Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Aangeboden: Whispbar K704W KIT

Ik heb vorig jaar van een aardige Model S eigenaar uit mijn straat een mooie Whispbar gekregen, twee dakdragers die tegenwoordig onder de naam Yakima vallen. Hij had zijn Model S ingeruild voor een Model 3, waardoor hij er niks meer aan had. Bij deze Whispbar zat een K704W kit, die nodig is om de Whispbar op een Model S te monteren.

ECHTER: deze K704W kit is ALLEEN geschikt voor de oudere Model S uitvoeringen (t/m juni 2015; natuurlijk alleen die met panorama dak). Aangezien de mijne uit 2018 is, was de kit niet voldoende. In mijn geval had ik een K930W kit nodig. Deze kit is exact gelijk aan de K704W kit, met de toevoeging van 4 specifieke bouten.

Aangezien ik vlak voor mijn vakantie deze bouten niet afzonderlijk kon vinden, heb ik een K930W kit aangeschaft. Daarmee past de Whispbar prima op de Tesla.

Ik heb nu echter een K704W kit over. Mocht iemand deze willen hebben, laat het dan a.u.b. even weten. Let op, dit is dus een kit om een Whispbar op een Tesla Model S met panorama dak te monteren.
  • Gemaakt voor de Tesla Model S met panorama roof, productie datum t/m juni 2015.
Tijdens het schrijven van deze post heb ik ook de onderstaande link gevonden:

Hiermee wordt de K704W kit ook geschikt voor de Tesla Model S van latere bouwjaren. Voor mij is deze keuze echter te laat (aangezien ik de K930W kit al heb gekocht), maar het kan een optie zijn voor anderen.

Mocht er interesse zijn in de K704 kit, dan hoor ik dat graag.

View attachment 700741View attachment 700742View attachment 700743View attachment 700744View attachment 700745View attachment 700746View attachment 700747
Hoeveel had je er graag voor gehad?
 
Goedenavond!

Ik ben op zoek naar een tweedehands Model S. Free Supercharge is een vereiste. Tevens zoek ik geen 60/70 base, ben op zoek naar veel PK's en als het even kan een D versie. Ik heb geen haast, rij momenteel een Audi A4 V6 die het nog prima doet.

De reden waarom ik hier zoek is omdat ik graag een auto over wil nemen van een mede Tesla liefhebber. Komt nog bij dat particulieren onderling beter kunnen handelen dan dat er een dealer tussen zit die ook z'n winstmarge wil halen (sorry dealers :)).

Budget is plm. 40.000.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een gloednieuw verzegelde wall connector en een draadloze telefoon lader voor een model S/X in de aanbieding. Iemand interesse?


 
Ik verkoop mijn Tesla Model S - 85d van 2016.
Auto is nog in perfecte staat.

Details:
All-Wheel Drive Dual Motor
Titanium Metallic
21" Grijze Turbine wielen / incl ook winterbanden met de standaard velgen
Autopilot met comfortfuncties
No Ludicrous
Premium upgradepakket
Autopilot met comfortfuncties
Gratis Supercharging
Premium Connectivity, Gratis onbeperkt

Aantal kms momenteel: 178595

Inschreven in Belgie.
Factuur mogelijk.

Wagen beschikbaar na levering nieuwe. Verwachting medio 2022.
 
Last edited:
Ik verkoop mijn Tesla Model S - 85d van 2016.
Auto is nog in perfecte staat.

Details:
All-Wheel Drive Dual Motor
Titanium Metallic
21" Grijze Turbine wielen / incl ook winterbanden met de standaard velgen
Autopilot met comfortfuncties
No Ludicrous
Premium upgradepakket
Autopilot met comfortfuncties
Gratis Supercharging
Premium Connectivity, Gratis onbeperkt

Aantal kms momenteel: 178595

Inschreven in Belgie.
Factuur mogelijk.

Wagen beschikbaar na levering nieuwe. Verwachting medio 2022.
Post in thread '"Balance Required" BMS Alert on Plaid'
"Balance Required" BMS Alert on Plaid

“This one is crap with 20 miles.
How is this NOT covered is absurd.
I am going to abuse it to cause failure. I am going to do my best because TBH this car has the same range my 85D had on the dash just about!”

Halverwege 2022 zullen de aanloopproblemen met de nieuwe Model S batterijen wel zijn opgelost
 
Ik heb Vova zonet gecontacteerd. Maar mijn wagen is ingeschreven in Belgie, dus dan zou die moeten worden ingevoerd naar NL.
Misschien is dat een obstakel voor hem.
Als hij wil niet. Invoeren kost 110 euro bij de RDW en het process voor een Electro auto is super simpel. Het ophalen op een kenteken plaat/trailer is het moeilijkste.