Daar is dit draadje toch voor?? Die sites zal hij ook wel kennen. Alleen zo pinnig omdat het zijn eerste post is?Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.![]()
Daar is dit draadje toch voor?? Die sites zal hij ook wel kennen. Alleen zo pinnig omdat het zijn eerste post is?Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.![]()
Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.
![]()
≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.www.marktplaats.nl
![]()
② 2dehands - Dé plek om nieuwe en tweedehands zaken te kopen en verkopen
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.www.2dehands.be
klopt, maar het zijn er twee na elkaar die als eerste en voorlopig enige post hun auto komen verkopen. Het stoort me wel een beetje, vandaar mijn post.Daar is dit draadje toch voor??
Dit kan toch ook weer op een wat subtielere manier aan de man gebracht worden en ik zie trouwens niets verkeerds aan die posts.Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.
![]()
≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.www.marktplaats.nl
![]()
② 2dehands - Dé plek om nieuwe en tweedehands zaken te kopen en verkopen
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.www.2dehands.be
dat was al ff geleden zeg...Dit kan toch ook weer op een wat subtielere manier aan de man gebracht worden en ik zie trouwens niets verkeerds aan die posts.
Dit is het vraag en aanbod draadje.
Ik vond hem wel leuk. Waarom wel in je eerste post iets kunnen verkopen maar je moet meerdere posts gemaakt hebben om iets te kunnen kopen via de PM.dat was al ff geleden zeg...
Oei Frank , slecht geslapen ? - waarvoor dient dit draadje dan volgens jou ?Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.![]()
Als je nu eerst deze post had gemaakt, komt het al helemaal anders over.Ik lees dit forum al jaren, maar dacht met de aanschaf van mijn MY te kijken of er mensen in de Tesla wereld blij worden van mijn MX. Die ga ik zeker niet op marktplaats en andere algemene verkoopsites vinden. Dan ga ik liever makkelijk inruilen. Om het een en het ander in perspectief te plaatsen. Ik blijf wel dankbaar gebruik maken van andere inzichten in dit forum die me op verschillende manieren al geholpen hebben, waarvoor mijn dank.
Ik heb mijn X wel via autoscout, dus daar zijn wel mensen die blij worden van een goed geprijsde MX. Of die eene is nu ook weg.Ik lees dit forum al jaren, maar dacht met de aanschaf van mijn MY te kijken of er mensen in de Tesla wereld blij worden van mijn MX. Die ga ik zeker niet op marktplaats en andere algemene verkoopsites vinden. Dan ga ik liever makkelijk inruilen. Om het een en het ander in perspectief te plaatsen. Ik blijf wel dankbaar gebruik maken van andere inzichten in dit forum die me op verschillende manieren al geholpen hebben, waarvoor mijn dank.
Hoi, heb nog nagenoeg nieuwe slipstreams (zilver) beschikbaar. Stuur me anders even een berichtje.Heeft er iemand 19” velgen te koop voor een model S.
Idd een béétje te verTe leen zonder vergoeding maar een beetje veraf denk ik
Als je geen alternatief vind, raad ik de Country Travel Adapters van Skross aan. Hun EU naar Zwitserland adapter is met aarding. Kostprijs is een €10, maar goedkeuring is wel maar beperkt tot 10A.Goedemiddag iedereen! Ik ben op zoek naar een Tesla Zwitserland adapter voor de Granny charger.. Is er iemand die er mogelijk 1 over heeft en overgenomen kan worden?