Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Even voorstellen...

Ik ben Xander, sinds augustus 2019 trotse eigenaar van een rode Tesla model 3. Sindsdien probleemloos 110.000km gereden, één keer een nieuwe set banden eronder laten zetten. Met deze auto ben ik in 2020 in Frankrijk, Spanje en Polen geweest, waar mensen op straat stil gingen staan om de auto te bekijken. Destijds gingen de M3's in Nederland als warme broodjes over de toonbank, maar in het buitenland had men ze nog nooit gezien. Er zijn de nodige selfies gemaakt. 😁😂
 
Dag Allen, ik zal me even voorstellen. Ik ben Daan, sinds begin dit jaar eigenaar van een 2013 model S.
Auto is nog onder aankoop garantie gelukkig, zijn al een paar dingen vervangen, maar vermoed dat het nog niet klaar is :)
Nu issues meteen kapotte airco, tikkend geluid achterin bij aandrijving.
Ga hier even naar extra info zoeken en misschien een adres om de tesla in onderhoud te laten nemen.
 
Dag Allen, ik zal me even voorstellen. Ik ben Daan, sinds begin dit jaar eigenaar van een 2013 model S.
Auto is nog onder aankoop garantie gelukkig, zijn al een paar dingen vervangen, maar vermoed dat het nog niet klaar is :)
Nu issues meteen kapotte airco, tikkend geluid achterin bij aandrijving.
Ga hier even naar extra info zoeken en misschien een adres om de tesla in onderhoud te laten nemen.
cool! Een van de eersten. Hoeveel kilometers staan erop?
 
Hallo allemaal, Justin hier.

Van een V70 D5 2006 Summum overgegaan naar een Tesla Model S P85+ uit 2013 met een kilometerstand van 137.000km.

Specificaties:
Ultra High Fidelity-geluidspakket.
Zwart remklauwen.
Subzero weerpakket.
Koolstofvezel décor.
Multi-Coat Red (PPMR).
Stoelen van zwart Performance leer met rode omlijsting.
Panoramisch dak.
Intelligente luchtvering.
Tech Pakket.
Achteruit gerichte stoelen.
Lichte plafondbekleding.
21" Turbine -> zitten er helaas niet meer onder. De vorige eigenaar heeft ze gewisseld voor 19 inch voor het comfort.
Homelink via GPS.
Koolstofvezel spoiler.

Tevens zit er een mcu2 in en sfeerverlichting.

Er stond bij de advertentie dat er elektrisch inklapbare spiegels op zitten, maar die instelling kan ik nergens vinden.
 

Attachments

  • IMG_20230712_124042_893.jpg
    IMG_20230712_124042_893.jpg
    791.2 KB · Views: 82
Hallo allemaal, Justin hier.

Van een V70 D5 2006 Summum overgegaan naar een Tesla Model S P85+ uit 2013 met een kilometerstand van 137.000km.

Specificaties:
Ultra High Fidelity-geluidspakket.
Zwart remklauwen.
Subzero weerpakket.
Koolstofvezel décor.
Multi-Coat Red (PPMR).
Stoelen van zwart Performance leer met rode omlijsting.
Panoramisch dak.
Intelligente luchtvering.
Tech Pakket.
Achteruit gerichte stoelen.
Lichte plafondbekleding.
21" Turbine -> zitten er helaas niet meer onder. De vorige eigenaar heeft ze gewisseld voor 19 inch voor het comfort.
Homelink via GPS.
Koolstofvezel spoiler.

Tevens zit er een mcu2 in en sfeerverlichting.

Er stond bij de advertentie dat er elektrisch inklapbare spiegels op zitten, maar die instelling kan ik nergens vinden

Mijn eerste MS was een P85+ van 2013, wat leuk dat jij er nu één hebt. Inklapbare spiegels waren destijds niet leverbaar en zijn bij mijn weten ook nooit als retrofit aangeboden. Fijne auto, ik zou zeker proberen een stelje 21"te vinden want daarmee merk je pas echt dat hij een vrij scherp afgesteld onderstel heeft. Stuurde fijner dan m'n huidige P100D, die voelbaar zwaarder is en meer onderstuurd is in de korte bochten. Batterij degradatie was ook heel beperkt. Veel plezier ermee. Heb je er ook unlimited Superchargen bij? Dat zou wel moeten, alle 2013 modellen hadden dat volgens mij, die van mij ook. Destijds was het SC for free, for ever.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Even voorstellen...

Mijn naam is Jeffrey en per ongeluk op dit forum uitgekomen via een topic betreft herkeuring na montage trekhaak door derde.
Ik rij nu zakelijk een Tesla model 3 Long Range na een Skoda Superb IV te hebben gereden.
Moet zeggen dat ik tot nu toe positief verrast ben alleen mis ik af en toe de ruimte.

Nu ben ik alleen nog aan het rommelen omdat ik nog geen trekgewicht op kenteken heb staan wat echt een gemis is.
Helaas was deze zonder trekhaak besteld.
 
Hey,

Heb me hier nog niet voorgesteld denk ik dus bij deze:

Ik ben Jeroen , wonend te Evergem (omgeving Gent) en kersverse eigenaar van een Model Y.

We reden hiervoor met een VW Tiguan:
steeds tevreden van geweest maar aangezien deze 6 jaar was begonnen we te twijfelen of we hem zouden verkopen aan een mooie prijs of er mee blijven rijden tot hij uiteenviel.

Vele malen gekeken naar de VW ID4/ Skoda Enyaq/ Hyundai Ionic 5 en Tesla.

ID4 en Skoda Enyaq waren duur zonder al teveel opties.
Ionic 5 (tijdelijk)niet meer te bestellen

De Tesla viel dan op door de prijs die goed meeviel terwijl deze toch zeer goed uitgerust is.
Ook was deze zeer ruim en is wel nodig met 3 kinderen.

Een testrit aangevraagd (20juni) en hierna zouden we dan wel op ons gemak eens alles op een rijtje zetten en beslissen.

Echter was ik na de testrit zo overtuigd dat we de volgende dag een bestelling plaatsten
Ik had eerst een demowagen (9000km, blauwe rwd,trekhaak) besteld maar ,aangezien ze niet zeker waren of deze voor 4juli nog kon geleverd worden, bestelling uiteindelijk laten omzetten naar een nieuwe Model Y RWD zwart.

30 juni gaan afhalen in Brugge en 4 juli er direct mee op reis naar Zuid-Frankrijk.
Men vrouw panikeerde een beetje of we wel alles in de auto zouden krijgen en of het laden wel vlot ging lukken maar ondertussen is ze al volledig overtuigd dat het een goede keuze was.
Ook de kinderen heb ik niet 1 keer horen klagen tijdens de lange rit.

Dus op 10 dagen tijd van een geheel vrijblijvende testrit naar Tesla model Y op de oprit 😁

En zo dus verzeild geraakt op dit forum om voldoende informatie in te winnen en handige Tips en tricks te ontdekken.
 
Hey!

Nadat ik meteen begonnen was met het domotica topic te spammen met mijn vragen, nu dit topic gevonden :)

HLN, 35, Noord-Holland en vanaf begin september eigenaar van een nieuwe Y. Overgestapt van een ford fiesta uit ‘02 met dik 2,5ton op de teller. Een “kleine” upgrade zeg maar ;)

Naar verschillende wagens gekeken, maar de Y sprong er uiteindelijk kwa uitrusting en UI zo ver boven uit in deze prijs categorie dat een eerlijke vergelijking bijna niet mogelijk was.

Ik ben zeer benieuwd hoe de wagen gaat bevallen, de proefritten en de hulp op dit forum tot nog toe bevielen super, dus heb er erg veel zin in!
 
Hallo iedereen,

Even een klein voorstelrondje. Sinds 25 augustus in het bezit van een nieuwe Tesla model y performance in de kleur midnight cherry red. Wat een heerlijk wagen zeg.
Hiervoor een Toyota prius plug-inn gereden met een elektrisch bereik van 50 a 60 km. Dus het laden was ik inmiddels gewend. Thuis gebruik maken van 16 zonnepanelen dus hoop er veel gebuik van te maken.
Hoop veel te kunnen lezen op het forum.

Groten Ed
 
Hierbij stel ik me ook graag even voor, Joost uit Oosterhout (ja, daar waar 10 jaar geleden een van de eerste Superchargers werden geplaatst)
Ik ben binnenkort eigenaar van een van de eerste nieuwe Model 3 Highlands. Hij staat op de Crystal Ray en verwacht hem tussen 17 en 25 Oktober. Al sinds het prille begin van Tesla een trouwe volger van Elon Musk en zijn baanbrekende werk op diverse vlakken. Dus zeer trots en kijk uit naar de levering en het rijden in de Tesla! Met of zonder stalks...IDGAF ;-)
 
Hierbij stel ik me ook graag even voor, Joost uit Oosterhout (ja, daar waar 10 jaar geleden een van de eerste Superchargers werden geplaatst)
Ik ben binnenkort eigenaar van een van de eerste nieuwe Model 3 Highlands. Hij staat op de Crystal Ray en verwacht hem tussen 17 en 25 Oktober. Al sinds het prille begin van Tesla een trouwe volger van Elon Musk en zijn baanbrekende werk op diverse vlakken. Dus zeer trots en kijk uit naar de levering en het rijden in de Tesla! Met of zonder stalks...IDGAF ;-)
Welkom Joost!
ps ook al heb je je Tesla nog net niet, komende zondag is er een meeting van de Tesla Owners Club Nederland bij de SuC in Oosterhout, van 12 tot 16 uur.
 
Welkom Joost!
ps ook al heb je je Tesla nog net niet, komende zondag is er een meeting van de Tesla Owners Club Nederland bij de SuC in Oosterhout, van 12 tot 16 uur.
Echt? Dat heb ik gemist! Balen, ik heb zondag een afspraak staan..... Ik woon in Oosterhout, ik had er lopend naartoe gekund. Oh wacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling ;)

Veel plezier met elkaar!