Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo iedereen,

Het hoogste tijd dat ik meld op dit forum. De afgelopen weken heb ik lekker zitten rondneuzen.
Veel nuttige info gekregen en daardoor veel geleerd.
Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse eigenaar van een 2e hands MS.

Zwart, zwart lederen interieur, 85kWh, RWD, Pano dak, Autopilot, uit 2015.
De vorige eigenaar heeft haar Tessie genoemd, en ik vind dat een prachtige naam :)

Ik vind Tessie een fantastische auto!!
Ieder ritje opnieuw is ultiem genieten!!

Ik moet nog veel leren, maar ik dit forum, met al die behulpzame leden, is een uitstekende plek om meer kennis op te doen.
Iedereen alvast bedankt voor het delen van de informatie en kennis.

Groeten.
Welkom Bas !
 
20190103_142037.jpg

Dit is Tessie :D
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hallo iedereen,

Het hoogste tijd dat ik meld op dit forum. De afgelopen weken heb ik lekker zitten rondneuzen.
Veel nuttige info gekregen en daardoor veel geleerd.
Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse eigenaar van een 2e hands MS.

Zwart, zwart lederen interieur, 85kWh, RWD, Pano dak, Autopilot, uit 2015.
De vorige eigenaar heeft haar Tessie genoemd, en ik vind dat een prachtige naam :)

Ik vind Tessie een fantastische auto!!
Ieder ritje opnieuw is ultiem genieten!!

Ik moet nog veel leren, maar ik dit forum, met al die behulpzame leden, is een uitstekende plek om meer kennis op te doen.
Iedereen alvast bedankt voor het delen van de informatie en kennis.

Groeten.

Welkom. Dat is een populaire naam. Ik denk dat als je bij een drukke Supercharger 'Tessie' roept er zeker drie, vier auto's gaan kwispelen :p
 
Hallo iedereen,

Het hoogste tijd dat ik meld op dit forum. De afgelopen weken heb ik lekker zitten rondneuzen.
Veel nuttige info gekregen en daardoor veel geleerd.
Sinds afgelopen donderdag ben ik de trotse eigenaar van een 2e hands MS.

Zwart, zwart lederen interieur, 85kWh, RWD, Pano dak, Autopilot, uit 2015.
De vorige eigenaar heeft haar Tessie genoemd, en ik vind dat een prachtige naam :)

Ik vind Tessie een fantastische auto!!
Ieder ritje opnieuw is ultiem genieten!!

Ik moet nog veel leren, maar ik dit forum, met al die behulpzame leden, is een uitstekende plek om meer kennis op te doen.
Iedereen alvast bedankt voor het delen van de informatie en kennis.

Groeten.
Je treft het Bas, dit is de beste Tesla die Tesla ooit gemaakt heeft ;)
 
Even voorstellen! Na nu al een paar weken te hebben gelurked op dit leerzame forum, me maar eens netjes geregistreerd.

Vier jaar lang heb ik mijn Hybride V60 zo veel als het kon elektrisch gereden (vnl dankzij thuisladen), maar nu kan ik eindelijk de stap naar 'echt' 100% elektrisch maken. Net als vele anderen houd ook ik de activiteiten op pier 80 nauwlettend in de gaten....eind februari zou die blauwe M3 dan bij het service center moeten staan. Ben benieuwd!

NB deze zomer met de EV naar Schotland op vakantie, nu maar hopen dat de UK zijn SuC's daar een beetje vlot opwaardeert (al komt de M3 daar pas een stukje later op de markt)...

Groet!
 
Goedemiddag dames en heren! Ik lurk al een weekje of 2 rond op de forum, maar ik heb mij nog niet netjes voorgesteld. Laat mijn moeder het maar niet horen ;)

Ik ben uit het bouwjaar 1973, woonachtig in Hilversum, getrouwd en 2 kinderen. Geen labrador, dus toen mijn vrouw een nieuwe leasert mocht uitzoeken heb ik de Model 3 op de shortlist gezet. Snel bleek dat een Model 3 (in ons geval :p) sneller geleverd kon worden dat een C Estate of 3 Touring, en de knoop doorgehakt. Het idee om binnenkort een stuk schoner te rijden spreekt mij erg aan, en de range geeft mij geen kopzorgen (je struikelt hier over de Tesla, en tijdens de Krokus vinden die allemaal hun weg naar de Alpen). Lange afstanden worden een andere mindset en vroeger of later gaan we er allemaal aan geloven.

Mijn zakelijke kilometers maak ik nu nog in mijn "vintage Zweedse directie-auto" (uit 2001, 299.471km op de teller). Dat is op een andere manier ook dan wel weer duurzaam. Gezien het aantal zakelijke kilometers ga/moet ik regelmatig gebruik gaan maken van een poolauto, een e-Niro. Van 0 EV ervaring gaat dat rap naar veel EV ervaring en ik ben met name benieuwd hoe het wisselen tussen de Saab en M3 gaat uitpakken.

Ciao,
JoostG
 
Velen kennen mij wel, maar mijn account was 2 jaar geleden geblokkeerd. (degene die daarvoor gezorgd heeft: bedankt)
Echter ik ben weer terug en beter dan ooit. Ik ben vendor geworden. Dat betekend dat ik ook wat reclame mag maken en mijn bedrijfsnamen mag gebruiken op het forum. Ook mag ik draadjes openen over mijn producten of diensten. Ik zal echter proberen om dit met mate te doen, ik weet dat het anders irritant wordt.
p.s. mijn oude account herb_k zal ik niet meer gebruiken.
 
Velen kennen mij wel, maar mijn account was 2 jaar geleden geblokkeerd. (degene die daarvoor gezorgd heeft: bedankt)
Echter ik ben weer terug en beter dan ooit. Ik ben vendor geworden. Dat betekend dat ik ook wat reclame mag maken en mijn bedrijfsnamen mag gebruiken op het forum. Ook mag ik draadjes openen over mijn producten of diensten. Ik zal echter proberen om dit met mate te doen, ik weet dat het anders irritant wordt.
p.s. mijn oude account herb_k zal ik niet meer gebruiken.

ik heb diverse bestelpogingen gedaan op Tesland, maar m'n winkelwagen raakt telkens weer leeg o_O
 
ik heb diverse bestelpogingen gedaan op Tesland, maar m'n winkelwagen raakt telkens weer leeg o_O

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.We zijn vrij recent over gegaan naar een nieuwe website. En dat is niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar volgens mij zijn de meeste fouten nu verleden tijd. Lukt het nog steeds niet stuur dan even een mailtje naar [email protected], of bel ons even op 085-3033403