Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Google navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vindt de zoomfactor ook niet altijd goed, vooral in de stad te ver uitgezoomd.

Als je op de kaart klikt, verschijnt een ‘+’ en een ‘-‘. Daarnee kan je het zoomlevel instellen. Die wordt wel weer overruled als je in de ‘stappen’ scrollt.

parkeren/opladen/restaurant dichtbij c.q. nabij bestemming. Kan nu ook, maar dan moet je wel minutenlang met het scherm in de weer en dat is niet veilig;
Je kan gewoon zoeken naar ‘parking’, ‘laadpaal’, ‘restaurant’.
Ja, ik zat ook lang vastgeroest in het ouderwetse ‘straat’, ‘nr’, ‘gemeente’ verhaal alvorens dit te ontdekken.
Je beseft de sterkte van de zoekrobot pas als je een loaner mee krijgt waar je wel nog ouderwets letter per letter moet kiezen met een draaischijf.
Nog een tip: als je wel een adres moet ingeven, begin dan met het nummer. De autofill vindt al heel snel de rest van het adres als je aan de straat begint.
 
Als je een tesla supercharger weet of een supercharger stop eerder wil maken dan dat de navigatie aangeeft; maar je weet niet exact waar op de kaart die staat, maar weet wel eerste paar letters van de naam cq lokatie.... zoals ik vaak;

als je in de navigatie zoekt op "tesla sch" ... kom je direct uit op de Tesla Supercharger Schweitenkirchen nadat je "sch" invoert... probeer dat maar eens andersom ;-)
 
Zeker. Hij toont alles wat binnen je buurt ligt met nailpins en een letter. Gewoon in de adres balk ingeven wat je zoekt.
Natuurlijk moet iemand ooit die restaurants, parkings... in google ingegeven hebben.
Ik bedoelde POI’s bij de plaats van bestemming. Wat ik nu doe is na het intypen van de bestemming inzoomen op de kaart bij de bestemming en dan manueel op zoek naar P’s in de nabijheid waarna ik die aanklik om naar toe te rijden. Maar dat kan alleen bij stilstaan en je moet precies goed ingezoomd zijn om ze te kunnen zien.