Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn naam is Richard en ik woon in Soest. Begin januari heb ik een blauwe Model S 60D gekocht. Gisteren zag ik dat de status veranderd was en dat de auto in Tilburg is aangekomen. Levering zal vermoedelijk over een week of twee/drie plaatsvinden.

De specs zijn:
- blauw metallic
- zonnedak
- 19" slipstream velgen
- ultrawitte Tesla premium stoelen (geperforeerd)
- essenhout
- verbeterde autopilot en zelfrijdende functie
- premium upgrade pakket
- subzero

Omdat ik begin januari de bestelling heb geplaatst zit er nog onbeperkt superchsrgen op. Tesla heb ik gevraagd om direct maar de update naar een 75 uit te voeren. Mogelijk dat dit nog met de levering kan worden meegenomen.

In afwachting op mijn auto heb ik al vele uren op dit forum doorgebracht. Erg leuk om te lezen hoe enthousiast een ieder is en erg veel geleerd van alle goede adviezen hier op het forum. Komende dinsdag wordt er bij me thuis een TWC aangelegd met een Maxem om overbelasting te voorkomen. Mijn thuisaansluiting is 3x25A.

Vanwege de zachte lak heb ik ook direct een glascoating geregeld. De auto wordt gecoat met N-XTC 4D + 3D top coat.

Zodra ik foto's heb zal ik deze posten op het forum. Rest me voorlopig even om mijn grote dank uit te spreken voor alle info die ik van jullie mocht krijgen dankzij al jullie posts op dit forum en niet in de laatste plaats omdat het helpt de tijd te overbruggen voordat ik zal mag gaan sturen...
 
Mijn naam is Richard en ik woon in Soest. Begin januari heb ik een blauwe Model S 60D gekocht. Gisteren zag ik dat de status veranderd was en dat de auto in Tilburg is aangekomen. Levering zal vermoedelijk over een week of twee/drie plaatsvinden.

De specs zijn:
- blauw metallic
- zonnedak
- 19" slipstream velgen
- ultrawitte Tesla premium stoelen (geperforeerd)
- essenhout
- verbeterde autopilot en zelfrijdende functie
- premium upgrade pakket
- subzero

Omdat ik begin januari de bestelling heb geplaatst zit er nog onbeperkt superchsrgen op. Tesla heb ik gevraagd om direct maar de update naar een 75 uit te voeren. Mogelijk dat dit nog met de levering kan worden meegenomen.

In afwachting op mijn auto heb ik al vele uren op dit forum doorgebracht. Erg leuk om te lezen hoe enthousiast een ieder is en erg veel geleerd van alle goede adviezen hier op het forum. Komende dinsdag wordt er bij me thuis een TWC aangelegd met een Maxem om overbelasting te voorkomen. Mijn thuisaansluiting is 3x25A.

Vanwege de zachte lak heb ik ook direct een glascoating geregeld. De auto wordt gecoat met N-XTC 4D + 3D top coat.

Zodra ik foto's heb zal ik deze posten op het forum. Rest me voorlopig even om mijn grote dank uit te spreken voor alle info die ik van jullie mocht krijgen dankzij al jullie posts op dit forum en niet in de laatste plaats omdat het helpt de tijd te overbruggen voordat ik zal mag gaan sturen...
Welkom! Mooie combinatie. Nog maar even geduld! Dit zal beloond worden..:)
 
Dan ook van mij maar een voorstelronde; Naam is Koen van 't Oor, 53 jaar, getrouwd met Anne-Marie en trotse vader van 3 zoons (24, 23 en 17). Ik ben zelfstandig consultant (vnl EPLAN) en engineer, en de afgelopen 5 jaar een zeer tevreden Opel Ampera rijder. Na 170.000km op de teller (daarnaast nog een Citroën DS3 cabrio) tijd voor iets anders. Volg allang Tesla, (en Vincent Evers) en met de laatste acties (prijsverlaging, 0,4% rente en onbeperkt laden) de knoop doorgehakt. De accountant heeft alles voor/doorgerekend, en het moet kunnen. Eerste configuratie was:

Model X90D
Pearl White multicoat
6 zits configuratie
Witte stoelen
Premium upgrade pakket
Verbeterde autopilot
Trekhaak.

Alles in kannen en kruiken, totdat..... er een vracht nieuwe demo modellen beschikbaar kwamen. Na (lang) wikken en wegen de order omgezet naar:

Model X90D
Midnight Silver metallic lak
22" inch Onyx Black Turbine velgen
6 zits configuratie
Witte stoelen
Premium upgrade pakket
Verbeterde Autopilot
Zelfrijdende functie
Premium-geluidspakket
Subzero weerpakket
Trekhaak.

Aangezien het een demo betreft (50km) gaat er een leuk bedrag af, en de meerprijs van dit alles nu is het me wel waard. Met een beetje geluk wordt de auto tussen nu en 2 weken geleverd, en dan is de eerste grote rit gelijk naar de 24hrs van LeMans.
Zodra de auto binnen is zal ik meer posten op het forum, maar voorlopig is dit het.

Koen
 
Dan ook van mij maar een voorstelronde; Naam is Koen van 't Oor, 53 jaar, getrouwd met Anne-Marie en trotse vader van 3 zoons (24, 23 en 17). Ik ben zelfstandig consultant (vnl EPLAN) en engineer, en de afgelopen 5 jaar een zeer tevreden Opel Ampera rijder. Na 170.000km op de teller (daarnaast nog een Citroën DS3 cabrio) tijd voor iets anders. Volg allang Tesla, (en Vincent Evers) en met de laatste acties (prijsverlaging, 0,4% rente en onbeperkt laden) de knoop doorgehakt. De accountant heeft alles voor/doorgerekend, en het moet kunnen. Eerste configuratie was:

Model X90D
Pearl White multicoat
6 zits configuratie
Witte stoelen
Premium upgrade pakket
Verbeterde autopilot
Trekhaak.

Alles in kannen en kruiken, totdat..... er een vracht nieuwe demo modellen beschikbaar kwamen. Na (lang) wikken en wegen de order omgezet naar:

Model X90D
Midnight Silver metallic lak
22" inch Onyx Black Turbine velgen
6 zits configuratie
Witte stoelen
Premium upgrade pakket
Verbeterde Autopilot
Zelfrijdende functie
Premium-geluidspakket
Subzero weerpakket
Trekhaak.

Aangezien het een demo betreft (50km) gaat er een leuk bedrag af, en de meerprijs van dit alles nu is het me wel waard. Met een beetje geluk wordt de auto tussen nu en 2 weken geleverd, en dan is de eerste grote rit gelijk naar de 24hrs van LeMans.
Zodra de auto binnen is zal ik meer posten op het forum, maar voorlopig is dit het.

Koen
Welkom Koen,
Mooie configuratie, heeft die demo echt maar 50km op de teller, dan was het 1 demo rit, of bedoel je toch 50.000km?
 
Hallo,

Ik heb het gevoel en aantal van jullie al aardig te kennen na hier al een tijdje als anonieme gast dit forum te volgen. Dan is het om wel zo aardig om mijzelf ook voor te stellen. Mijn naam is Marcel van der Laan en ik ben in blijde verwachting van een mooie, zilveren, Model S 90D die, volgens huidige planning, eind komende maand geleverd zou moeten gaan worden (hopelijk met onbeperkt gratis supercharging...).

Ik heb nog de nodige uitdagingen voor de boeg (TWC installatie, 3-fase aansluiting regelen, keuze wel/geen Maxem, prepareren voor de vakantie in Italië, e.d.) maar hoop en verwacht toch echt te gaan genieten van deze mooie auto.
 
Dat denk ik ook. Zou willen zeggen dat een demo auto maar 2 keer gebruikt wordt…?
En… in een toonzaal staan ze ook als… demo. ;)
Ongetwijfeld een voorraadauto. Kan ook een bestelde, maar niet aan de klant uitgeleverde auto zijn. Zo is mijn bestelling ook een voorraadauto geworden. Al op transport, maar geswitched naar een voorraadauto. Die had volgens opgave 50 km op de teller, bleken er uiteindelijk slechts 17 te zijn.:)
 
Hallo,

Ik heb het gevoel en aantal van jullie al aardig te kennen na hier al een tijdje als anonieme gast dit forum te volgen. Dan is het om wel zo aardig om mijzelf ook voor te stellen. Mijn naam is Marcel van der Laan en ik ben in blijde verwachting van een mooie, zilveren, Model S 90D die, volgens huidige planning, eind komende maand geleverd zou moeten gaan worden (hopelijk met onbeperkt gratis supercharging...).

Ik heb nog de nodige uitdagingen voor de boeg (TWC installatie, 3-fase aansluiting regelen, keuze wel/geen Maxem, prepareren voor de vakantie in Italië, e.d.) maar hoop en verwacht toch echt te gaan genieten van deze mooie auto.

Welkom Marcel !
Maak zodra je jouw bolide hebt maar enkele foto's als update voor ons :)
 
Dag mannen,

Niet helemaal nieuw op het Forum maar wel pas eigenaar van een MS 75! Sinds 2014 geobesedeerd van de Tesla. 3 jaar op me bureaublad achtergrond een MS en eindelijk is het zover. Ik ben Hasan Ozbayrak, 34 jaar oud, getrouwd, net vader geworden van Fenni en sindskort dus ook vader van Hasla (heb hem genoemd naar zijn vaders Hasan en Tesla). Heb hiervoor een dik uitgevoerde BMW F10 535 M gereden dus had wel eisen aan opties en power maar daar ben ik zeker goed in voorzien....

De MS 75 werd geleverd als een MS60 maar heb binnen een maand de upgrade uitgevoerd.
Verder:
Pearl white multi-coat paint
Zonnedak
Premium pakket
Zwarte premium leren stoelen
AP2
19" slipstream velgen (volgende week worden ze mat zwart gedipt met Plasti-Dip)
Koolstofvezel afwerking

Tip voor de nieuwe bestellers, ga voor een all wheel drive. Mijn budget was helaas niet toereikend daar ik heb zelf heb gefinancierd, maar mis het nu achteraf wel. Als iemand nog een tip heeft om dit voor een betaalbare prijs achteraf te upgraden houd ik me aanbevolen.

Laadpaal thuis zelf gemonteerd: een mennekes Amtron xtra 11KW met unieke Tesla chargerking kabel. Werkt perfect, makkelijk met de knop te unlocken en openen.
 
  • Like
Reactions: jm71 and nico180
Wat zijn je argumenten voor een all wheel drive?

Heb een leenauto gekregen, een Classic 90D en moet zeggen buiten dat hij sneller is dat de wegligging en gevoel voor grip erg comfortabel was... Heb met de mijne als ik van stilstand full throttle het gevoel dat hij onthoudt om niet te spinnen. Dat had ik met die 90D niet! Rijd net iets lekkerder.

Welkom @Bravo2001
Hoewel het soms ander lijkt, er zitten wel degelijk ook wat dames op het forum :)

Sry Robert en dames uiteraard! My Bad...