Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gratis opladen

This site may earn commission on affiliate links.
Dag allemaal,

Ik heb begrepen dat Tesla gestopt is met aanbieden van gratis opladen voor hun auto's. Ik vraga af of dat ook zo is met de Model S uit 2014. Mag ik ook gratis opladen als ik een occassion koop van 2014?

Alvast bedankt!
 
Bij oude Tesla's was het unlimited laden inderdaad gekoppeld aan de auto (bij een 2014 model zal dat denk ik wel zo zijn). Later is dat omgezet zodat het alleen voor de eerste eigenaar. is. Overigens is het gratis laden ook alleen bij de superchargers van Tesla. Maar laden bij de superchargers is eigenlijk vooral bedoeld voor lange trips en niet om elke keer gratis je auto weer vol te gooien.
 
  • Like
Reactions: woes
De eigenaar kan dit zien door in te loggen op Telsa.com. De ene is van een 2013, de andere van een 2018 versie.
Schermafbeelding 2019-03-03 om 09.35.34.png
Schermafbeelding 2019-03-03 om 09.35.02.png
 
Je kan bellen met Tesla, aan de hand van het chassisnummer kun je het checken. Bij mij ging er helaas van alles fout met mijn onbeperkt gratis laden, maar na een heleboel gedoe is het toch weer geactiveerd bij mijn gebruikte model S
 
Wij kregen voor onze Model 3 zes maanden gratis SC via een referral, maar niet de 3 extra maanden voor kopen zonder proefrit omdat we 4 jaar geleden een testrit in een Model S hadden gedaan. Bizar, want de voorwaarde voor die 3 maanden is dezelfde als die voor het teruggeven van de auto binnen een paar dagen, en dat laatste lijkt me toch moeilijk te kunnen afhangen van een testrit in een totaal ander model.