Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
YES, zo snel had ik nooit gedacht een auto op te halen.
06-09 besteld
13-09 kleur aan laten passen van zwart naar wit
16-09 SMS met leverdatum 23-09 - 18:30: Tilburg
wit/zwart/AP/Aero/trekhaak
nog geen VIN en ook geen eindfactuur, ik wacht dat rustig (nou ja rustig ;-) af....
 
moet je dus wel voor betalen

LEVERING

Inspecties voordat de auto geaccepteerd mag worden

Controleer deze onderdelen voordat u de levering accepteert. Ze zijn indicatief voor mogelijk grote fabricagefouten of vormen een mogelijk veiligheidsprobleem voor de rit naar huis.


Beide sleutels werken op de “B”-pillar

Beide platen zijn geïnstalleerd

VIN klopt

Minder dan 80km

Wielen Vrij van krassen (door het laden / vervoeren)

Body Vrij van krassen (door het laden / vervoeren)

Wielen: Alle moeren en doppen zijn aanwezig

Voorkappen Netjes uitgelijnd zonder significante kieren

Frunk Gaat netjes open en dicht zonder forceren

Achterklep Netjes uitgelijnd zonder significante kieren

Deuren Gaan netjes open en dicht zonder forceren

Glazen dak Geen scheuren, krassen en sterren; vooral bij aansluitingen

Ramen Gaan automatisch open / omhoog bij het openen / sluiten van de deuren

Knipperlichten Werken naar behoren

Remlichten Werken naar behoren

Achteruitrij-camera Werkt naar behoren

Laadkabel(s) Zijn aanwezig (blauwe Mennekes, zwarte thuiskabel met 2 verlopen: 230V stekker en campingstekker)

Optioneel: de trekhaak is aanwezig en de auto is voorzien van montageplaat.


LEVERING


Inspectie-onderdelen die een opmerking vereisen bij levering

Controleer deze onderdelen voordat u de levering accepteert. Hoewel deze waarschijnlijk op een later tijdstip kunnen worden onderhouden, kan het belangrijk zijn om op te merken dat deze aanwezig was tijdens de bezorging en niet werd veroorzaakt door de eigenaar na de bezorging.

Laat foto’s nemen door een medewerker om onvolkomenheden tijdens de opleverconditie vast te leggen.

Laat deze medewerker die foto’s mailen naar het Servicecentre met jou in de cc.



Bodywork Geen putjes

Bodywork Geen rimpeling en krassen

Bodywork Netjes uitgelijnd

Achterraam Geen rimpelingen, onvervormd

Spiegels Geen scheuren, krassen en sterren

Stoelen Geen vlekken, krassen, scheuren

Hemelbekleding Geen vlekken, krassen, scheuren

Dashboard Geen vlekken, krassen, scheuren

Dashboard Geen lijmresten

Display Protector is verwijderd en er zijn geen krassen zichtbaar

Middenconsole Geen vlekken, krassen, scheuren



BIJ THUISKOMST


Inspectie-onderdelen bij thuiskomst

Controleer deze onderdelen als je thuis bent.

Onvolkomenheden kunnen bij een toekomstige servicebeurt worden opgelost.



Laadpuntklepje Zit naadloos op zijn plaats

Achterlichten Geen condensatie

Alle speakers werken, verander de balans in UI om te testen

Display Geen dode pixels

Airco Werkt naar behoren

Verwarming Werkt naar behoren

Raambediening Werkt naar behoren

Stoelpositie Werkt naar behoren

N.B.
DE SR+ WORDT NIET MEER GELEVERD MET VLOERMATTEN OF TELEFOONKABELS.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: ErikR and jefjef
Snel sneller snelst: M3 RWD pearl + zwart

12/9 besteld, beetje bellen met Tilburg
16/9 sms met delivery op 23/9 (moet verzetten)

Ik denk dat mijn M3 tijden onderweg was zonder dat ik wist dat ik em zou kopen,.... :)

afhalen Amsterdam, Koopman terminal, Maltaweg 3. Iemand ervaringen daar? is dat net als in Tilburg?
 
Snel sneller snelst: M3 RWD pearl + zwart

12/9 besteld, beetje bellen met Tilburg
16/9 sms met delivery op 23/9 (moet verzetten)

Ik denk dat mijn M3 tijden onderweg was zonder dat ik wist dat ik em zou kopen,.... :)

afhalen Amsterdam, Koopman terminal, Maltaweg 3. Iemand ervaringen daar? is dat net als in Tilburg?

Das een hele grote jongen. O.a. de 2e hands wagens van Leaseplan worden daar op hun 2e leven voorbereid. Ik gok dat Tesla daar een hoek heeft gehuurd voor zijn afleveringen. Komt dus inderdaad heel veel deze kant op.
 
Zo ... het kan dus snel gaan!
28/8 SR+ bestelling bij LM geplaatst via werkgever
3/9 bevestiging LM
6/9 account Tesla
16/9 leverdatum bekend: zaterdag 21-9-2019 om 12:00 uur
Blijkbaar een courant model die dus op een van de boten van deze week zit.
SR+, Midnight Silver, AP, Aero, trekhaak

Fijn!

Ik heb op 23-7 besteld bij Lease Maatschappij en nu nog niet eens een Vin. SR+, black, Aero.
 
14/08 besteld bij LM (LP)
27/08 bestelling ontvangen door Tesla / VIN gekoppeld uit de inventory
06/09 vernomen dat voorlopig geplande leverdatum 20/09 is
13/09 SMS met afhaal afspraak voor 23/09

SMS vrijdag met "NEE" beantwoord maar tot nu toe nog geen nieuwe afspraak ontvangen (alleen een mail met "gewijzigde afspraak" met gewoon dezelfde datum en tijd), dus geprobeerd te bellen. Wachttijd viel mee, kwartiertje, maar er was helaas niks te regelen. "Er wordt niet gepland op verzoek van de klant, gewoon de SMS met nieuwe afspraak afwachten."
 
Leveringsdatum schatting nu ineens november? Iemand een idee waarom?

Zag ik idd vorige week vrijdag ook. Donderdags was het nog september. ik heb het idee dat als je besteld het meeste al odw is. laten we eerlijk zijn, zoveel combinaties zijn er niet. Misschien dat een grijze P met witte bekleding wat langer duurt meeste is toch standaard en ik denk ook wel dat men weet dat er veel vraag is op het moment in Nederland ivm de fiscale wijzigingen Denk dat ze safe gaan zitten door november te zeggen en toch eerder leveren. Misschien geleerd van vorig jaar ?
 
ik wil mijn levering van de M3 SR+ vast even voorbereiden. Handig alvast matten te hebben. natuurlijk vind ik legio matten op google maar iemand een goede tip? Heb in de MS zacht rubber matten. Die zijn nou niet even makkelijk er in te leggen. Veel te zwaar en flixiblel. Enay tips?