Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Goedkoop openbaar laden in Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Hier gewoon publieke paal; 31ct. Dat is de helft goedkoper dan thuis bij mij, echter wel met een kaart van e-flux.
echt bijzonder al die regionale verschillen. in de e-flux app zijn de tarieven bij mij hier in de buurt (utrecht) allemaal 73 cent inclusief btw. Met de incharge/vattenfall pas nog wel laadpalen voor 0.46 cent incl. kunnen vinden, maar dat is echt het goedkoopst.

Het bizarre is dat het tarief bij een vattenfall paal met vattenfall pas hoger is dan met dezelfde pas bij een third party paal. Ik ben echt blij dat ik maar tijdelijk bij die publieke laadpalen hoef te laden want ik snap echt niks van die tarieven.
 
echt bijzonder al die regionale verschillen. in de e-flux app zijn de tarieven bij mij hier in de buurt (utrecht) allemaal 73 cent inclusief btw. Met de incharge/vattenfall pas nog wel laadpalen voor 0.46 cent incl. kunnen vinden, maar dat is echt het goedkoopst.

Het bizarre is dat het tarief bij een vattenfall paal met vattenfall pas hoger is dan met dezelfde pas bij een third party paal. Ik ben echt blij dat ik maar tijdelijk bij die publieke laadpalen hoef te laden want ik snap echt niks van die tarieven.
Wauw ik dacht "dat moet een fout zijn" maar je hebt gelijk! Maar kijk eens in Delft bijvoorbeeld (niet ver bij mij vandaan); veel 31ct, 38ct en zie er zelfs 25ct tussen staan in de app van e-flux.
 

Wordt daar nog een oorzaak genoemd? Paywall, en mijn gebruikelijke work arround werkt niet 😅