Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb contact gehad met T-Sportline. De grijze zijn helaas uitverkocht en komen in februari weer. Heb je interesse in een groupbuy stuur me dan een mail op [email protected]. We hebben nog niet voldoende aanmeldingen.
Mijn interesse blijft staan voor de grijze, heb je daar reeds over gemaild. Het zou mijns inziens helpen als je aan zou geven hoeveel sets je van je Group-Buy minimum target vandaan zit, misschien trekt dat juist een twijfelaar over de streep.
 
Ik was zojuist bij het SeC DH. Helaas mogen zij niks met 3rd party producten doen. Ik heb de grijze T-sportline en die moeten van het nieuwe type sensoren worden voorzien. Dat mogen zij helaas niet. Tot mijn verbazing zag ik een set grijze Cyclone velgen liggen, origineel Tesla. Heb deze nooit op de site gezien. Bleken ook maar heel kort beschikbaar geweest te zijn en nu ook niet meer. Wat ze wel konden doen is de zilveren versie in het grijs laten spuiten. Ben je ook van het gez**k af dat ze er niets mee kunnen doen...
 
Men is mijn winterbandjes om de eerder verkregen TSportline grijze 19" velgen aan het leggen, maar nu ontbreekt bij één van de vier velden de naafdop. Heeft iemand toevallig nog ergens één grijze TST naafdop over? Of waar kan ik eventueel vier donkergrijze Tesla naafdoppen verkrijgen zodat alles weer netjes is?
 
Men is mijn winterbandjes om de eerder verkregen TSportline grijze 19" velgen aan het leggen, maar nu ontbreekt bij één van de vier velden de naafdop. Heeft iemand toevallig nog ergens één grijze TST naafdop over? Of waar kan ik eventueel vier donkergrijze Tesla naafdoppen verkrijgen zodat alles weer netjes is?

De naafdoppen waren erg goedkoop bij Tesla. ik weet niet meer hoeveel, maar ik had de hoofdprijs verwacht - en dat was het niet. Is ook veel mooier, zo'n T op je velg :)
 
Ik heb inmiddels als het goed is alle geïnteresseerde een mail gestuurd en tevens nog wat rondvraag gedaan op de diverse Facebook pagina's. Ik heb mogelijk 7 geïnteresseerde tesla rijders.

Mocht je nog interesse hebben laat het me dan spoedig even weten via een mail aan [email protected].

Nogmaals de uitleg:

We zijn weer bezig met het opstarten van een 19" T Sportline TST Velgen groupbuy. De T-Sportline TST velgen zijn razend populair bij Tesla rijders omdat deze 19" velgen de looks hebben van de 21" Tesla velgen en het comfort van de 19" velgen. De ideale veeg als je niet kunt kiezen tussen de 21" wielen of de 19" wielen van Tesla of als alternatief voor je winter wielen. De wielen zijn er in grijs, zilver en mat-zwart. Heb je interesse om mee te doen aan de group buy. stuur me dan een mail op [email protected].
 
Stop de persen! Deze velgen komen ook in 20" beschikbaar [emoji2]
http://www.TeslaMotorsClub.com/showthread.php?t=59230

Dat is inderdaad mooi nieuws (misschien)! Zou wel eens een mooi setje zomervelgen voor mij kunnen zijn aangezien de "standaard" Tesla 21" zo "stoeprandschade" gevoelig zijn. Vraag me dus ook af hoe op deze velgen de band uit komt want voor de voorwielen adviseren ze de 245/40 R20. Volgens mij heb ik dan nog steeds hetzelfde risico als bij de 21".