Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Heeft er al iemand Basic AutoPilot geactiveerd gehad?

Heb je op dit moment basic AP op je Model 3?


  • Total voters
    170
This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag was plotseling AP en FSD geactiveerd! Zonder melding en zonder update. (Ik heb mijn antwoord geüpdatet in de poll hierboven.)
Weet iemand hoe je navigate on autopilot activeert (nadat deze al is aangezet in de autopilot settings en ingesteld op Mad Max mode)?
 
Vandaag was plotseling AP en FSD geactiveerd! Zonder melding en zonder update. (Ik heb mijn antwoord geüpdatet in de poll hierboven.)
Weet iemand hoe je navigate on autopilot activeert (nadat deze al is aangezet in de autopilot settings en ingesteld op Mad Max mode)?

Ik zie levering voor 1 maart in je voettekst -> had je AP en/of FSD besteld? Of zelfs al betaald? Dan weten we of wij hier hoop uit kunnen putten :)

Als ik het goed heb werkt NOA via navigatie -> bestemming ingeven en op blauwe knop drukken (uit Youtube filmpje, ben nog geen ervaringsdeskundige :cool:)
 
vandaag zowaar teruggebeld door tesla, fijn. De oude prijzen zijn nog steeds geldig, klaarblijkelijk. Dat betekent na levering (en besteld na 1 maart): AP is 4200 euro, en AP + FSD = 11.500. Dat laatste is wel een smak geld moet ik zeggen... enne, niks over gratis levering AP

Dit kreeg ik vandaag in Amsterdam ook te horen. Voor die prijs ga ik het iig niet doen. Heb gevraagd of ze voor het prijsverschil (1k) iig AP kunnen activeren aangezien vandaag mijn laatste dag binnen retour-periode was. Gaan ze uitzoeken. Heb besteld voor de prijsverhoging en voor toevoeging van AP.
 
Ik zie levering voor 1 maart in je voettekst -> had je AP en/of FSD besteld? Of zelfs al betaald? Dan weten we of wij hier hoop uit kunnen putten :)

Als ik het goed heb werkt NOA via navigatie -> bestemming ingeven en op blauwe knop drukken (uit Youtube filmpje, ben nog geen ervaringsdeskundige :cool:)

Geleverd 7 februari, geen autopilot besteld. Later is gratis autopilot toegezegd door Delivery en heb ik FSD erbij gekocht bij service center Den Haag voor €3.200,-. Was even wat gesteggel, maar uiteindelijk toch gelukt gelukkig. :)

Ik zie het blauwe knopje nog niet bij navigatie bestemmingen. Misschien duurt het even voordat het werkt...
 
Vandaag was plotseling AP en FSD geactiveerd! Zonder melding en zonder update. (Ik heb mijn antwoord geüpdatet in de poll hierboven.)
Weet iemand hoe je navigate on autopilot activeert (nadat deze al is aangezet in de autopilot settings en ingesteld op Mad Max mode)?
Lucky you...! Ik zit nog steeds te wachten op AP/FSD. Bijzonder dat er helemaal geen update of melding kwam.
 
Vandaag was plotseling AP en FSD geactiveerd! Zonder melding en zonder update. (Ik heb mijn antwoord geüpdatet in de poll hierboven.)
Weet iemand hoe je navigate on autopilot activeert (nadat deze al is aangezet in de autopilot settings en ingesteld op Mad Max mode)?
Wat is jouw VIN? Hopelijk helpt dat 'mijn' SeC om het ook voor elkaar te krijgen..
 
Dit kreeg ik vandaag in Amsterdam ook te horen. Voor die prijs ga ik het iig niet doen. Heb gevraagd of ze voor het prijsverschil (1k) iig AP kunnen activeren aangezien vandaag mijn laatste dag binnen retour-periode was. Gaan ze uitzoeken. Heb besteld voor de prijsverhoging en voor toevoeging van AP.

bij mij is gewoon een factuur van 4200 euro voor AP gedropt, uiteindelijk ben je dus voor 1 maart alsnog beter uit (even af gezien van bijtelling..). Achteraf gezien was de tijdelijke prijsverlaging uiteindelijk de duurste periode om te kopen met AP/FSD :). You win some, you lose some, het is niet anders.
 
Nee. Nu is de prijs lager dan toen, maar wel inclusief AP. Toch ?
Ik heb het even nagezocht. De prijs voor 1 maart long range was: 58.800, die werd tijdelijk 55.600 , en dat is nu 58.300 inclusief AP.

dus inclusief AP:
58.800 (AP gratis), voor 1 maart
58.800 (inc. AP 3200 standaard bij direct bestellen of 4200 daarna), na 1 maart tot april(?)
58.300 (dat is nu)

maar met FTP voor 3200 euro voor 1 maart heb je weer beste deal van allemaal, of mis ik wat? Overigens is voor de bijtelling na 1 maart wel weer gunstiger...
 
bij mij is gewoon een factuur van 4200 euro voor AP gedropt, uiteindelijk ben je dus voor 1 maart alsnog beter uit (even af gezien van bijtelling..). Achteraf gezien was de tijdelijke prijsverlaging uiteindelijk de duurste periode om te kopen met AP/FSD :). You win some, you lose some, het is niet anders.

Klopt, by far het duurste uit zelfs. Ik wacht gewoon op de trial of een andere actie. 11k voor AP/FSD vind ik het niet waard. Misschien dat het ook komt omdat de auto veel te leuk is om zelf te rijden :D
 
Ik heb de gratis AP, maar begin me steeds meer te ergeren aan de TACC.

Ik ga denk ik toch vragen aan de SeC of ik terug mag naar de standaard cruise controle. Die is 100% voorspelbaar.
En dan een soort tegoedbon ...tot het moment dat de TACC wat soepeler werkt.
 
Hier op 26 feb besteld op 1 maart bestelling door tesla bevestigd.

Oude prijs laten staan voor gratis ap

Bij aflevering rdw 70k m3p
Gefactureerd aan lease maatschappij 66,5

Dus hoge waarde en geen ap.

Ben benieuwd men is al weken aan schakelen hoe men dit gaat oplossen.

Tot die tijd betaal ik geen euro