Marker78
Member
Nee, dat was ik. Hoezo zou je er nog eens goed over nadenken?
de schroefjes zijn voor de helft meegelakt. t is gewoon niet strak. ik zou er spijt van krijgen toen ik t eenmaal zag.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat was ik. Hoezo zou je er nog eens goed over nadenken?
Het zou Tesla niet zijn als ze er geen zootje van maken bij het afleveren.Vage communicatie hoor... Gisteren SMS gekregen dat ik 17-sep m'n auto mag halen. Met JA beantwoord. 2 uur later krijg ik dezelfde SMS. Weer met JA beantwoord.
Vandaag zie ik 2 gemiste oproepen, 5 minuten na elkaar. Ik bel terug: blijkt Sales van Tesla te zijn. Na het doorlopen van het keuzemenu krijg ik de melding dat de verbinding verbroken gaat worden, maar dat ik op een SMS kan reageren. Dus ik beantwoor nogmaals op de SMS, deze keer met een uitgebreide tekst. Krijg ik een uur later twee smsen (2x dezelfde) met een persoonlijke tekst: Geachte heer .... afspraak bla bla, graag bevestigen anders gaat de afspraak naar iemand anders.... Daarop maar weer geantwoord dat dit nu al de derde keer is dat ik bevestigend heb beantwoord!
Pfff.... kunnen ze niet een knop maken in je account, waarmee je kunt bevestigen?!
Eindelijk, na 1237 dagen wachten sinds mijn reservatie staat hij in mijn garage
13:45u aangekomen, tien minuutjes wachten en dan een uitgebreide uitleg gekregen.
Het was helemaal niet druk en de medewerker nam uitgebreid de tijd om op al mijn vragen te beantwoorden.
Liet ons dan alleen om de auto goed te inspecteren maar we vonden echt niets, geen krasje, putje of bultje neen niks nada.
Enkel een klein vlekje op het witte leder die ze direct weggepoetst hebben.
Morgen de auto zelf nog eens wassen voor alle zekerheid.
Eerste impressie;
Echt wel onder de indruk van de rijkwaliteiten en de afwerking (heb nog een BMW in mijn huishouden en de M3 vervangt mijn Audi dus dat kan tellen als vergelijking)
Ik moet toegeven de afleveringshel is al vergeten en kwam echt wel buiten met een smile van oor tot oor
Ik plaats morgen wel nog wat foto's maar nu moet ik eerst nog een beetje werken.
Vage communicatie hoor... Gisteren SMS gekregen dat ik 17-sep m'n auto mag halen. Met JA beantwoord. 2 uur later krijg ik dezelfde SMS. Weer met JA beantwoord.
Vandaag zie ik 2 gemiste oproepen, 5 minuten na elkaar. Ik bel terug: blijkt Sales van Tesla te zijn. Na het doorlopen van het keuzemenu krijg ik de melding dat de verbinding verbroken gaat worden, maar dat ik op een SMS kan reageren. Dus ik beantwoor nogmaals op de SMS, deze keer met een uitgebreide tekst. Krijg ik een uur later twee smsen (2x dezelfde) met een persoonlijke tekst: Geachte heer .... afspraak bla bla, graag bevestigen anders gaat de afspraak naar iemand anders.... Daarop maar weer geantwoord dat dit nu al de derde keer is dat ik bevestigend heb beantwoord!
Pfff.... kunnen ze niet een knop maken in je account, waarmee je kunt bevestigen?!
Met de app je auto even laten toeteren of met de lampen laten knipperen dan heb je deze wellicht zo gevondenZijn er nog mensen die ervaring hebben met een aflevering in Amsterdam, Maltaweg 3? Het is een car terminal en als ik de verhalen hier lees, zoek je zelf naar je auto op een parkeerplaats. Ben bang dat ik dan wel een paar uur zoet ben
Wat ik begrepen heb van iemand hier op het forum is dat deze direct geactiveerd werd op dag van afleveringde app is dan toch nog niet verbonden met de auto? je moet hem toch eerst openen met een card?
Wat ik begrepen heb van iemand hier op het forum is dat deze direct geactiveerd werd op dag van aflevering
Mooi! Ik vond namelijk een mooie grondige checklist op I'm collecting my Tesla: Model 3 delivery checklist – Tesla Checklists die ik wil gaan aflopen.
moet je dus wel voor betalen