Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
Onze wagen besteld in September, 3 weken geleden geleverd.
Nu met exact zelfde config +- € 14.000 duurder :eek:

Toch blij dat ik nog tijdig besteld heb. Die € 14.000 is die kleine redesign niet waard, en moet het eerst eens in het echt zien. Ben er tot nu toe geen voorstander van.
 
De Model X heeft een 75D optie gekregen.
Waarom de S dan niet vraag ik me af, eerst de 'oude' voorraad batterij packs opmaken en dan de 75D releasen samen met een 100D?

Ik durf het haast niet te zeggen maar het kan best alleen om een label gaan. Ik heb in mijn 70 batterij al een keer 68 kWh kunnen laden. En toen had ik nog steeds vermogen om te rijden dus hij was niet helemaal leeg. Kan best zijn dat men deze batterij, zolang de 85 er nog was, 70 heeft genoemd en nu de 90 er is noemt men hem 75. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
 
Standaard krijg je nu dus LED koplampen. Interieur ziet er nog steeds hetzelfde uit (geen vent seats).
Vraag me af of de huidige orders een upgrade naar de nieuwe front en koplampen kunnen kiezen?

Mijn configuratie (S70) zou 5.000 EUR duurder zijn, zo'n 5%
 
Vraag me af of de huidige orders een upgrade naar de nieuwe front en koplampen kunnen kiezen?

hoop daar ook snel uitsluitsel over te hebben. in My Tesla huidige configuratie is namelijk nog gewoon de nosecone te zien. dan wel met de prijs van voor vandaag.

als dit a one-time change is lijkt me dat alle nieuwe config met nieuwe neus uit de fabriek komen. of de configurator is fout of het is wel mogelijk dat ze voor bestaande orders optie open laten.

lijkt er voor nu op dat ik twee opties heb.
1. huidige config op basis van oude prijs.
2. config annuleren en nieuwe config met aanbetaling maken. dan zeker nieuwe prijs en nieuwe facelift

qua prijsverschil zal ik dan wel een optie minder overhouden in mijn budget.

eens bellen met Tesla Arnhem...

en erop gokken dat ik gelukkige ben met de update op de auto voor oude prijs... lijkt me geen goede gok..
 
Net mailtje ontvangen van Tesla:
5Fygb1f.jpg
 
Om 19.30 uur ontving ik de volgende mail van Tesla aangaande mijn op 20 maart jl. bevestigde Tesla:

"Bij Tesla zijn we continue bezig met het verbeteren van onze producten. Model S en Model X zijn uniek omdat ze meer functies krijgen naar mate je langer rijdt.

We hebben daarom het vooraanzicht en de koplampen van Model S aangepast naar het design van Model X. Aangezien u al een order heeft geplaatst worden deze opties kosteloos aan uw Model S toegevoegd.

Uw Model S levering is op schema en zal niet beïnvloed worden door deze updates."

Ik ben er blij mee!
 
  • Informative
Reactions: CO2CLEAN