Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Haha exact, Tweakers explodeert. Er vertelde een andere Belg dat hij had gebeld met Tesla Gent en ze hem februari/maart als levertermijn gaven. Ik passeer deze namiddag Tesla Aartselaar, daar eens horen wat de plannen zijn.

Die andere Belg was ik ;)
Ik hoop in ieder geval dat ze het in Gent bij het verkeerde eind hebben. Want als je ziet dat er nu nog 3 boten op komst zijn met gemiddeld 4000 auto's/boot, dan is het toch moeilijk te geloven dat het nog zo lang zal duren.
 
  • Funny
Reactions: Jonasd
Tja Belgische vrienden het lijkt erop dat Tesla nog zoveel mogelijk afzet in NL probeert te doen vóórdat hier de nieuwe belastingregels ingaan. Na 1 januari gaat het hopelijk in BE een stuk beter.
En tot die tijd lijkt het alsof bij jullie in ieder geval de dienstverlening een stuk beter is dan bij ons.
 
  • Like
Reactions: Yvan_vh
Die andere Belg was ik ;)
Ik hoop in ieder geval dat ze het in Gent bij het verkeerde eind hebben. Want als je ziet dat er nu nog 3 boten op komst zijn met gemiddeld 4000 auto's/boot, dan is het toch moeilijk te geloven dat het nog zo lang zal duren.
Hahaha wat is de kans! Ik kan het ook moeilijk geloven, post straks iets als ik langs Aartselaar ben geweest.

Tja Belgische vrienden het lijkt erop dat Tesla nog zoveel mogelijk afzet in NL probeert te doen vóórdat hier de nieuwe belastingregels ingaan. Na 1 januari gaat het hopelijk in BE een stuk beter.
En tot die tijd lijkt het alsof bij jullie in ieder geval de dienstverlening een stuk beter is dan bij ons.
Inderdaad, goed voor jullie, minder leuk voor ons maar ik kan mij niet voorstellen dat alle wagens naar Nederland gaan op dit moment. Aan de dienstverlening heb ik alleszins niet te klagen hier inderdaad.
 
  • Like
Reactions: Yvan_vh
Als je vandaag op website SR+ besteld, zit kans er nog in deze dit jaar geleverd te krijgen?
Absoluut niet, kom net terug van Tesla Aartselaar en daar wisten ze mij te vertellen dat alle bestellingen vanaf eind oktober pas geleverd worden in 2020. (Januari, februari, maart, afhankelijk van hoe recent je besteld hebt) ZUUUR haha

S3 ruilen voor Tesla. Ga je het geluid niet missen?
Absoluut wel haha, maar daar is het mij niet meer om te doen nu, ik heb mijn pleziertje gehad ;)
 
Absoluut niet, kom net terug van Tesla Aartselaar en daar wisten ze mij te vertellen dat alle bestellingen vanaf eind oktober pas geleverd worden in 2020. (Januari, februari, maart, afhankelijk van hoe recent je besteld hebt) ZUUUR haha


Absoluut wel haha, maar daar is het mij niet meer om te doen nu, ik heb mijn pleziertje gehad ;)

Die zijn allemaal besteld door zuinige Hollanders die nog in 2019 een voordelige SR+ met de laagste fiscale bijtelling willen hebben :D