Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Een vriend heeft een model S met de donkere Turbines 21 inch en wil nu toch liever de zilveren versie. Misschien dat er iemand is die nu net grijze heeft en donkere wil? Stuur mij dan even een bericht en dan breng ik je in contact.

Daarnaast zoek ik voor mijzelf nog Arachnids...op marktplaats staan enkele sets, maar die vindt ik nu te duur. Straks komen er waarschijnlijk veel meer los met het stoppen van het referral programma. Als je een set hebt voor een mooie prijs dan kan je mij altijd een PM sturen. Prijs die ik ervoor over heb is 3.000 euro.
Prijzen zullen enkel stijgen want ze zijn nu nog enkel te koop via de Tesla store, 6000 dollar dus dat zal vast 6000 euro zijn als je ze hier bestelt.
 
  • Informative
Reactions: Leon 2.0
ik heb een setje "Model X Headlight Film liggen in de kleur "Smoked", afkomstig van RPM Tesla over. Is goed zelf te plakken in 5 minuten met spuitfles water met beetje zeep. Nieuwprijs 74USD ex verzenden, ex btw en ex invoerbelasting. Mag weg voor 75 euro

Model X Headlight Protection Film (Clear or Smoked) Set of 4

IMG_3002.jpg
 
Mijn (zoveelste) UMC is overleden, laadt nog maar op 2 fasen. Heeft iemand er nog eentje liggen die ik over kan nemen? Ik ben bang dat ie nu buiten de garantie valt, auto heeft >80k gereden, ik laad er dagelijks mee en dsn gaan ze max 1,5 jaar mee
Zou toch even tesla bellen of ze hem nog onder garantie/coulance vervangen.
Zo’n ding hoort langer mee te gaan.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Nu ik mijn S ga inruilen heb ik een setje Tesla panoramic roof sunshades (voor en achter) in de aanbieding.
Handig tegen vliegen/muggen als je het dak open laat staan en de hemelbekleding is zo ook netter afgewerkt.
Je clickt ze er eenvoudig in en zijn er ook weer eenvoudig uit te halen.
Voor 50 euro gaan ze weg.

View attachment 378829
Ze zijn verkocht!
 
  • Like
Reactions: Rogier P