Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 360692

Mijn zoontje kan op zijn 3D printer onwijs mooie Tesla logo’s printen die te plaatsen zijn op het front logo van de Model S/X/3. Het mooie is dat ze er makkelijk op- en af te halen zijn. Verkrijgbaar in alle kleuren, inclusief glow-in-the-dark. Prijs is €19,95 inclusief verzendkosten.

View attachment 360691 View attachment 360693 View attachment 360695 View attachment 360696
Ben eerder benieuwd waar je de zwarte NL kentekenplaat sticker vandaan hebt......:rolleyes:
 
Mijn Tesla model S90D november 2015 staat te koop ivm aanschaf nieuwe. Nog 2 jaar 4% en nog in de garantie, km stand 67000.
Uitvoering: midnight grey, next generation zwart lederen premium interieur, zwarte headliner, schuifdak, luchtvering, autopilot. Zeer weinig supercharge sessies, originele middenconsole van Tesla,
Binnenslaper, 55000 excl btw .
Auto is als nieuw.
DE18916B-4B8C-4B43-A686-E9025237668E.jpeg
 
  • Like
Reactions: job-lek
Mijn Tesla model S90D november 2015 staat te koop ivm aanschaf nieuwe. Nog 2 jaar 4% en nog in de garantie, km stand 67000.
Uitvoering: midnight grey, next generation zwart lederen premium interieur, zwarte headliner, schuifdak, luchtvering, autopilot. Zeer weinig supercharge sessies, originele middenconsole van Tesla,
Binnenslaper, 55000 excl btw .
Auto is als nieuw.
View attachment 364606
Plaatje geeft een 404 Not Found, foutmelding.
Overigens een hele mooie prijs voor de kopende partij en inclusief gratis superchargen, neem ik aan.
 
Ok ben op zoek naar een paar sneeuwketting voor een p85 met 19” 245 x45 winterbanden. Heeft iemand een set te huur, leen of te koop? Alvast enorm bedankt!
Olaf
Hoi, Ik heb net Pewag ServoMatik RSM79 gekocht bij BandenLeader.nl : Goedkope banden | Koop autobanden online. Deze raadt de ANWB aan voor de MS. Maar bij de ANWB zijn ze een stuk duurder. Maar ik meen me te herinneren dat als je lid bent van de ANWB je de sneeuwkettingen kunt kopen en dat je ze na de vakantie weer kunt inleveren tegen een kleine vergoeding.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
In het kader van onze verhuis had ik 2 TypeB-diff.schakelaars gekocht omdat we bij een familielid ook een stopcontact vaker zouden gebruiken om op te laden. Dit plan gaat echter niet meer door en dus heb ik een TypeB van Chint over. Heeft KeMa-keurmerk.
(4-Polig, 63A, en 30mA)

Had er graag 120euro voor gekregen.

Kan momenteel geen foto uploaden. Komt er later dus aan.
 
Last edited:
Misschien niet geheel de juiste thread en zeker niet Tesla gerelateerd maar aangezien ik denk dat op dit forum wel de juiste personen zijn die mijn zoon eventueel kunnen helpen hierbij de vraag van mijn zoon:
<iframe src="Mark Lettinga on LinkedIn: "Voor het afronden van mijn Master-opleiding Banking and Finance, ben ik op zoek naar een onderzoeksopdracht in het vakgebied Finance. Ik heb mijn bachelor Economics and Businesseconomics succesvol afgerond. Ik ben geïnteresseerd in inversteringsportefeuilles, de bankensector, en bedrijfsanalyses maar ook voor andere onderzoeksopdrachten sta ik open. Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt!"" height="353" width="504" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Ik hoop dat iemand mijn zoon kan helpen en dat ik hiermee niet de forumregels te erg overtreed.
 
  • Like
Reactions: job-lek and Radd
Misschien niet geheel de juiste thread en zeker niet Tesla gerelateerd maar aangezien ik denk dat op dit forum wel de juiste personen zijn die mijn zoon eventueel kunnen helpen hierbij de vraag van mijn zoon:
<iframe src="Mark Lettinga on LinkedIn: "Voor het afronden van mijn Master-opleiding Banking and Finance, ben ik op zoek naar een onderzoeksopdracht in het vakgebied Finance. Ik heb mijn bachelor Economics and Businesseconomics succesvol afgerond. Ik ben geïnteresseerd in inversteringsportefeuilles, de bankensector, en bedrijfsanalyses maar ook voor andere onderzoeksopdrachten sta ik open. Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt!"" height="353" width="504" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Ik hoop dat iemand mijn zoon kan helpen en dat ik hiermee niet de forumregels te erg overtreed.
Prima draadje hiervoor hoor! Hoop dat je zoon, liefst mede dit forum, een pasende opdracht vindt ;)
 
  • Like
Reactions: Camelroel and Radd
Beste allemaal,
Ik heb nog een tegoed voor accesoires van 500 euro bij Tesla, die ik eigenlijk niet nodig heb en dus graag wil verzilveren.

Heeft iemand nog een accesoire nodig (Tesla Wall connector? Chademo adapter?

Ik zou die dan kunnen bestellen en daarna met 10% korting kunnen leveren aan de geinteresseerde.

Ik hoor het graag!

Regio Groningen
 
Beste allemaal,
Ik heb nog een tegoed voor accesoires van 500 euro bij Tesla, die ik eigenlijk niet nodig heb en dus graag wil verzilveren.

Heeft iemand nog een accesoire nodig (Tesla Wall connector? Chademo adapter?

Ik zou die dan kunnen bestellen en daarna met 10% korting kunnen leveren aan de geinteresseerde.

Ik hoor het graag!

Regio Groningen
Niet echt een aanbieding om je vrienden op dit forum te helpen.
Kun je beter direct een TWC kopen via marktplaats