Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
Nog steeds geen uitsluitsel over de middenconsole, maar ik verwacht bijna niet dat je BDM gratis krijgt :) Ik reken op de nieuwe cone en de koplampen, dan kan het alleen maar meevallen (en voorgemonteerde console - of hij er nu wel/of niet los bij moet) :p
 
Heb mijn MS nog geen 3 weken en nu al facelift...
Dezelfde configuratie zou mij nu wel 4.900 euro meer kosten maar dus waarschijnlijk inbegrip met middenconsole.
Zou wel eens een afbeelding willen zien van de nieuwe neus met een nummerplaat erop.
Gaat toch een heel ander zicht geven.
Zonder nummerplaat vind ik de nieuwe neus alvast mooier....
 
wat me ook opvalt geen 22kw lader meer nu met upgrade max 16kw ?
Er staat niet dat je 2 laders krijgt he, er staat 'voorzien van 16' ... dus wie weet kun je ook wel naar 32 ipv 22 :)

Ik ben vooral benieuwd of er een mogelijkheid is om bijvoorbeeld bij een accident te kiezen uit de 'nieuwe' of 'oude' neus.
Ik denk dat sommige schadelijders überhaupt graag onderdelen hebben gezien het lange wachten ;)
 
ik heb maar 2 grilles nodig en dat zijn mijn Weber en de sate-grill.
de nosecone was het zwakste designpunt letterlijk bedoeld om traditionele kopers niet af te schrikken. Dat hoeft na 4 jaar gelukkig niet meer. Ik vind de nieuwe neus geweldig maar volgens de 1e berichten niet te retrofitten...
 
  • Funny
  • Like
Reactions: PascalH and HWS
de nieuwe neus is mooi, maar ik ga er toch niet direct een andere voor kopen.;)
Aan de achterkant is onderaan de chroom beugel ook weg.

Die Chrome diffuser sluit ook niet deftig aan bij de zwarte vinnen die onder zijn achterwerk lopen. Bijzonder slordig gemaakt en je blijft er met je microvezeldoeken achter hangen als je hem poetst. Ik ben er nog mijn beklag over gaan doen bij het SeC. Ben eens benieuwd of dat nu is opgelost.
 
Alles weer aangevinkt en deze MS 90D mc red komt ongeveer €9000,- duurder uit.
Heb je wel al meteen
- de middenconsole,
- die "upgrade interne lader", (kan iemand dat uitleggen?)
- en ledlampen
- en biodefense.

prijsstijging van ongeveer €7000,-? Ben blij dat ik de vorige looks heb :)