You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien verdwijnt dat wel als je als land Nederland/Belgie kiest?Bij mij staat nog 'gewoon' £15View attachment 819553
jaMisschien verdwijnt dat wel als je als land Nederland/Belgie kiest?
Als ik mij niet vergis, kan je op je box dat ”nieuwe” protocol activeren (ben de naam kwijt) zodat jouw wagen automatisch wordt herkend wanneer je hem aansluit maar ik beheer de paal wel helemaal zelf met invoicing dus wss kan jij er niet zomaar aan.Ik heb een vraag voor jullie:
Via mijn werk kan ik een EVBox Elvi krijgen met vaste kabel van 6 meter. Deze ondersteund Dynamic Load Balancing. Deze box kan ik dan ook voor mijn privé auto gebruiken. Hetzij via een pas/badge, maar het kan. Het voordeel is dat de EVBox zelf bepaald wanneer hij op vol vermogen kan draaien, het nadeel is dat je bij elke laadbeurt (ook privé) de badge moet gebruiken.
Wat zouden jullie adviseren? Ik heb ook gelezen dat je soms vast zit aan abonnementen, anders werken bepaalde features niet meer. Is Load Balancing daar een onderdeel van?
Niet helemaal free, maar ik heb nog 126 kWh te gebruiken tot 6 augustus en dan heb ik ongeveer 500kWh geladen en €4,85 aan bonnet overgemaakt. Daar klaag ik niet over maar jammer dat het afgelopen is.There is no such thing as a free meal.
Weet je wat hun goedkope introductietarieven aan mond-aan-mond-reclame opgebracht hebben in allerhande social media? En hoeveel dezelfde exposure zou gekost hebben via echte publiciteitskanalen?Niet helemaal free, maar ik heb nog 126 kWh te gebruiken tot 6 augustus en dan heb ik ongeveer 500kWh geladen en €4,85 aan bonnet overgemaakt. Daar klaag ik niet over maar jammer dat het afgelopen is.
Ik vraag me af hoe effectief het is. Hier op het forum denk ik dat het vooral premiejagers zijn die dit kaartje gekocht hebben. Die stoppen het te gebruiken van zodra de prijs genormaliseerd is. Volgend jaar voor de zomervakantie komt er een nieuwe provider met een introductieprijs om klanten te lokken waar iedereen op springt. Geen kritiek op de gebruikers, heel logisch. Ik vraag me vooral af hoeveel langdurige klanten dit soort acties oplevert.Weet je wat hun goedkope introductietarieven aan mond-aan-mond-reclame opgebracht hebben in allerhande social media? En hoeveel dezelfde exposure zou gekost hebben via echte publiciteitskanalen?
Qua exposure zeker. Maar exposure zonder business case heeft dan ook weer weinig nut. Het gegeven van een flat rate voor zowel AC als DC laden geeft aan dat ze niet realistisch denken.Ik vraag me af hoe effectief het is.
Je mag mij een premiejager noemen, ik ben niet vies van gratis en goedkoop stroom. De prijzen waren interessant en ik was van plan om de 200 kWh abbo aan te houden, maar nu zijn ze duurder dan de Suc's dus waren dan hannesen met een app (die trouwens gratis is) i.p.v. gewoon direct inpluggen bij een Suc.Ik vraag me af hoe effectief het is. Hier op het forum denk ik dat het vooral premiejagers zijn die dit kaartje gekocht hebben. Die stoppen het te gebruiken van zodra de prijs genormaliseerd is. Volgend jaar voor de zomervakantie komt er een nieuwe provider met een introductieprijs om klanten te lokken waar iedereen op springt. Geen kritiek op de gebruikers, heel logisch. Ik vraag me vooral af hoeveel langdurige klanten dit soort acties oplevert.
Zo te zien werkt ie ook op Allego snelladers maar geen andere, klopt dit?Wordt Freshmile hier overwogen? Het AC-laden kost 0,19€/kWh + 0,03€/minuut. Voor auto's die wat sneller laden zoals onze Zoe of de MS en MX zit je dan wat goedkoper dan de meest gangbare tarieve. Aan 22 kW-laders zou je dan op 28€c/kWh en voor een auto die aan 11 kW laadt nog altijd aan 35€c/kWh.
Was een uitkomst op vakantie maar snap het wel, feitelijk waren de boodschappen gratis (zijn 22 kW laders dus schoot lekker op en winkelen met een 6-jarige duurt langDe gratis laadpalen van Lidl en Kaufland in Duitsland zijn binnenkort betalend. Volgens mij maar een kwesties van maanden, dan zal dit ook in NL en BE zo zijn:
Laden von E-Autos bei Lidl und Kaufland: Kunden müssen zahlen
Der Einzelhandel schränkt seine Angebote an kostenlosen Ladepunkten für die Inhaber von Elektrofahrzeugen weiter ein. Schon ab der kommenden Woche müssen Kunden von Lidl und Kaufland für das Aufladen zahlen.www.faz.net