geachte heer .... afspraak bla bla, graag bevestigen anders gaat de afspraak naar iemand anders.... Daarop maar weer geantwoord dat dit nu al de derde keer is dat ik bevestigend heb beantwoord!

Pfff.... kunnen ze niet een knop maken in je account, waarmee je kunt bevestigen?!