Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 8.0

This site may earn commission on affiliate links.
Indien telkens na 1 min is dit toch wel echt geen verbetering.

Dat ze dit invoeren op alle wegen buiten autostrade kan ik mij hier nog in vinden. Maar op de autostrade vind ik zoals het nu is goed, als je daar ook elke 1 of 3 minuten het stuur moet vastnemen vind ik erover.
 
Last edited:
Voordat iedereen gelijk naar een SeC gaat rijden wellicht eerst even hier kijken:

Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App

Op dit moment zie ik slechts 1 iemand die een update gemeld heeft.. Lijkt dus allemaal nog niet echt op gang te komen..

EDIT en die ene zit nog in de US ook.. Ik ga er persoonlijk niet vanuit dat ik nog deze week een update ga zien.. Meneer Musk is in de praktijk vrij slecht met deadlines nakomen ;)
 
Voordat iedereen gelijk naar een SeC gaat rijden wellicht eerst even hier kijken:

Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App

Op dit moment zie ik slechts 1 iemand die een update gemeld heeft.. Lijkt dus allemaal nog niet echt op gang te komen..

EDIT en die ene zit nog in de US ook.. Ik ga er persoonlijk niet vanuit dat ik nog deze week een update ga zien.. Meneer Musk is in de praktijk vrij slecht met deadlines nakomen ;)

In dit geval hebben ze haast want AP is drie maal veiliger en dat willen ze, terecht, zo snel mogelijk op alle auto's geactiveerd zien. Dus wat optimistisch blijven. De verspreiding van de laatste ging ook razendsnel.
 
In dit geval hebben ze haast want AP is drie maal veiliger en dat willen ze, terecht, zo snel mogelijk op alle auto's geactiveerd zien. Dus wat optimistisch blijven. De verspreiding van de laatste ging ook razendsnel.
Mijn verwachting is dat het een zeer traag uitgerolde update zal gaan worden. Musk riep dat de update de 21 zou beginnen, en gezien het feit dat er nog niets bekend is geworden, lijkt dat misschien bij een handje vol auto's te zijn gebeurt.
Vervolgens maakte hij een erg dik voorbehoud... we rollen gefaseerd uit omdat er veel verschillende versies van auto's zijn. Een dergelijk voorbehoud is nooit eerder gemaakt, zelfs niet bij de initiele uitrol van AP. En toen waren er toch ook al een flink aantal verschillende varianten in omloop.
 
Voordat iedereen gelijk naar een SeC gaat rijden wellicht eerst even hier kijken:

Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App

Op dit moment zie ik slechts 1 iemand die een update gemeld heeft.. Lijkt dus allemaal nog niet echt op gang te komen..

EDIT en die ene zit nog in de US ook.. Ik ga er persoonlijk niet vanuit dat ik nog deze week een update ga zien.. Meneer Musk is in de praktijk vrij slecht met deadlines nakomen ;)


En is dat wel echt iemand met V8 ???
Het build nummer is hetzelfde als de laatste 7.1: 2.36.
Alleen het minor nummer is hoger (van 31 naar 106). Dat lijkt me eerder nog een 7.1 bug fix. Je zou toch verwachten dat het build nummer minstens met 1 omhoog gaat, bv. 2.37.