Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Dag Allemaal. Ik ben nieuw hier. WIj zijn sinds kort eigenaren van een Tesla model 3 en overwegen nu onze reis naar Spanje vd zomer met de Tesla te maken maar daar kan ik wel wat tips en hulp bij gebruiken! Hoop dat hier te vinden!
Welkom. Ik overweeg ook om in oktober (herfstvakantie) met de S naar Spanje te rijden. We hebben daar een vakantiehuis gekocht, en ik moet er wat spullen naartoe brengen. Is erg simpel: gewoon instappen, eindbestemming invoeren en gaan rijden. De auto stuurt je vanzelf langs de juiste superchargers en geeft aan hoe lang je moet laden. We gaan in juli ook voor het vierde jaar naar Italie met de Tesla. Nooit problemen gehad.
 
Welkom. Ik overweeg ook om in oktober (herfstvakantie) met de S naar Spanje te rijden. We hebben daar een vakantiehuis gekocht, en ik moet er wat spullen naartoe brengen. Is erg simpel: gewoon instappen, eindbestemming invoeren en gaan rijden. De auto stuurt je vanzelf langs de juiste superchargers en geeft aan hoe lang je moet laden. We gaan in juli ook voor het vierde jaar naar Italie met de Tesla. Nooit problemen gehad.

Met vrouw en kids kun je niet zoveel bagage meenemen hahaha. Of laat je ze wel thuis? ;)
 
Hi allemaal,

Ik heb mijn zwarte S75D sinds September 2018 en lees ook al sinds die tijd mee, dus nu maar eens netjes voorstellen. Voor mijn werk als ICT projectmanager kom ik door heel Nederland en maak dus ook veel gebruik van de autopilot en Supercharger. Aangezien de S100D niet in mijn lease budget paste heb ik de S75D gekozen met een klein beetje angst over de range echter moet ik toegeven dat die angst onterecht is voor mijn zakelijke kilometers. Voor de vakantie met mijn 2 kids en vriendin moet ik het komende zomer eerst ervaren naar zuid oost Italië qua opladen onderweg.

Hoop veel van jullie zaterdag te ontmoeten op de e-rally waar ik me vanochtend voor heb ingeschreven.

grt Martin
 
Met vrouw en kids kun je niet zoveel bagage meenemen hahaha. Of laat je ze wel thuis? ;)
Die conclusie trokken wij ook al. Zij zouden dan gaan vliegen, en ik rijden. Maar is best ver om 2 dagen alleen te rijden, dus mogelijk zoek ik nog een bijrijder als gezelschap. Alternatief: een pallet of 2 laten verzenden met een vrachtbedrijf. Da's misschien handiger.
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB
Goedemorgen,

Op dit moment nog Tesla loos..... maar daar gaat snel verandering in komen. Ik ben van plan om binnenkort particulier een M3 AWD deep blue te bestellen(moet me toch een beetje onderscheiden tussen alle lease rijders met RW ;) ) Ik rij nu nog diesel maar ik heb het gevoel dat de grote omwendde is begonnen. De M3 is voor mij een mooie reden om de Passat de deur uit te gooien...
 
Goedemorgen,

Op dit moment nog Tesla loos..... maar daar gaat snel verandering in komen. Ik ben van plan om binnenkort particulier een M3 AWD deep blue te bestellen(moet me toch een beetje onderscheiden tussen alle lease rijders met RW ;) ) Ik rij nu nog diesel maar ik heb het gevoel dat de grote omwendde is begonnen. De M3 is voor mij een mooie reden om de Passat de deur uit te gooien...
Als je gaat bestellen zou je dan mijn referral willen gebruiken?
De enige referral die ik had is niet doorgevoerd door Tesla :(
 
Hi All,

Hier een Tesla M3 long range dual motor. 20 Maart besteld - 30 maart ophalen in Tilburg.
Dat was even schrikken zo snel. Veel geregel in korte tijd.

Nu een genot om mee te rijden - vorige week onder Nurnberg geweest en superchargen op weg is een breeze.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: watt
Als je gaat bestellen zou je dan mijn referral willen gebruiken?
De enige referral die ik had is niet doorgevoerd door Tesla :(
Het hier vermelden van je eigen referrel is not done. Als wij dat allemaal zouden doen zouden er duizenden posts met referrelcodes verschijnen. Wil je hier op het forum blijven, dan zou je je referrel code moeten verwijderen.
 
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en nu maar eens een account aangemaakt. Mijn naam is Lennart, 39 jaar en sinds 29 maart in het bezit van een Model 3 LR AWD (grijs). Mede door alle informatie die hier beschikbaar is heb ik de keus gemaakt om voor de Model 3 te kiezen en daar heb ik tot dusver zeker geen spijt van, ben dus erg tevreden over de auto en kan me niet meer voorstellen om in de toekomst nog voor een ICE te gaan.
 
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en nu maar eens een account aangemaakt. Mijn naam is Lennart, 39 jaar en sinds 29 maart in het bezit van een Model 3 LR AWD (grijs). Mede door alle informatie die hier beschikbaar is heb ik de keus gemaakt om voor de Model 3 te kiezen en daar heb ik tot dusver zeker geen spijt van, ben dus erg tevreden over de auto en kan me niet meer voorstellen om in de toekomst nog voor een ICE te gaan.

Welkom, maar dat jouw username wel mag, vind ik wel bijzonder. Ik las dat je niet voor een naam mag kiezen die op Tesla lijkt