Een nogal boude bewering van de leverancier hoor, die "Door Handle Upgrade for Tesla Model 3 and Model Y".Dat zijn gewoon opplakhendels.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een nogal boude bewering van de leverancier hoor, die "Door Handle Upgrade for Tesla Model 3 and Model Y".Dat zijn gewoon opplakhendels.
Bedoel je zo iets?Ik vind ze zelf ook knap vervelend in het donker, niet om te gebruiken, maar om te vinden.
Een onnozel ledje achter de klink, dat aangaat als BT in de buurt komt zou al veel helpen...
en zo krijg je baby Tesla's
Laat even weten wat het geworden is? Mijn vrouw vindt de M3 te groot dus is op zoek naar een kleinere Tesla.View attachment 981556en zo krijg je baby Tesla's
Mmm, en op die info baseren AP, EAP en FSD zich? Geeft een veilig gevoel.en zo krijg je baby Tesla's
Als je het zo bekijkt, dan zou je alle overige features ook weg kunnen gooien want zelf je radio vraagt processorcapaciteit. Ik verwacht eigenlijk dat het systeem zo is opgebouwd dat ze elkaar niet beïnvloeden.Mmm, en op die info baseren AP, EAP en FSD zich? Geeft een veilig gevoel.
(en voor iedereen die zegt dat deze visualisatie los staat van de echte data waarop die systemen zich baseren: waarom zou je processorcapaciteit weggooien om iets anders te laten zien, dat je binnenkomende data waarop AP/EAP/FSD zich baseren?)
Volgens mij dezelfde info, maar gewoon de tekening die onnauwkeurig is (wellicht worden de wagens te groot afgebeeld).Als je het zo bekijkt, dan zou je alle overige features ook weg kunnen gooien want zelf je radio vraagt processorcapaciteit. Ik verwacht eigenlijk dat het systeem zo is opgebouwd dat ze elkaar niet beïnvloeden.
Of gewoon photoshop.Volgens mij dezelfde info, maar gewoon de tekening die onnauwkeurig is (wellicht worden de wagens te groot afgebeeld).
Och je ziet ook altijd auto's heen en weer "springen". Ik vraag me altijd af dat àls je een systeem aan boord hebt dat de beelden van de camera's interpreteert om de besturing te automatiseren, en je wilt ook een systeem hebben om dat opgebouwde beeld te tonen aan de berijder, waarom zou je het geïnterpreteerde beeld van de één niet gebruiken voor de ander (visualisatie)? En die redenering volgende: als dan die visualisatie 'krom' is, waarom moet ik dan vertrouwen op de interpretatie?Als je het zo bekijkt, dan zou je alle overige features ook weg kunnen gooien want zelf je radio vraagt processorcapaciteit. Ik verwacht eigenlijk dat het systeem zo is opgebouwd dat ze elkaar niet beïnvloeden.
Zal met name te maken hebben met verwerkingssnelheid. AP/EAP/FSD zullen een heel hoge verwerkingssnelheid hebben, terwijl de visualisatie op een veel lagere verwerkingssnelheid zal werken, waardoor de nauwkeurigheid in de visualisatie veel minder is. Voor de visualisatie is het prima om bv elke seconde te verversen en dan kunnen er onnauwkeurigheden ontstaan. De AP/EAP/FSD zal een verwerkingstijd van ms hebben en dus veel nauwkeuriger.Och je ziet ook altijd auto's heen en weer "springen". Ik vraag me altijd af dat àls je een systeem aan boord hebt dat de beelden van de camera's interpreteert om de besturing te automatiseren, en je wilt ook een systeem hebben om dat opgebouwde beeld te tonen aan de berijder, waarom zou je het geïnterpreteerde beeld van de één niet gebruiken voor de ander (visualisatie)? En die redenering volgende: als dan die visualisatie 'krom' is, waarom moet ik dan vertrouwen op de interpretatie?
Hoe ga jij in om met al die drempels in NL?Wat foto's voor Halloween.
Lijkt misschien alsof deze foto's van nu zijn met de herfst maar is van bijna 2 maanden geleden toen de bomen nog groen waren. Beetje bewerkt dus om het gewenste effect te krijgen.
Luchtvering. Kan hem zelfs hoger dan origineel zetten wanneer nodig.Hoe ga jij in om met al die drempels in NL?