Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

M3 Deep Blue LR RWD met AP besteld op 26/04. Ben al gebeld door delivery team, verwacht eind mei.
Ondertussen ook al een TWC gekocht. In principe ken ik dus al mijn VIN nummer...
+/- 200 km per dag. Dat moet lukken. Ongeveer 30% gratis rijden dankzij overproductie van zonnepanelen.
Mijn vrouw was mee voor een testrit. Dankzij haar was het onmiddellijk een GO!
 
Op de laatste dag van kwartaal1, op zondag (!) 31 maart kreeg ik (Henk) mijn Model 3 AWD (dual motor).
Mijn zonnepanelen uit 2014 vervangen door de nieuwste generatie (elk jaar neemt het rendement met 5% toe) zodat ik nu 35% meer opbrengst heb. Extra stroom voor mijn TWC-laadpaal, die ik overigens zelf aangelegd heb voor mijn deur.
Een enthousiast artikeltje over de Tesla geschreven in het locale blad "de Raalter Koerier". Schrijf daar al sinds 2012 artikeltjes over duurzaamheid.
Tesla Warbeyen.png

Ik ben, denk ik, een van de oudere Tesla rijders (ik ben uit 1946)
 
Leuk Henk dat jij ook ambassadeur wordt! Iets zegt me dat grijsharige wijzen zoals jij, inzake zoiets 'moderns' als EV-rijden, meer invloed hebben op de 40/50-jarigen dan die laatsten zelf ooit zullen willen toegeven :)
 
Welkom Henk, en anderen die ook net de club gejoined zijn. Inderdaad, wat Carl zegt, leuk dat er een ambassadeur in deze leeftijdscategorie bijgekomen is.

Spread the word zou ik zeggen, maar dat doe je ook al ontzettend goed zo te lezen!
 
Op de laatste dag van kwartaal1, op zondag (!) 31 maart kreeg ik (Henk) mijn Model 3 AWD (dual motor).
Mijn zonnepanelen uit 2014 vervangen door de nieuwste generatie (elk jaar neemt het rendement met 5% toe) zodat ik nu 35% meer opbrengst heb. Extra stroom voor mijn TWC-laadpaal, die ik overigens zelf aangelegd heb voor mijn deur.
Een enthousiast artikeltje over de Tesla geschreven in het locale blad "de Raalter Koerier". Schrijf daar al sinds 2012 artikeltjes over duurzaamheid.View attachment 407669
Ik ben, denk ik, een van de oudere Tesla rijders (ik ben uit 1946)
Dat ben je zeker. Ik ben uit 1947 en ook al een van de oudere jongeren hier. Er is op dit forum ook al iemand van 85 jaar, dus we kunnen nog wel even mee :)
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y
Dat ben je zeker. Ik ben uit 1947 en ook al een van de oudere jongeren hier. Er is op dit forum ook al iemand van 85 jaar, dus we kunnen nog wel even mee :)

Ach ja en zo wennen we al vast aan de elektrische scootmobiel. :D Ik ben benieuwd wanneer Tesla die markt gaat aanboren. NoA tegen mijn voortschreidende dementie en Ludicrous mode voor de optimale bloedcirculatie zouden mijn eerste feature requests zijn.
 
Welkom Henk, . . .
Spread the word zou ik zeggen, maar dat doe je ook al ontzettend goed zo te lezen!
Voor wie mijn artikeltje wil lezen: Zie bladzijde 39 (zelf opzoeken) in de Heino Koerier van april 2019:
Heino Koerier - 4-2019
Misschien klopt niet alles helemaal precies, maar ik wil vooral mensen enthousiast maken.
Heb al heel wat "petrolheads" meegenomen voor een proefritje. Daarna praten ze anders over elektrische auto's.
PS 1
De foto is uit Warbeyen (tussen Emmerik en Kleef), waar mijn tante geboren is in 1910. Ik bezoek haar 2x per week (dat is 500 km per week)
PS 2 @ Wim S.
Ik wist niet dat zoveel "oudere jongeren" Tesla rijden. Op 85 jaar hieraan beginnen, dat is wel een prestatie. Ik had laatst iemand van 80 jaar mee voor een proefrit: die durfde niet meer: te steil leertraject.
 
Voor wie mijn artikeltje wil lezen: Zie bladzijde 39 (zelf opzoeken) in de Heino Koerier van april 2019:
Heino Koerier - 4-2019
Misschien klopt niet alles helemaal precies, maar ik wil vooral mensen enthousiast maken.
Heb al heel wat "petrolheads" meegenomen voor een proefritje. Daarna praten ze anders over elektrische auto's.
PS 1
De foto is uit Warbeyen (tussen Emmerik en Kleef), waar mijn tante geboren is in 1910. Ik bezoek haar 2x per week (dat is 500 km per week)
PS 2 @ Wim S.
Ik wist niet dat zoveel "oudere jongeren" Tesla rijden. Op 85 jaar hieraan beginnen, dat is wel een prestatie. Ik had laatst iemand van 80 jaar mee voor een proefrit: die durfde niet meer: te steil leertraject.

Ik had mijn ouders van 76 voor de eerste rit meegenomen. Niet verteld dat er ook een (volkomen nutteloze) Ludicrous+ mode op zat en wat dat doet. Zonder aankondiging vol geaccelereerd. Jammer dat ik het niet gefilmd had. Mijn vader was even zijn oriëntatie (lees "de kluts") kwijt en mijn moeder moest haar gebit weer rechtzetten. Daarna allemaal gieren van het lachen. Mijn vader heeft daarna zelf gereden en vond het fantastisch. Scheelt wel dat hij al een adaptieve cruise control gewend was.
 
Voor wie mijn artikeltje wil lezen: Zie bladzijde 39 (zelf opzoeken) in de Heino Koerier van april 2019:
Heino Koerier - 4-2019
Misschien klopt niet alles helemaal precies, maar ik wil vooral mensen enthousiast maken.
Heb al heel wat "petrolheads" meegenomen voor een proefritje. Daarna praten ze anders over elektrische auto's.
PS 1
De foto is uit Warbeyen (tussen Emmerik en Kleef), waar mijn tante geboren is in 1910. Ik bezoek haar 2x per week (dat is 500 km per week)
PS 2 @ Wim S.
Ik wist niet dat zoveel "oudere jongeren" Tesla rijden. Op 85 jaar hieraan beginnen, dat is wel een prestatie. Ik had laatst iemand van 80 jaar mee voor een proefrit: die durfde niet meer: te steil leertraject.
Leuk artikel. Moet goed voelen om zo innovatief te zijn en ook nog te besparen. Wij willen ook graag van het gas af.
 
Het gaat dan echt gebeuren, 27 april besteld, en vandaag stond er in mijn account opeens een delivery datum gepland :)
terwijl ik eergisteren nog de bestelling gewijzigd had met als extra optie een trekhaak.
LR AWD zwart 19" met trekhaak dus..
nog 1 weekje slapen..
Oh ja.
Oskar Hek 45jr getrouwd en een kleine smurf van 5jr oud..
die smurf vindt alles goed als het maar een robot auto is.. transformer zou helemaal te gek zijn..
Hij is nog zwart maar de bedoeling is om hem te laten wrappen, dus binnenkort maar eenkleurtje uitzoeken :)
iedereen veilige km's
 
Hallo, ik ben Raymond, 51 jaar en ik heb gisteren de bestelling geplaatst voor de M3 LR AWD in het zwart met de standaard 18 inch velgen als vervanging voor de Opel Ampera-e waar ik na 1,5 jaar afscheid van neem. Ik kon er nu nog een goede inruilprijs voor krijgen en wilde niet wachten totdat GM de support in Europa volledig heeft afgebouwd.

Ik ben zeer benieuwd wat de Tesla mij gaat brengen.
 
Hallo allemaal,

Ik lurkte zoals ze dat zo mooi zeggen al een tijdje op dit forum. De hoogste tijd om mezelf voor te stellen.
Afgelopen 30 Maart heb ik met 600 anderen mijn long range model 3 in ontvangst mogen nemen. De blauwe lak en 19 inch velgen geven een mooi effect en met alle snelwegkilometers die ik maak profiteer ik volop van autopilot.
Met dik tien duizend km op de teller ben ik nog steeds enorm tevreden met mijn keuze voor deze auto.

Als autoliefhebber was de overstap wel een gok, maar ik kan het iedereen aanrader. Volgende week zaterdag rij ik dan ook voor het eerst mee in de e-rally en zal vast een hoop vaste gasten van dit forum gaan ontmoeten.
 

Attachments

  • auto 2.jpg
    auto 2.jpg
    481.5 KB · Views: 39
Hoi!

Ik ben Rob, 36 jaar, en lees al een tijdje mee op dit forum. Na mijn Alfa's en huidige Audi kan ik geen andere opvolger dan een Tesla voorstellen. We rijden nu al een jaar in een Fiat 500e (als 2e auto), en dat heeft mij al volledig overtuigd van elektrisch rijden. En dan met name de rijervaring :D

Na een reservering eind vorig jaar, dan in april ook de M3 SR+ besteld zou gauw deze beschikbaar was. Echter... We zijn nu weken verder, en de bestelling is nog steeds niet in mijn account verschenen. Staat nog steeds op reservering. Ik heb werkelijk al tientallen keren met Tesla aan de lijn gehangen. En alle verschillende medewerkers die ik spreek zijn er mee bezig. Aanbetaling is gedaan, maar er is iets fout gegaan in het interne bestelproces, waardoor ik nu uiteindelijk handmatig mijn bestelling mocht doorgegeven, en dit zijn ze aan rechtstreeks aan het communiceren met Amerika...

Op zich kan er overal iets mis gaan, maar het duurt zo lang voordat het opgelost is, en mijn grote vrees is dat ik onderaan de bestel stapel beland :(. Als dit maar niet het begin is van een moeizame relatie met mijn Tesla o_O
 
Hey, ook ik (31) wordt hopelijk binnekort lid van de familie :)

Begint allemaal wat rommelig zoals ik al vaker lees hier.. Koppelen van referralcode aan bestaande reservering uit 2016 niet gelukt (omdat ik graag wilde gaan rijden besloten om mijn bestelling te behouden zonder)
Afleverafspraak voor de LR AWD zwart zwart 18inch gepland op 23 mei. Vandaag kenteken ontvangen, blijkt al op naam te hebben gestaan van een leasemaatschappij. Auto is geregisteerd op 21 feb (auto is nu 3mnd oud) en later weer teruggekomen bij Tesla, deze laten ontkoppelen, hoop nu dat ik snel een nieuwe nieuwe gekoppeld krijg.:(

Ik werk voor de Universiteit en doe daar onderzoek naar automatisch rijden (auto moest wel een Tesla worden dus:D)
 
Hey, ook ik (31) wordt hopelijk binnekort lid van de familie :)

Begint allemaal wat rommelig zoals ik al vaker lees hier.. Koppelen van referralcode aan bestaande reservering uit 2016 niet gelukt (omdat ik graag wilde gaan rijden besloten om mijn bestelling te behouden zonder)
Afleverafspraak voor de LR AWD zwart zwart 18inch gepland op 23 mei. Vandaag kenteken ontvangen, blijkt al op naam te hebben gestaan van een leasemaatschappij. Auto is geregisteerd op 21 feb (auto is nu 3mnd oud) en later weer teruggekomen bij Tesla, deze laten ontkoppelen, hoop nu dat ik snel een nieuwe nieuwe gekoppeld krijg.:(

Ik werk voor de Universiteit en doe daar onderzoek naar automatisch rijden (auto moest wel een Tesla worden dus:D)

Ziek dat je gewoon een tweede handsje toegekend krijgt.. sta op punt van bestellen hier..