Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen contact met Tesla mogelijk

This site may earn commission on affiliate links.
Naar aanleiding van een snel leverbare MS die op de website van Tesla staat vermeld heb ik al meerdere malen op de knop ‘laat u terugbellen’ geklikt, maar dat gebeurd nooit.
Hierop heb ik vanochtend naar de verkoopafdeling in Tilburg gebeld, want daar zou één van die desbetreffende auto’s staan. Een best wel geïrriteerde meneer vertelde mij dat zij daar niet over gaan en dat ik alleen maar contact over dat voertuig kan krijgen m.b.v. die eerder genoemde terugbelknop.

Ook bij occasion heb ik nooit contact met Tesla kunnen krijgen.

hebben jullie ook deze ervaring?
 
Hoe kan het dat @pati07 een disagree geeft op iets dat Tesla overduidelijk niet doet, namelijk het terugbellen op een terugbel verzoek, en zodoende een sales opportunity mist? Dat moet Tesla zich toch aantrekken als Amerikaans op verkoop gericht bedrijf?
 
Hoe kan het dat @pati07 een disagree geeft op iets dat Tesla overduidelijk niet doet, namelijk het terugbellen op een terugbel verzoek, en zodoende een sales opportunity mist? Dat moet Tesla zich toch aantrekken als Amerikaans op verkoop gericht bedrijf?
Dit is een forum issue; als je het forum gebruikt op een tablet, scrollen geeft heb ik gemerkt ongemerkt een waardering (meestal een disagree vanwege de plek in het rijtje opties). Je ziet dit dan ook niet echt gebeuren en het is zeker niet bewust.
 
  • Like
Reactions: horta
Ja, klinkt niet lekker. Zeker omdat de Tesla's in voorraad nogal vlotjes de deur uit gaan, dus als je er niet snel bij bent is iemand anders ermee weg.

Jammer genoeg was rechtstreeks een verkoper bellen de beste methode. Jammer dat je dan zo een onvriendelijk figuur aan de lijn kreeg.

Nog eens bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die wat meer meewerkend is? In de ideale wereld wordt je lekker terug gebeld als je op die knop drukt, maar dat gebeurt dus ook niet.