Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.:rolleyes:


Met je eens.. beetje vaag dat je je enkel hier registreerd om je auto te verkopen :) maar we hebben er geen policy op zo ver ik weet.
 
Daar is dit draadje toch voor??
klopt, maar het zijn er twee na elkaar die als eerste en voorlopig enige post hun auto komen verkopen. Het stoort me wel een beetje, vandaar mijn post. ;)

En dan ook nog beweren dat ze de goedkoopste model S van de Benelux aanbieden. Hetgeen niet het geval is.
Ik verkoop mijn model S85 van 2016 met slechts 126000km , 21" velgen met nieuwe banden en levenslang gratis SuC voor slechts 25000€ (weliswaar aan mijn dochter):cool:
 
Last edited:
Als het enkel is om tweedehands spullen te komen verkopen, kan je ook op onderstaande sites terecht.:rolleyes:

Dit kan toch ook weer op een wat subtielere manier aan de man gebracht worden en ik zie trouwens niets verkeerds aan die posts.
Dit is het vraag en aanbod draadje.
 
Ik lees dit forum al jaren, maar dacht met de aanschaf van mijn MY te kijken of er mensen in de Tesla wereld blij worden van mijn MX. Die ga ik zeker niet op marktplaats en andere algemene verkoopsites vinden. Dan ga ik liever makkelijk inruilen. Om het een en het ander in perspectief te plaatsen. Ik blijf wel dankbaar gebruik maken van andere inzichten in dit forum die me op verschillende manieren al geholpen hebben, waarvoor mijn dank.
 
Ik lees dit forum al jaren, maar dacht met de aanschaf van mijn MY te kijken of er mensen in de Tesla wereld blij worden van mijn MX. Die ga ik zeker niet op marktplaats en andere algemene verkoopsites vinden. Dan ga ik liever makkelijk inruilen. Om het een en het ander in perspectief te plaatsen. Ik blijf wel dankbaar gebruik maken van andere inzichten in dit forum die me op verschillende manieren al geholpen hebben, waarvoor mijn dank.
Als je nu eerst deze post had gemaakt, komt het al helemaal anders over. ;)
Veel succes met de verkoop van de MX en veel plezier met de MY.
 
Ik lees dit forum al jaren, maar dacht met de aanschaf van mijn MY te kijken of er mensen in de Tesla wereld blij worden van mijn MX. Die ga ik zeker niet op marktplaats en andere algemene verkoopsites vinden. Dan ga ik liever makkelijk inruilen. Om het een en het ander in perspectief te plaatsen. Ik blijf wel dankbaar gebruik maken van andere inzichten in dit forum die me op verschillende manieren al geholpen hebben, waarvoor mijn dank.
Ik heb mijn X wel via autoscout, dus daar zijn wel mensen die blij worden van een goed geprijsde MX. Of die eene is nu ook weg. ;)
 
Goedemiddag iedereen! Ik ben op zoek naar een Tesla Zwitserland adapter voor de Granny charger.. Is er iemand die er mogelijk 1 over heeft en overgenomen kan worden?
Als je geen alternatief vind, raad ik de Country Travel Adapters van Skross aan. Hun EU naar Zwitserland adapter is met aarding. Kostprijs is een €10, maar goedkeuring is wel maar beperkt tot 10A.

 
  • Like
Reactions: Runescom
Mijn dakdragers zijn voor de S. Geen idee of ze op de 3 passen:

1627999807681.png


Gebruik ze niet deze komende weken maar ik woon niet vlak bij Utrecht.

Te leen voor een kwalitatief wijntje :)