Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Garantie

This site may earn commission on affiliate links.
We hebben we afspraak gemaakt omdat ons stuur bij draaien een “piepend” geluid blijft maken (is al eerder naar gekeken (mobiele service). Auto is net 1 jaar oud. Vandaag ontvingen we een mail waarin we digitaal akkoord moeten gaan met de verwachte kosten. Deze hebben we geweigerd. Dit valt toch gewoon onder garantie?
 
Die mail krijg je standaard, valt het inderdaad onder garantie betaal je natuurlijk niks, dat wordt dan ter plekke veranderd. Gewoon accepteren, betekent verder niks. Geen idee waarom ze het zo doen trouwens.
 
Ik heb ook soms piepend geluid; laat je in dit forum eens weten wat uiteindelijk de oplossing is (door Tesla) ? Bij mij hebben ze de laatste keer vermoedelijk enkel wat smering gedaan en het is welgeteld 1 of 2 weken goed geweest. Op internet kan je iets vinden met WD40 maar heb dat risico nog niet genomen: Steering wheel squeak – Tesla Model 3 Wiki
Ook dit gelezen: Noisy Steering Wheel
Heb hier vorig jaar 3-4x SeC naar laten kijken. Probleem bleef terugkomen en daarna was het ineens verholpen en is het nooit meer teruggekomen. Was niet enkel smeren met wd40 vermoed ik.