Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
Foto's van de 19inch silver in de 'velgen en banden' thread, hier.
Dank je wel Erwin, en iedereen die er verder aan heeft meegeholpen.
De Dunlops bevallen ook heel goed. Wat het meest opvalt is hoe stil ze zijn.
Mijn 19inch originele goodyear allseasons waren al behoorlijk stil vergeleken bij het irritante lawaai van de 21 inch sottozero's, maar deze 19inch dunlops zijn de stilste die ik ooit gehoord heb in een model S...
 
Ik maak volgende week even een inventarisatie. Laat me svp weten als je een set wil hebben en welke kleur het wordt.

Ik heb in de eerste ronde de grijze genomen, zitten nog in de doos in afwachting van de winter. De bedoeling was dat ik tot de winter met mijn 21" turbine blijf rijden, maar vanwege de vakantie naar onherbergzame streken heb ik de 19" standaardvelgen eronder staan. Eigenlijk merk ik nu dat ik liever "zilver' onder mijn grijze S heb dan de grijze velgen. Ik denk daarom dat ik mijn ongebruikte set grijze wil omruilen voor de zilveren.

Als iemand van plan was om grijs te kopen, maar nu zilver bestelt, kunnen we t.z.t. ruilen. De grijze kunnen dan trouwens evengoed direct na bestelling en betaling bij mij worden opgehaald. Als niemand direct geïnteresseerd is, kan Energykart in de eindlijst rekening houden met een andere samenstelling van de bestelling. Ben zo goed als zeker van mijn beslissing, dus als je mij op de lijst wilt zetten met een *) erbij, graag, je hebt mijn contactgegevens nog wel?

(Dan denk ik intussen ook nog na over wat ik met mijn 21" wil doen. Misschien dat iemand die er belangstelling voor heeft, mij kan doen besluiten om er afscheid van te nemen. Ik vind het nog steeds een heel mooi plaatje, maar binnen mijn omgeving doet het toch wat over-the-top aan).