Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
Geen auto, maar wel elektrisch :cool:

IMG_5720.jpeg
 
Ik vind ze zelf ook knap vervelend in het donker, niet om te gebruiken, maar om te vinden.
Een onnozel ledje achter de klink, dat aangaat als BT in de buurt komt zou al veel helpen...
Bedoel je zo iets?

 
Mmm, en op die info baseren AP, EAP en FSD zich? Geeft een veilig gevoel.
(en voor iedereen die zegt dat deze visualisatie los staat van de echte data waarop die systemen zich baseren: waarom zou je processorcapaciteit weggooien om iets anders te laten zien, dat je binnenkomende data waarop AP/EAP/FSD zich baseren?)
Als je het zo bekijkt, dan zou je alle overige features ook weg kunnen gooien want zelf je radio vraagt processorcapaciteit. Ik verwacht eigenlijk dat het systeem zo is opgebouwd dat ze elkaar niet beïnvloeden.
 
Als je het zo bekijkt, dan zou je alle overige features ook weg kunnen gooien want zelf je radio vraagt processorcapaciteit. Ik verwacht eigenlijk dat het systeem zo is opgebouwd dat ze elkaar niet beïnvloeden.
Volgens mij dezelfde info, maar gewoon de tekening die onnauwkeurig is (wellicht worden de wagens te groot afgebeeld).
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Als je het zo bekijkt, dan zou je alle overige features ook weg kunnen gooien want zelf je radio vraagt processorcapaciteit. Ik verwacht eigenlijk dat het systeem zo is opgebouwd dat ze elkaar niet beïnvloeden.
Och je ziet ook altijd auto's heen en weer "springen". Ik vraag me altijd af dat àls je een systeem aan boord hebt dat de beelden van de camera's interpreteert om de besturing te automatiseren, en je wilt ook een systeem hebben om dat opgebouwde beeld te tonen aan de berijder, waarom zou je het geïnterpreteerde beeld van de één niet gebruiken voor de ander (visualisatie)? En die redenering volgende: als dan die visualisatie 'krom' is, waarom moet ik dan vertrouwen op de interpretatie?
 
Och je ziet ook altijd auto's heen en weer "springen". Ik vraag me altijd af dat àls je een systeem aan boord hebt dat de beelden van de camera's interpreteert om de besturing te automatiseren, en je wilt ook een systeem hebben om dat opgebouwde beeld te tonen aan de berijder, waarom zou je het geïnterpreteerde beeld van de één niet gebruiken voor de ander (visualisatie)? En die redenering volgende: als dan die visualisatie 'krom' is, waarom moet ik dan vertrouwen op de interpretatie?
Zal met name te maken hebben met verwerkingssnelheid. AP/EAP/FSD zullen een heel hoge verwerkingssnelheid hebben, terwijl de visualisatie op een veel lagere verwerkingssnelheid zal werken, waardoor de nauwkeurigheid in de visualisatie veel minder is. Voor de visualisatie is het prima om bv elke seconde te verversen en dan kunnen er onnauwkeurigheden ontstaan. De AP/EAP/FSD zal een verwerkingstijd van ms hebben en dus veel nauwkeuriger.